Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Herci

xD Bez komentáře :D Já z toho nemohla! xD


 

Ashley for Saturday Night magazine

Ashley for Saturday Night magazineNevím jak vám, ale mě se to strašně líbí. Photoshoot Ashley for Saturday Night Magazine.

NEWS

Happy Birthday, Christian!!

Happy Birthday, Christian!!Christian Serattos slaví 21.9. devatenáctku!

 

Robert + Kristen smíšenina

Robert + Kristen smíšeninaTak když jsem tohle viděla, hodně jsem se u toho smála. Nevím, jestli už to tady nebylo.

 

Entertainment Weekly - další fotečky

Entertainment Weekly - další fotečkyDalší fotečky Kristen a Taylora....

 

Hádanka

HádankaV článku sa nachádza obrázok herca a ja som zvedavá, či uhádnete, o koho ide. Vopred chcem upozorniť, že nejde o súťaž.

+ správna odpoveď

 

MTV Video Music Awards- fotky

MTV Video Music Awards- fotkyTak, tady jsou fotky z MTV některé se mi moc líbí a jiné jsou takové ... na jedno brdo . DOufám že se vám budou líbit :)

 

Rachelle Lefevre - Photoshoot

Rachelle Lefevre - PhotoshootDalší photoshoot, tentokrát Rachelle. Ona je prostě nádherná, ale z Bryce děláte přímo ošklivku. Každopádně jí závidím ty vlasy :D

 

Bryce Dallas Howard - Photoshoot

Bryce Dallas Howard - PhotoshootHodně lidí řeklo o Bryce, že je ošklivá nebo to nedokáže zahrát. Samozřejmě to bude jiné než od Rachelle, ale můžu vám alespoň přiblížit, jak vypadá.

 

Ochutnávka z filmografie Kristen - The Messengers (Prokletí domu slunečnic)

Ochutnávka z filmografie Kristen - The Messengers (Prokletí domu slunečnic)Dávám sem filmy pouze, které jsem viděla a jelikož od Kristen jsem viděla skoro všechny jenom na pár výjimek, tak sem dávám další tip. Tentokrát na menší horor.

 

Fan arts

Fan artsNašla jsem na internetu nádherné fan arts, tak se pokochejte jako já (tiše závidím). Pozor obsahuje SPOILER! Autorčino jméno je Alice.

« Předchozí  1 ... 42  43  44  45  46  47  48  49  50  51  52 ... 63   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!