Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Herci

dracula


 

Photoshoot of Nikki Reed

Já si nemůžu pomoci, ale ona je prostě krásná. Taková přirozená krása a zároveň působí jako holka od vedle.

NEWS

Robert Portraits From The 'Remember Me' Press Junket

Robert Portraits From The 'Remember Me' Press Junket Jsem tu s fotkami, které nafotil Robert během propagace Remember me. Upřímně, moc mu to sluší a to rozcuchání vlasů? Naprosto skvělý a co vy? Napište vaše názory.

NEWS

Shoot Nikki Reed by Steve Shaw

Shoot Nikki Reed by Steve ShawNový shoot s Nikki. Musím říct, že jí to sluší, nemám ji ráda, ale tohle se uznat musí. Máte stejný názor, že vypadá úžasně?

NEWS

Kristen Stewart - Photoshoot Beverly Hills

Kristen Stewart - Photoshoot Beverly HillsNašla jsem na internetu photoshoot Kristen z Beverly Hills Portrait Session. Snad tu ještě nebyl.
Já si myslím, že to tady Kristen docela sluší, hlavně na té třetí fotce. Co vy na to?

NEWS

Taylor Lautner and Bryce Dallas Howard - new photoshoots

Taylor Lautner and Bryce Dallas Howard - new photoshootsTaylor Lautner a jeho photoshoot pre Men´s Health Magazine. No jo, Tay sa nám opäť predviedol. Ďalej tu máme nový photoshoot Bryce (novej predstaviteľky Victorie). Myslím si, že obom to fakt sluší. Čo vy na nich?

NEWS

Kellan Lutz - Collin Stark New! + Taylor Lautner

Kellan Lutz - Collin Stark New! + Taylor LautnerNašla som zopár fotiek Kellana a keďže je ich málo pridávam aj Taylora. Sú tam nenormálne zlatí. Dúfam, že fotky sa Vám páčiť budú a nepošpiníte klávesnicu, keď Vám budú stekať sliny.

NEWS

Happy Birthday, Dakota!

Happy Birthday, Dakota!Spolu s Tayem a Ash slaví tenhle měsíc i Dakota.

NEWS

Rob je jedním z nejhezčích lidí desetiletí

Rob je jedním z nejhezčích lidí desetiletíPodle Interview magazínu patří Rob mezi dvacítku nejhezčích lidí . Co myslíte vy?

NEWS

Kristen Stewart Wins Elle UK’s Woman Of The Year!

Kristen Stewart Wins Elle UK’s Woman Of The Year!Kristen byla na udělování ceny Elle a kupodivu vyhrála cenu Elle UK’s Woman Of The Year! Se šatama od Chanelu vypadala dobře, ale cenu za Ženu roku? No, nevim, nevim, posuďte sami.

NEWS

Bryce D. Howard photoshoot

Bryce D. Howard photoshootJen jsem tak studovala něco o Bryce, když jsem narazila na tento photoshoot, není nejnovější, ale myslím, že jí to tu sluší. (Doufám, že už to tu nebylo, jestli jo, tak se omlouvám) Tento photoshoot byl pro Signature magazine, foto: Patrick Hoelck. A ano, jak už všichni víme, není jako Rachel Lefevre, ale je na čase se s tím smířit, ne?

« Předchozí  1 ... 33  34  35  36  37  38  39  40  41  42  43 ... 63   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!