Nikki Reed a Robert Pattinson u Ellen...
EDIT (Eunta): Vloženo další video...
EDIT (Hanulka): Přidán překlad videa s Robem.
19.05.2010 (13:08) • Eunta • Herci • komentováno 0× • zobrazeno 7202×
V první řadě Nikki Reed:
A potom náš Robert v novém sestřihu...
Ellen: Náš první host je herec, který hrál v málo známém filmu, který se jmenuje Stmívání. Prosím, přivítejte Roberta Pattinsona. Ahoj.
Rob: Ahoj. Zase. Tady je to vždy tak krásné přivítání.
Ellen: Není to hezké přivítání jen tady. Jsem si jistá, že tě takhle vítají všude, ne jen tady, ale lidé tady jsou velmi milí, to souhlasím. Oh, tohle je nový sestřih? Nějaký čas jsem tě neviděla, ale je zbrusu nový, že?
Rob: Ano, je tři dny starý.
Ellen: Tři dny starý.
Rob: Hmm.
Ellen: A je to kvůli nějaké práci, nebo ses prostě rozhodl pro změnu? Všichni víme, že jsi měl delší vlasy, i když nebyly zase tak dlouhé.
Rob: Jo, trochu nešťastně jsem chytil hnidy, a tak šlo všechno dolů.
Ellen: Ne, to ne. Nezačal s tím spolubydlící?
Rob: Ne…
Ellen: Počkej! Jaký druh hnid?
Rob: Nejmenovalo se to nits (hnidy), ale nuts (?)
Ellen: Vši?
Rob: Vši.
Ellen: Takže ty jsi měl hlavu plnou vší. Takže přestaňme. Musíme se s tím zžít. Takže, jak dlouho ty vši žili v tvých vlasech? Budeme celý rozhovor dělat o vších ve tvých vlasech. Ne, teď vážně, udělal jsi to kvůli filmu, že?
Rob: Jo, začal jsem… Kdy jsme začali točit, v úterý? Co je dnes? Středa? Čtvrtek?
Ellen: Neorganizuji ti tvou kariéru, takže nemám ponětí. Přála bych si, abych to věděla. Chtěla bych dělat něco s tvou kariérou… Natáčíš tady?
Rob: Jo, je to o cirkusu v roce 1930, je to podle knihy Voda pro slony.
Ellen: Super, s kým hraješ?
Rob: S Reese Whiterspoon. Je skvělá.
Ellen: To je skvělé. Zdá se, že už ti nedělá takové problémy dělat podobné show, jako je tato, hrát a mluvit o všem. V reálu se ale zdáš plachý a já myslím, že to lidi překvapuje, že raději hraješ, než děláš tohle.
Rob: Líbí se mi dělat věci, kde máš čas na rozmyšlenou o tom, co říkáš. Vždy jsem měl problém… myslet předtím, než otevřu pusu. Což bylo…
Ellen: Být spontánní.
Rob: Jo, být spontánní, nebo prostě jen přemýšlet, mám problém s přemýšlením…
Ellen: Prostě jen v přemýšlení?
Rob: Přemýšlet v reálném čase.
Ellen: Oh, to je ostuda.
Rob: Vím. Musím sebou mít i nějaké poznámky.
Ellen: Dobře. Viděl jsi někdy něco o tomhle problému?
Rob: Ne.
Ellen: Možná bys o tom měl přemýšlet. Bylo by to jednodušší.
Rob: Já vím. Pokaždé, když se mě ptáte… jak vypadám… Jsou tam věci, po dílech Twilight, kdy všichni říkají, „Je po celou dobu tak introspektivní (přemýšlí o svých duševních pochodech). Pak mi lidé pokládají otázky typu, co si o tom myslíš? A já přemýšlím a doslova, nic. Je to jako epizoda Simpsonových… Já vážně přemýšlím. Když jsem si myslel… Myslel jsem… Něco tam je! Něco tam je!
