Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Herci

Anna


NEWS

Panenka Jacoba Blacka!

Panenka Jacoba Blacka!Kdo by to nechtěl? Krásná panenka Jacoba Blacka!

NEWS

Sundance Portrait Session

Sundance Portrait SessionPhotoshoot Dakoty, Kristen a režisérky The Runaways Florie Sigismondi z festivalu Sundance. Podle mě se moc povedl. Dakota tam vypadá skvěle a ostatním to tam taky moc sluší. No nemám pravdu? Opravdu jeden z nejlepších. :)

NEWS

Robert Pattinson Presents Bafta

Robert Pattinson Presents BaftaRob na červeném koberci a jeho udílení ceny Original Screenplay

NEWS

Kristen Stewart With Her Bafta Award

Kristen Stewart With Her Bafta AwardKristen Stewart při Orange British Academy Film Awards vyhrála cenu Rising Star (Vycházející hvězda)

NEWS

Nethie, Maria, Lucy - kdo je bude hrát!

Nethie, Maria, Lucy - kdo je bude hrát!Kdo bude hrát dívčí trio z Jasperovy minulosti? Aktualizováno!

NEWS

Happy Birthday, Ashley!

Happy Birthday, Ashley!Ash slaví!

NEWS

Kristen na premiéře The Yellow Handkerchief v LA

Kristen na premiéře The Yellow Handkerchief v LAKristen se 18.2.2010 objevila na premiéře svého filmu The Yellow Handkerchief. Ten byl natočen již v roce 2007, ale až ted´ měl oficiální premiéru v Los Angeles . Hlavní důvod, proč sem ty fotky dávám je ten, že Kristen to na nich nehorázně sluší.

NEWS

Peter - Prestige magazine

Peter - Prestige magazineJsem s tu s photoshootem Petera, který je pro časopis Prestige. Peter je tu dle mě naprosto božský, ale nevím. Jaký máte názor vy?

NEWS

Nikki - Venice magazine photoshoot

Nikki - Venice magazine photoshootA jsem tu s dalším shootem. Tentokrát se jedná o Nikki, která hraje Rosalie. Myslím, že tento shoot je jeden z jejích nejpovedenějších. Co si myslíte vy?

NEWS

Taylor - Entertainment Weekly

Taylor - Entertainment Weekly Takže jsem tu s nedávno foceným shootem Taylora. Myslím, že mu to na těchto fotkách opravdu sekne, co si myslíte vy?

« Předchozí  1 ... 34  35  36  37  38  39  40  41  42  43  44 ... 63   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!