Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Herci

Eclipse


 

Robert Pattinson Plays Guitar in NYC for Remember Me

Robert Pattinson Plays Guitar in NYC for Remember MeSom naozaj zvedavá, ako mu to na tej gitare pôjde :D ale aj na pesničku. Určite to bude niečo krásne :D

NEWS

Sexy upír?

Sexy upír?Všichni známe sladkého Roba, ale...

NEWS

Robert a Kristen spolu?

Robert a Kristen spolu?Ahoj, tak jsem jednou čekala na vlak a koupila jsem si Dívku... Na obálce byl Rob a Kristen, no... :) Dočetla jsem se v ní, že by měli být spolu. Obsah článku jsem vám přepsala a hodila jsem i fotky z časopisu. :-) P.s.: Přepsala jsem i ty "bubliny", však to nějak pochopíte. :-) Co si o tom myslíte?

NEWS

Robert s účesy slavných

Robert s účesy slavnýchRobertův sexappeal je prý založen na jeho vlasech, a proto se někdo pokousil dát mu vlasy jiných slavných hvězd, aby zjistil, jestli by byl i tak stále přitažlivý...

NEWS

Robert Pattinson Bloody on Remember Me Set

Robert Pattinson Bloody on Remember Me SetAko som uvidela túto foto, tak som sa až zhrozila.....veď sa pozrite....nevyzera to najlepšie...

NEWS

Kristen Stewart is Rockin’ in Joan Jett Costume

Kristen Stewart is Rockin’ in Joan Jett CostumeNa nete som našla foto Kirsten z natáčania The Runaways. Uf... skoro som ju nespoznala a čo vy? :)

NEWS

Renesmee?

Renesmee?Bude to ona?

NEWS

Rob DeFranco připustil porážku!

Rob DeFranco připustil porážku!Což znamená, že Peter Facinelli vyhrál... ;)

NEWS

Roberta srazilo auto!!!

Roberta srazilo auto!!!Ahojky, už jste to četli?

NEWS

Happy Birthday, Elizabeth!

Happy Birthday, Elizabeth!Elizabeth slaví své 34. narozeniny!

« Předchozí  1 ... 50  51  52  53  54  55  56  57  58  59  60 ... 63   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!