Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Herci

TL4


NEWS

Jackson a jeho photoshoot

Jackson a jeho photoshootAhojky, objevil se nový photoshoot Jacksona a já si nemůžu nedovolit ho sem dát. Sami uznáte, že mu to tam nehorázně sekne. Fotek je docela málo, ale já věřím, že se ještě nějaké objeví.

 

Alex Meraz Photoshoot a Ashley Greene Apparition

Alex Meraz Photoshoot a Ashley Greene ApparitionAlex Meraz, prvý photoshoot, je neznámi a druhý pre "Da man" A u Ashley je to pár fotiek z jej nového pripravovaného filmu "The Apparition"

NEWS

Ako išiel čas s Twilightom

Ako išiel čas s TwilightomAko išiel čas s Twilightom (alebo hercami:)) - Cullenovci, Esme, Bella, Jasper, Eward a Jacob.

NEWS

Rob má svou voskovou figurínu

Rob má svou voskovou figurínuahoj, všichni. Jukněte, slavné muzeum voskových figurín si přidalo mezi své "kousky" i Roba:D Obrázků je tu jen pár, ostatní jsou na odkaze. Doufám, že tu ještě takový článek není a jsem zvědavá, co na to řeknete.

NEWS

Další fotky z Bel Ami a video

Hezké fotky s Robem z Budpeště a video s jeho poděkováním.

NEWS

Fotky z natáčení Bel Ami

Tak konečně normální fokty z očekávaného filmu Bel Ami + fotka s fanynkami. Nevím, jak vám, ale mě připadá, že tam na fotkách vypadá hrozně. Dobové oblečení s účesem mu prostě nesedí,tedy aspoň podle mého.

NEWS

Emilie de Ravin: "Pattison je miláček!"

Emilie de Ravin: Pattison je miláček!Kolegyně z filmu Remember me mluví o Robertu nějak pěkně... Nebude mezitím něco víc? Co myslíte? Na každý pád, označení slovem miláček působí zajímavě.

NEWS

Kristen Stewart - komiksové obrázky

Kristen Stewart - komiksové obrázkyKristen Stewart v komiksoch. :)

NEWS

Chaske Spencer a jeho photoshoot

Chaske Spencer a jeho photoshoot Chaske Spencer (Sam). Nemám ho moc v láske, ale musím uznať, že tu mu to fakt sekne.

NEWS

Nikki Reed a jej photoshoot (by Alison Dyer)

Nikki Reed a jej photoshoot (by Alison Dyer)Nikki Reed (Rosalie Hale). Ešte z roku 2005!

« Předchozí  1 ... 30  31  32  33  34  35  36  37  38  39  40 ... 63   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!