Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Herci

Alice a Jasper


NEWS

Robert Pattinson - New photo shoot

Robert Pattinson - New photo shootNa nete sa objavilo pár fotiek z nového shootu Roberta Pattinsona. Ja osobne som nikdy Roba moc nemusela, ale nad tou prvou fotkou fakt slintám + Pridaná ďalšia fotka.

NEWS

Peter Facinelli's new baseball photo shoot

Peter Facinelli's new baseball photo shootKochejte se novým photo shootem Petera s baseballovou tématikou!

EDIT: přidány další

NEWS

Edward Cullen nalezen roku 1800

Edward Cullen nalezen roku 1800Edward Cullen nalezen roku 1800, jako přistěhovalec do Ameriky, ve věku 25 let.

NEWS

Dneska slaví Elizabeth Reaser!

Dneska slaví Elizabeth Reaser!Dneska slaví Elizabeth Reaser.

NEWS

Nový photoshoot Jacksona Rathbona

Nový photoshoot Jacksona RathbonaToto sú nové dve fotky zo shootu, ktoré Jackson nafotil. Čo na ne hovoríte?

NEWS

Jackson Goes Movie Awards Outfit Shopping

Jackson Goes Movie Awards Outfit ShoppingTak zase jsem brouzdala po netu a našla tyhle bezva věcičky. Samozřejmě hlavně pro fanoušky Jacksona... Z článku jsem pochopila, si přišel vybrat v čem půjde na MTV Movie Awards!

NEWS

Twilight saga girls pro Vanity Fair

Twilight saga girls pro Vanity FairTak jsem prohrabávala internet a našla jisté oskenované stránky z Vanity Fair s hlavními dívčími postavami. Pokochejte se:D

NEWS

Julia Jones photoshoot - Leah

Julia Jones photoshoot - LeahPhotoshoot Julie Jones alias Leah.

NEWS

Jak jde čas s Bobem

Jak jde čas s BobemNo, třeba někoho bude zajímat, jaký ucho byl ve svých zaječích letech Bob Pattinson.

NEWS

Roky mění herce

Roky mění herceTady máte pár lidiček z Twilight ságy. Jak šly roky, tak se taky měnili. U některých velký rozdíl a u některých se možná zasmějete :D.

« Předchozí  1 ... 25  26  27  28  29  30  31  32  33  34  35 ... 63   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!