Robert Pattinson se 7. září 2012 objevil na charitativním večeru pro nadaci Stand Up To Cancer, kde pronesl krátkou řeč. Vybrané peníze jdou na výzkum rakoviny a její léčby.
09.09.2012 (20:30) • KateCarmenCullen • Herci • komentováno 13× • zobrazeno 7282×
Video z jeho proslovu:
Autor: KateCarmenCullen, v rubrice: Herci
Diskuse pro článek Robert Pattinson on Stand Up To Cancer:
Robovi to vážně sluší je to nejvíc sexy chlap na světě! sice Tay má hezčí svaly ale i tak je Rob víc sexy, měl by dostat ocenění "Nejhezčí muž vesmíru." to by sedlo taky mi přijde smutný ale jak už tu někdo řekl,rakovina není zrovna žhavé téma a navíc když ho Kris tak zranila,on by pro ni udělal vše,četla jsem že jí je to líto a moc nejí a nestará se o sebe, stejnak nechápu jak mu to mohla udělat před svatbou !!! ale doufám že jí to odpustí a možná se jednou vezmou ale strašně moc bych ho chtěla osobně znát a být sním kámoška "Robe,koutky nahoru."
Emet: Pattinson nemá bronzový vlasy, ale špinavě blonďatý. V titulku máš napsáno Robert Pattinson. Ne Edward Cullen. Docela zásadní rozdíl.
Kde je jeho dokonalý bronzový rozcuch? :)
ja bez nej chcipnu :'(
Vypadá jako takovej pohodovej kluk od vedle; a je fajn, že podporuje takovou věc. Čím známější tvář, tím úspěšnější kampaň, tady se to rozhodně hodí.
Bože, já ho prostě miluju!!!!
Muže ho snad někdo nemilovat?!
Prostě, tohle je pro mě dokonalý chlap!!!!!
Robe, přije´d si pro mě!!!!
Já nevím, na fotkách mi Rob přijde smutný. Ano, někde se usmívá, ale ne opravdově. Vím, že rakovina není téma pro balónky, takže nečekám, že by tam přišel oblečený za klauna, ale i v tom proslovu působí jako na funusu. Jde vidět, že se jej učil nazpaměť, žádné jeho vtípky, ani nijak neimprovizoval. Je jiný. Snad i zestárl, ruce stále v kapsách...
Nečiší z něj obvyklý optimismus, alespoň pro mě. Kristen ho asi vážně musela zranit...
A to popotáhnutí uprostřed...
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!