Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Herci

bella


NEWS

Glamour žebříček nejkrásnějších mužů

Glamour žebříček nejkrásnějších mužůKdopak je asi na vedoucích pozicích? :-)

NEWS

Peter, Nikki, Elizabeth - Photoshoot

Peter, Nikki, Elizabeth - PhotoshootExtra Photobox LA Shoot. Myslím, že tu ještě není, tak si to užijte. Doufám, že se bude líbit.

NEWS

Ashley Greene for ELLE

Ashley Greene for ELLENašla jsem nové (skvělé) fotky Ash. Vypadají dost zajímavě a mně se líbí. :)

NEWS

Eclipse guys for Seventeen magazine!

Mike, Embry, Demetri a Paul pózujú, musím povedať, že sú fakt krásny. :) Video + fotky. Dúfam, že sa budú páčiť. :)

NEWS

Dakota - Dazed & Confused Magazine

Dakota - Dazed & Confused MagazineA jsem tu s dalšími fotkami. Tentokrát je na nich krásná Dakota. Krásná? Dle mě ano, ale co vy a vaše názory? Odlišují se od mého názoru?

NEWS

Cam Gigandet dnes slaví!

Cam Gigandet dnes slaví!Cam Gigandet dnes slaví 28. narozeniny

NEWS

Nikki Reed in US Weekly

Nikki Reed in US WeeklyObjavili sa nové fotky Nikki. :)

NEWS

New photos of Cam Gigandet

New photos of Cam GigandetPamatujete si na Jamese? Tohle jsou fotky jeho představitele a musím říci, že velmi povedené. Co myslíte vy?

NEWS

New photos of Julia Jones

New photos of Julia JonesJako ve filmu ji nemám ráda, ale tady na těch fotkách jí to moc sluší. Máte stejný názor?

NEWS

Anna Kendrick - Paper Magazine

Anna Kendrick - Paper Magazine Dobrý večer, nesu vám fotografie Anny z jejího photoshootu. Musím říci, že jí to tam moc sluší, ale to je asi věc názoru. Je to na vás, jaký máte názor vy?

« Předchozí  1 ... 21  22  23  24  25  26  27  28  29  30  31 ... 63   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!