Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Herci

Volturi


NEWS

10 nejlepších upírů, co jste mohli vidět na obrazovce

10 nejlepších upírů, co jste mohli vidět na obrazovceMark Kermode vybral 10 nejlepších filmových upírů a umístil se (jak jinak) i Robert Pattinson.

NEWS

Outtakes z photoshootu Roberta Pattinsona

Outtakes z photoshootu Roberta Pattinsona Pokochejte se ))

NEWS

Outtakes z photoshootu Ashley a Kellana

Outtakes z photoshootu Ashley a KellanaMyslím, že Kellan aj Ashley sú na photoshootoch úžasní. Tieto outtakes sú podľa mňa dokonalé. Čo si o nich myslíte vy?

NEWS

Velká trojka

Velká trojkaNarazila jsem na tyhle báječné fotečky naší velké trojky a nemohla jsem je sem nedat. Je jich sice jen hrstka, ale snad potěší. :D

NEWS

Ashley Greene New EW Outtakes

Ashley Greene New EW OuttakesA je tu zasa Ashley Greene a jej nový photoshoot. Krásna ako vždy.

NEWS

Dakota Fanning in Marie Claire

Dakota Fanning in Marie ClaireFotky Dakoty... :)

NEWS

Ashley Greene pro Asos Magazín

Ashley Greene pro Asos MagazínNašla jsem pár nových foteček Ashley, pro Asos Magazín. Myslím, že jí to znovu sluší, jako vždy, ale tak se mrkněte! ;)

NEWS

Ashley Greene - People

Ashley Greene - PeopleAshely Greene prichádza s novým photoshootom pre magazín People.

NEWS

The Last Airbender New York Premiere

The Last Airbender New York PremiereFotky Jacksona z New Yorkské premiéry Posledního vládce větru. A myslím, že to Jacksonovi převelice sluší.

NEWS

Entertainment Weekly - Interview

Entertainment Weekly - InterviewČasopis Entertainment Weekly zveřejnil fotky a rozhovor s herci o postavách, po natočení Eclipse. :) Tak jsem vám to přeložila, pokud tam budou nějaký chyby, tak se omlouvám.

« Předchozí  1 ... 23  24  25  26  27  28  29  30  31  32  33 ... 63   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!