Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Herci

Volturi In Black... bože :D


NEWS

Photoshoot Charlieho Bewleyho

Photoshoot Charlieho BewleyhoNový, zatím bezejmenný photoshoot Charlieho Bewleyho alias Voturiovic Demetriho.

NEWS

Nové fotky Charlieho Bewleyho pro Life & Style

Nové fotky Charlieho Bewleyho pro Life & StyleJiž dříve se objevily 3 fotky (kde byl také s Chaskem Spencerem), včera se objevily i nové fotky Charlieho samotného.

NEWS

New Photoshoot of Jackson Rathbone

New Photoshoot of Jackson RathboneNew Photoshoot of Jackson Rathbone!! Krásný fotky! ;)

NEWS

Boo Boo Stewart

Boo Boo StewartFotografie Boo Boo Stewarta, který hraje Setha.

 

Edward a Bella vládnu svetom alias Barbie!

Edward a Bella vládnu svetom alias Barbie!Tak, a poďme si hrať:) - Jasper a Alice ma pomerne pobavili:D

NEWS

Prvý still Leah

Prvý still LeahNový still, na ktorom je Leah

NEWS

Oprah show - videa

Oprah show - videaSouhrn videí z Oprah show, která byla k vidění na narozeniny Roberta Pattinsona 13. května... hezkou zábavu...

NEWS

Robert Pattinson slaví!

Robert Pattinson slaví! A tak, 13. 5. 1986, teda pred 24 rokmi sa nám zrodila hviezda Twilightu, z ktorej sa stal lámač ženských sŕdc, skvelý herec, dokonca spevák! Všetko najlepšie Rob!

NEWS

Rob, Kristen a Taylor v Oprah

Rob, Kristen a Taylor v OprahMáte tady další novinku. Oprah a herci z Twilight.

NEWS

Anna Kendrick pro Vanity Fair

Anna Kendrick pro Vanity FairNový shoot Anny pro Vanity Fair magazine.

« Předchozí  1 ... 28  29  30  31  32  33  34  35  36  37  38 ... 63   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!