Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Herci » Novinky o hviezdach

Stephenie Meyer


Novinky o hviezdachPrinášam Vám ďalšie informácie o naších hviezdach.

Že bude čtvrtý díl ságy Twilight Breaking Dawn rozdělen na dva díly, už není pro nikoho žádnou novinkou. My jsme se ale dozvěděli, kolik si za jeho natáčení vydělají hlavní stars!
Robert Pattinson, Kristen Stewart a Taylor Lautner nedávno potvrdili, že se společností Summit Entertainment, která od začátku upírskou ságu produkuje, podepsali nové smlouvy.

Podle magazínu NY si tak každý z nich přijde na 25 milionů dolarů (přibližně 500 milionů korun) plus 7,5% ze zisku za prodej lístků na oba dva filmy.

Pokud si Breaking Dawn povede stejně dobře jako New Moon, který celosvětově vydělal na prodaných vstupenkách $710 milionů (více než 14 miliard Kč), dostane Rob, Kris a Taylor navíc asi 320 milionů Kč každý!

Navíc se dá očekávat, že na Breaking Dawn přijde ještě víc diváků než na předešlé díly. Scénáristka Melissa Rosenberg totiž oznámila, že poslední část ságy Twilight bude daleko víc "sexy"!

„Scény mezi Edwardem a Bellou budou vážně žhavé," říká Melissa a dodává: Já vím přesně, co se divákům líbí a hodlám jim toho dopřát opravdu hodně!" Už se těšíme.

 

 

 

Teraz niečo o ďalšej hviezde, ktorá si nárokovala na taký istý plat. Vďaka bohu, je to minulosťou.

 

Hvězda ságy Twilight se přiznala, že v dětství byl jeho idolem zpěvák kapely 'N Sync!
Co přesně Kellan na Justinovi obdivoval?

Mám úplně stejný typ vlasů jako on a vždycky jsem toužil i po jeho účesu! Umyl jsem si hlavu a tak dlouho jí třel ručníkem, až jsem si na hlavě vytvořil ty krásné kudrlinky. Připadal jsem si celý den děsně cool, jako Justin Timberlake," směje se filmový Emmett Cullen.

Když pak ale přišel domů, zjistil, že kudrnaté vlasy jsou v tahu a na hlavě mu zbyl jen rozcuch.

Nic mě ovšem nemohlo zastavit, chtěl jsem být jako on, takže druhý den jsem udělal to samé, ale navíc jsem si na hlavu nastříkal skoro celý lak na vlasy," přiznává Kellan, který je teď tváří značky Calvin Klein. 

Když si později Justin nechal zaplést cornrows (rasta copánky začínající těsně u hlavy), netrvalo dlouho a Kellan je měl na hlavě také.

Tím to ale skončilo," vysvětluje Kellan. Zatímco Justinovi copánky slušely, já jsem v nich vypadal příšerně!"

Teď už Twilight star nikoho nekopíruje: Oblečení a image mě zajímá. Je to moje práce a myslím, že jsem našel svůj styl!"


 

Kellanov spot:

 

 

 

Niet divu, že si Tay kúpil nové luxusné auto. A keď sme už pri ňom. Kto je jeho aktuálna priorita?

 

 

Zajímavá novinka se nese Hollywoodem...
Proslýchá se, že hvězda ságy Twilight, herec Taylor Lautner (18) a jeho láska ze střední školy, Sarah Hicks (19) spolu opět chodí!

Tay a Sára jsou zase pár. Je to pravda a je to naprosto úžasné," prozradil jeden hercův známý s tím, že filmový Jacob měl pro Sarah vždycky slabost a to prý i v době, když randil s Taylor Swift nebo Selenou Gomez.

Právě kvůli Seleně se měl Taylor se svou školní láskou kdysi rozejít, pravda je však jinde.

Kopačky dala Sarah Taylorovi. Bála se totiž, že ji opustí kvůli Kristen Stewart. Jakmile ale zjistila, že Tay a Kris jsou jen velmi dobří přátelé, začala se svým ex-přítelem opět vídat," vysvětlil ještě Tayův kamarád.

Minulý týden se ovšem staronový pár musel rozloučit! Naštěstí ale jen na chvilku. Sára totiž odletěla na prázdniny.

Loučení bolí...," napsala tmavovlasá kráska na svůj Twitter. Sedím sama na letišti, jsem smutná a zmatená. Těším se, až se vrátím!"

 

Keď spolu chodili po prvý krát:

 

Zdroj: Profimedia.cz

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Novinky o hviezdach:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!