Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Herci

natáčení


 

Photoshoot Kellan Lutz

Photoshoot Kellan LutzNašla jsem Photoshoot Kellana. Tady ty fotky jsem ještě neviděla a trochu mě zaskočily. Pěkné podíváníčko.

 

Charlie Bewley - Photoshoot

Charlie Bewley - PhotoshootPhotoshoot a různé fotky Charlieho Bewleyho (Demetri Volturi).

 

Robov photoshoot

Robov photoshootNové fotky Roba, myslím že viac netreba dodať.

 

Kristen Stewart - Starší photoshoot

Kristen Stewart - Starší photoshootNašla jsem pár fotek k jejímu photoshootu, který nejspíš znáte, ale řekla bych, že tu nejspíš některé fotky ještě nebyly. To měla ještě dlouhé hnědé vlasy.

 

Foto Emily

Foto EmilyObjevila se fotka Emily s jizvou

 

Alex Meraz a jeho velmi zajímavý photoshoot

Alex  Meraz  a jeho velmi zajímavý photoshootAlex (Paul) nafotil nový photoshoot pre reláciu Mtv Style'd.

 

Robert - Photoshoot pro Another man

Robert - Photoshoot pro Another manPhotoshoot Roberta pro Another man.

 

Kristen - Photoshoot Interview Magazine

Kristen - Photoshoot Interview Magazine Kristen a její nový shoot pro Interview Magazine. Moc se mi tam líbí, a co vám??

 

Kellan - Nightmare on Elm Street (2010)

Kellan - Nightmare on Elm Street (2010)Kellan připravuje nový film. Remake filmu Noční můra na Elm Street z produkce Michaela Baye.

 

Herci ve svém volnu - Kellan a Jackson

Herci ve svém volnu - Kellan a JacksonProhledávám a objevila jsem ještě pár hezkých fotek. Nejsou k filmům, ale jim to tam prostě sluší. Jen posudťe sami.

« Předchozí  1 ... 41  42  43  44  45  46  47  48  49  50  51 ... 63   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!