Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Herci


NEWS

Kellan in Studio City

Kellan in Studio CityObjevila jsem na Kellanových stránkách fotky, o které se prostě musím podělit. Užijte si je!:DDD

NEWS

Rozhovor se S. Meyer o Edwardovi a upírech z Volterry

Rozhovor se S. Meyer o Edwardovi a upírech z VolterryVelmi zajímavý rozhovor se Stephenii Meyer. Připouští, že Edward se někdy chová jako spratek a že není bez chyb. Mluví o Jane a její žárlivosti na Alici. V rozhovoru se zmiňuje i o dalších upírech z Volterry.

 

Older Photoshoot of Kristen Stewart

Older Photoshoot of Kristen StewartSurfovala som na webe a našla nejaké staršie fotky Kris, ktoré som tu ešte nevidela. Mne sa celkom páčia. Na konci Vás čaká ešte prekvapenie v podobe dvoch celkom nových fotiek ;)

NEWS

Peter Facinelli, nejhorší upír

Peter Facinelli, nejhorší upírMožná už jste slyšeli, že časopis Rolling Stone sestavil žebříček nejlepších a nejhorších filmových a televizních upírů. Twilight má dva zástupce. Jednoho bohužel na negativním žebříčku. A co na to říká sám Peter Facinelli?

NEWS

Edward Cullen je druhou nejvíce sexy příšerou

Edward Cullen je druhou nejvíce sexy příšerouOd 19. června se hlasovalo o nejvíce sexy televizní a filmovou příšeru. Edward Cullen se umístil na krásném 2. místě.

NEWS

Ashley for Mark cosmetics

Ashley for Mark cosmeticsNový, povedený photoshoot Ashley. =)

NEWS

Ashley pro Instyle russia scans

Ashley pro Instyle russia scansDalší krásný photoshoot. Pokochejte se.=)

NEWS

Dakota Fanning photoshoot s panenkou

Dakota Fanning photoshoot s panenkouTak jsem tak hledala obrázky a narazila jsem na celkem roztomilé fotky Dakoty. Může jí na nich být tak kolem 10ti let, jestli ještě nepřeháním. Mně osobně se moc líbí. :)

NEWS

Kellan, Charlie a Cameron - photoshoot

Kellan, Charlie a Cameron - photoshootSkoro u všech udělala dojem koala a Demetri. Proto jsem se rozhodla dát sem tento photoshoot. Je zde i Emmett a Alec.

NEWS

Fotobuňky v podání Victorie, Jane, Rileyho a smečky

Fotobuňky v podání Victorie, Jane, Rileyho a smečkyOpravdu jsem z některých výrazů nemohla. Hlavně Xavier se mi zde líbí.

« Předchozí  1 ... 19  20  21  22  23  24  25  26  27  28  29 ... 63   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!