Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Herci

Stephenie Meyer


NEWS

Robert Pattinson - I'm Dead

Robert Pattinson - I'm DeadRob má staro-nový photoshoot s názvom I'm dead od Stewart Shining!

NEWS

Volturiovi, jak je neznáte

Volturiovi, jak je neznáteTak tady jsou Volturiovi. Celkem dost jsem se s tím nadřela. Není se co divit, když je některým více jak 3000 let. Potom je těžké najít nějaké fotografie.

NEWS

Kellan pro GQ Italia

Kellan pro GQ ItaliaNový photoshoot Kellana Lutze. Kochejte se.=)

NEWS

Poslední vládce větru

Poslední vládce větruJakson Rathbone si zahraje Sokka ve filmu poslední vládce větru.

NEWS

Cullens girls, jak je neznáte

Cullens girls, jak je neznáteZnovu jsem se pustila do pátrání a vyhrabala pár pikantností.

NEWS

Cullenovic boys, jak je neznáte

Cullenovic boys, jak je neznáteOdhaleno! Konečné důkazy o jejich pravých tvářích. Berte to s humorem. Váš Simiík.

NEWS

Kristen Stewart GQ photo

Kristen Stewart GQ photoAhoj, dúfam, že tieto fotky tu nie sú. Kristen Stewart je tu pekná, ale okomentujte to vy. Dáte palec hore???

NEWS

Cameron Bright alias Alec - Photoshoot

Cameron Bright alias Alec - PhotoshootPro příznivce Aleca. Doufám, že se bude líbit.

NEWS

Eleazar a Benjamin?

Eleazar a Benjamin?Nevím, jestli to tu už bylo nebo jestli si toho někdo všiml, ale dávám to sem, když jsem si toho všimla.

NEWS

Bellou nemusela být Kristen Stewart

Bellou nemusela být Kristen StewartDalší kandidátkou na Bellu Swan byla i Frances Bean Cobain.

« Předchozí  1 ... 20  21  22  23  24  25  26  27  28  29  30 ... 63   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!