Co povídala Kristen...
26.02.2009 (05:43) • Lucka • Herci • komentováno 0× • zobrazeno 4407×
O Twilight šílenství: "Kamkoliv jsme šli kvůli Twilight bylo to psychotická situace. Řev byl ohlušující a stejně tak bezmyšlenkovitý.... Zabíjeli byste kvůli těm nesmyslným otázkám jako 'Jaké je to líbat upíra?' nebo 'Jak moc miluješ Roberta?' Pak se vás zeptají na něco co je pravda a vy jse jako 'Ne teď nemůžu, ještě jsem to nezvažovala.'"
A ne, nerandí s Robertem Pattinsonem: "Je to úplná lež. Rob a já jsme dobří přátelé. Zažili jsme si toho spolu spoustu, jsme si velmi blízcí. Ale když jsme spolu na veřejnosti, každý malá detail je prozkoumáván, jako třeba jak vedle něj stojím. A je to jako, já vím že tenhle kluk fakt dobře šuká (smích)(Pozn.já vážně nevím, jak jinak tipřeložit). Je to přirozené, že se od sebe jaksi učíme, protože jsme vsazení do nejvíc posrané psychické situace."
A s kým teď randí: "Je starší než já - je mu teď 20 - ale když je vám 13 a jemu bude 16 je to vždycky jakási nedosažitelná věc. A když jste pak trošku starší, uvědomíte si 'Co jsem si to sakra myslela? Můžu tě mít,(like, lickity)" luskne prsty a směje se. " Je strašně krásnej."
Autor: Lucka (Shrnutí povídek), v rubrice: Herci
Diskuse pro článek Tři otázky pro Kristen Stewart:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!