Nikki Reed, představitelka Rosalie Hale.
27.05.2015 (16:45) • 4dd4 • Herci • komentováno 0× • zobrazeno 1489×
Celé jméno: Nicole Houston Reed
Datum narození: 17. května 1988
Místo narození: Los Angeles, Kalifornie, USA
Nicole Houston Reed je americkou herečkou a scénáristkou. Je dcerou kadeřnice Cheryl Houston a scénografa Setha Reed. Má staršího bratra Nathana. Nikkin otec je žid a její matka je italského původu, ovšem ona byla vychovávána bez náboženského vedení.
Nicolini rodiče se rozvedli, když jí byly dva roky a její mládí se dá považovat za bouřlivé a složité. Chodila na střední školu v Palms, ale kvůli napjatým vztahům s matkou se ve čtrnácti letech odstěhovala, odešla ze školy a žila na vlastní pěst. Nikdy zvlášť netoužila po herecké kariéře.
Po setkání s Catherine Hardwicke společně napsaly scénář k filmu Třináctka, kde Nikki čerpala z vlastních životních zkušeností. Scénář dokončily během šesi dnů. Producenti trvali na tom, aby Nikki ztvárnila hlavní roli ve filmu, tak se i stalo. Po uvedení filmu v roce 2003 se Nikki Reed stala uznávanou scénáristkou a herečkou. Od té doby se Nikky objevila v řadě dalších filmů i seriálů, jednou z posledních je postava Rosalie Hale v Twilight sáze.
Po úspěchu ve Třináctce se Nikki vrátila do Los Angeles a do školy, ale po roce opět odešla. Nakonec Nikki diplom ze střední školy získala po domácím studiu.
Na podzim roku 2010 si Nikki Reed vzala Paula McDonalda.
Autor: 4dd4 (Shrnutí povídek), v rubrice: Herci
Diskuse pro článek Nikki Reed - rose:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!