Představitel nomáda Garretta.
27.05.2015 (16:45) • 4dd4 • Herci • komentováno 0× • zobrazeno 1524×
Celé jméno: Lee Grinner Pace
Datum narození: 25. března 1979
Místo narození: Chickasha, Oklahoma, USA
Lee se narodil v Oklahomě, ale část dětství strávil v Saudské Arabii, kde jeho otec, James Roy Pace, podnikal v ropě. Jeho matka Charlotta (rozená Kloeckler) byla pedagožkou. Později se rodina přestěhovala do Houstonu v Texasu. Zde na čas opustil střední školu, aby absolvoval Houston's Alley Theatre, zde se objevil v hrách The Spider's Web a The Greeks.
Po dokončení střední školy byl v roce 1997 přijat na Juilliard School’s, obor drama. Během studia si zahrál hlavní roli v dramatech Romeo a Julie, Král Richard II nebo Cassia v Juliu Caesarovi. Po dokončení studia zazářil v kritiky ceněné hře The Credeaux Canvas v divadle Off-Broadway, a následně ve hře The Fourth Sister v divadle Vineyard. V roce 2004 si zahrál ve hře Small Tragedy, za tuto roli byl nominován na cenu Lucille Lortel.
V roce 2003 Lee zazářil v televizním filmu Vojákova dívka, za tuto roli získal cenu Breakthrough Award a byl nominován na Zlatý globus, Independent Spirit Award a Golden Satellite Award. Následovala role v u nás známém seriálu Řekni, kdo tě zabil a mnohých filmech. V roce 2012 se objevil v druhé části Rozbřesku, kde ztvárnil Garretta, přítele Kate.
Rovněž se objevil ve filmovém zpracování Hobita, kde si zahrál krále Král Thranduila.
Lee má dva mladší sourozence – Willa a Sally. Jako kluk miloval komiksy a plavání. Svůj volný čas věnuje jízdě na kole, cestování a parašutismu. Lee má psa Carla (Anglický pointer).
IMDb, CSFD, LeePace.net, Lee-Pace.net
Autor: 4dd4 (Shrnutí povídek), v rubrice: Herci
Diskuse pro článek Lee Pace:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!