Ellen: Neměl by být problém o něčem přemýšlet.
Rob: Já vím.
Ellen: Slyšela jsem, že jsi byl nervózní, když jsi sem šel a byl na tebe tvořen nátlak, abys zatancoval. Nebo jsi byl nucen, abys zatancoval... Chtějí, abys tancoval!
Rob: To ne. To se nestane.
Ellen: Ale já…
Rob: Nechci reagovat na nátlak.
Ellen: Ne, ne. Chtěla bych říct, že o tom budeš přemýšlet, ale to ti neudělám, protože bys musel přemýšlet. Ale tancuješ, ne? Chtěl jsi být někdy tanečník? Dřív?
Rob: Pokud máte video, kde tancuju…
Ellen: To nemám. To nemám.
Rob: Dobře, protože jsem si myslel, kdy se to stalo?
Ellen: Nikdy jsi netancoval, kdy jsi byl mladší?
Rob: Dělal jsem balet, když mi bylo tak deset.
Ellen: Balet, který je základem všech tanců.
Rob: Pak jsem si uvědomil, že jsem kluk…
Ellen: Jo.
Rob: A byl jsem jediný kluk v třídě.
Ellen: Ale to je důvod, proč to spousta kluků dělá, aby potkali holky a začali tančit.
Rob: Vlastně je to asi pravda.
Ellen: Jo.
Rob: Ale když jste jediný kluk v tom černém trikotu, černých kalhotách a tancujete na píseň z Batmana, kdy ostatní dělají balet, jak se sluší… Trvá to pouze chvíli. Nemyslím si, že to trvá deset let.
Ellen: No, je to škoda, protože ve skutečnosti bys mohl sbalit nějaké holky a teď se na sebe podívej. Nikdy jsi nepracoval a nemáš nic, co bys jim dal.
Rob: Jo.
Ellen: Jo. A stejně jsi skončil v časopisu People mezi nejkrásnějšími lidmi světa. Právě tady.
Rob: Bledá a šedá pleť.
Ellen: Co si tady o tom myslíš?
Rob: Nic!
Ellen: Já vím, já vím. Teď. Co… Znamená to něco? Musíš být polichocený, když jsi mezi nejkrásnějšími lidmi planety.
Rob: Jo. Myslím, že jo.
Ellen: Jo.
Rob: Chci říct… Uvědomil jsem si, že to bylo v pořadí důležitosti a že je to soutěž.
Ellen: Je to hra.
Rob: Já vím.
Ellen: Jo.
Rob: Proč nemůžu vidět číslo.
Ellen: Ale ty jsi nevyhrál. Jak se cítíš?
Rob: Já vím. Opravdu jsem se snažil… Myslel jsem, že jsem držel tempo v průběhu roku.
Ellen: Já vím.
Rob: A pak Julie Roberts řekla, odkud pochází.
Ellen: Odkud? Já to nevím.
Rob: Přišla odnikud.
Ellen: Jak se odvážila. Jo. Tvůj vzestup ke slávě byl rychlý. A taky když točíš filmy, jsi na různých místech, daleko od všeho… Mluvíš s někým, kdo ti dává dobré rady do života?
Rob: Tady přesně nerozumím, co se snaží říct, ale mluví o své rodině a o nějaké dohodě, kterou mezi sebou mají. Že se problémy snaží řešit s humorem a přesně takoví jsou i jeho přátelé. Stále si myslím, že moji přátelé neviděli Stmívání.
Ellen: O jaké jde přátele?
A druhé video s názvem ,,Game" - takže mrkněte a nechte se překvapit:
Hanulka se smilovala zatím pro jediné video a dnes toho má po krk xD. Pokud budete trpělivé, pokusím se i o ten zbytek ;).
Zdroj: youtube.com
Autor: Eunta (Shrnutí povídek), v rubrice: Herci
Diskuse pro článek Ellen - Nikki a Robert:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!