Dňa 9.3. oslávil svoje 35. narodeniny Chaske Spencer alias Sam Uley. Všetko najlepšie, Chaske!:)
09.03.2010 (22:15) • Kixy25 • Herci • komentováno 0× • zobrazeno 3197×
Takže, neviem, či tu už je biografia a filmografia Chaskeho Spencera, no, teraz ju sem v skratke pridávam.
Chaske Spencer sa narodil 9. 3. 1975 v Oklahome. Počas svojho detstva žil v Montane, Kooskii, Idaho, Lapwaii a Lewiston Idaho (Lewiston a Lapwai sú od seba vzdialené 20minút). Má dve mladšie sestry, jeho mama je učiteľkou na miestnej strednej škole a jeho otec advokátom na inej strednej. Dokončil strednú školu Clearwater Valley (v Kooskii). Ako dieťa hral v Lewistonskom mestskom divadle. Odišiel na Lewiskú univerzitu Clark rok predtým, ako skončil štúdium, aby mohol pokračovať vo svojej hereckej kariére. Prebíjal sa zvláštnymi prácami a brával si hodiny od trénerov ako boli David Gideon a Ed Kovens. V roku 2002 dostal rolu vo filme "Skins", ktorá potom viedla ku ďalšiemu filmu "Dreamkeeper" a "Into the West". Jeho posledným filmom je New Moon, kde si zahral vodcu vlkolačej svorky, Sama Uleyho. Má 35 rokov, je slobodný, 1,88m vysoký a narodený v znamení Rýb.
Autor: Kixy25 (Shrnutí povídek), v rubrice: Herci
Diskuse pro článek Chaske Spencer (Sam Uley) dnes oslavuje svoje 35. narodeniny!:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!