Kolegyně z filmu Remember me mluví o Robertu nějak pěkně... Nebude mezitím něco víc? Co myslíte? Na každý pád, označení slovem miláček působí zajímavě.
27.03.2010 (16:30) • Esaiel • Herci • komentováno 0× • zobrazeno 6093×
Emilie de Ravin: "Robert Pattinson je miláček!"
Zdroj: Profimedia.cz
Film Nezapomeň na mě, který už brzy díky Bravo Girl! uvidíš i v ČR, má americkou premiéru už za sebou a jeho hlavní hvězdy Emilie de Ravin a Robert Pattinson teď dennodenně absolvují nejrůznější focení a rozhovory. Zatímco Roba se všichni ptají na příběh a jeho filmovou postavu, Emilie nejčastěji odpovídá na dotazy, jak se jí hrálo s hvězdou ságy Twilight!
A její odpověď? "Robert je miláček a také je zcela skutečný, není na něm nic nadpřirozeného," směje se australská kráska a přiznává, že zpočátku byla z popularity filmového Edwarda trochu v šoku! Kdykoliv se totiž natáčely záběry s Robem, fanynky se to záhadným způsobem dozvěděly, plac neprodyšně obklopily a neustále fotografovaly a vřískaly.
"Svět je bláznivý," poznamenala k tomu Em a pokračovala: "Snažili jsme se pracovat, ale mnohdy byly fanynky tak blízko, že to nešlo a musela zasáhnout ochranka, protože ječící holky nechtěly pochopit, že nás ruší!" Podle herečky bylo také velmi těžké, soustředit se na roli, když na ni zírali stovky lidí. Ve filmu to ale vidět není!
Šílenství navíc nekončilo natáčením! "Chtěli jsme jít s Robem jen na večeři, jakmile jsme ale vyšli na ulici, vrhly se na nás fanynky a nakonec nás musela doprovodit ochranka," dodala na závěr Emilie.
Autor: Esaiel (Shrnutí povídek), v rubrice: Herci
Diskuse pro článek Emilie de Ravin: "Pattison je miláček!":
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!