Happy birthday Charlie!
Kdo jiný, než já si na to mohl vzpomenout? aneb Happy birthday Charlie Bewley!
25.01.2010 (16:35) • Lexi • Herci • komentováno 0×
NEWSGolden Globes 2010
19.01.2010 (15:54) • BlackRosexq • Herci • komentováno 0×
NEWSKellan Lutz photoshoot by Collin Stark
Nový photoshoot, ktotý Kellan nafotil pre Collin Stark. Dúfam, že sa bude páčiť - mne tam pripadá veľmi sexi!
18.01.2010 (15:39) • BlackRosexq • Herci • komentováno 0×
NEWSDogs, Dogs, Dogs
Obhliadala som zase raz internet a narazila som na staro - novú správu. 1. decembra si Kellan Lutz adoptoval už svojho druhého psíka. Prvý je Kola a teraz má trošku menšieho, ktorý sa volá Kevin. Je tu odkaz na tri ich fotky a podávala som sem fotky Twilight hercov so psíkmi:) príjemné pozeranie:)
17.01.2010 (13:41) • RoseDublest • Herci • komentováno 0×
NEWSRachelle LeFevre darovala krev na pomoc lidem z Haiti
Musela jsem tenhle článěček přeložit, protože myslím, že něco tak úžasnýho nemůže zůstat bez povšimnutí..
16.01.2010 (15:05) • Lillifee • Herci • komentováno 0×
NEWSCharlie Bewley pro Life & Style a Enlighten
Charlie Bewley, představitel Demetriho Volturi, nafotil společně s Jamiem Campell Bowerem a Cameronem Brightem photoshoot pro kampaň Enlighten, a photoshoot pro magazín Life & Style, kde se objevil také s Chaskem Spencerem.
10.01.2010 (14:46) • Lexi • Herci • komentováno 0×
NEWSInterview - Charlie Bewley
Tak na počest Nového roku 2010 jsem pro vás přeložila další rozhovor - tentokrát jsem si vzala na mušku představitele Demetriho - Charlie Bewley. Snad se vám bude překlad líbit. Charlie hovoří o režisérech Nového Měsíce a Zatmění :).
01.01.2010 (2:39) • Lareth • Herci • komentováno 0×
NEWSInterview - Kellan Lutz
Přeložila jsem další rozhovor, tentokrát s Kellanem Lutzem (Emmett Cullen). Záměrně jsem vystřihla část, kde jsou opravdu drby - on a jeho přítelkyně a nějaké párování s Ashley. Také bych vás chtěla upozornit, že moje angličtina není moc dobrá a také nějaké výrazy vynechám nebo přetvaruji, aby rozhovor dával smysl. A ještě se omlouvám, jestli větné spojení nedávají moc velký smysl. Opravdu se snažím ;).
28.12.2009 (2:06) • Lareth • Herci • komentováno 0×
NEWSNew Rob Interview by Fotogramas
Rozhovor s Robertem Pattinsonem (Edward Cullen) pro Fotogramas (španělský magazín). Tak jsem ho pro vás přeložila - naštěstí z angličtiny. Robert mluví o Novém Měsíci. Můžete se dozvědět něco o jeho názorech na fanoušky a slávu. Enjoy it.
27.12.2009 (22:21) • Lareth • Herci • komentováno 0×
NEWSKellan Lutz - Christmas Charity
No, takže dnes sú Vianoce a ja som až dnes našla článok o Kellanovi Lutzovi, ktorý pomohol chudobným ľuďom, aby mali krajšie Vianoce. Skúšala som nájsť aj druhých hercov, ale moc sa mi to nepodarilo. Takže predpokladám, že na tejto akcii sa zúčastnil len Kellan. Išlo o to, že isté nákupné centrum Target v New Yorku navštívil Kellan. Stál pred ním s nakupovacími kartami v hodnote 100 dolárov a rozdával im rodinám, ktoré trpia chudobou. Takže vďaka Kellanovi a nákupnému centru Target, teraz veľa New Yorských rodín bude mať krajšie Vianoce:)
24.12.2009 (12:35) • RoseDublest • Herci • komentováno 0×
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!