Na velké naléhání ostatních jsem se rozhodla napsat pokračování Cullenovi na 1. máje. Ale teď už k ději: Z minula víme, že se Bella naštvala na Edwarda (hodně). A odjela do Volterry. A jak to bude dál? Co bude naše partička potrhlých upírů provádět na 1. máje? Tak to si budete muset přečíst… Užijte si to, vaše Veubella.
14.05.2011 (15:15) • Veubella • FanFiction parodie • komentováno 35× • zobrazeno 5635×
Volterra – 1. máje – brzké ráno
Athenodora: „Caiusku, víš co je dneska za den?“ (volá na celou komnatu, hledaje svého ztraceného manžela)
Caius: (schovává se před tou starou stíhačkou)
Athenodora: „Caie Volturi, neschovávej se přede mnou! Stejně tě najdu…“ (blíží se k velké skříni, myslíc na inteligenci svého manžela, kterého by určitě napadlo schovat se právě sem)
Caius: (zdrhá ze zmíněné skříně plnou upíří rychlostí)
Athenodora: (honí ho po celém hradě)
Jinde… o chvíli později
Sulpicia: „Aro, kde seš? Pojď plnit své manželské povinnosti!“
Aro: (potichu se plíží ke dveřím)
Sulpicia: „No tak, Aro! Pojď ke mně.“
Aro: (má toho tak akorát dost a utíká z pokoje)
Pokoj Jane
Aro: „Ahoj, zlatíčko. Jsem tady. Jane? Kde jsi, zlato?“
Jane: „Jsem tady, Aro.“ (řekne lehce znuděným tonem, myslíc si: „Bože, už je zase tady. To je vopruz.“)
Aro: (konečně Jane uvidí a jde se s ní bouřlivě přivítat)
Jane: (couvá k oknu)
Aro: (už to nevydrží a rozběhne se k ní)
Jane: (stojíc u okna – uhýbá)
Aro: (padá)
Aro: (přistál na zahradě v záhonu květin) „Fuj, to je humus!“ (nadává, prskaje kytky a hlínu všude kolem)
Jane: (může se potrhat smíchy)
Bella přijíždí… (to bude ještě zajímavé)
Bella: (chce Ara překvapit, a tak jde k hradu zadem – přesněji – zahradami, které jsou plné záhonu s květinami)
Aro: (ještě pořád prská hlínu a kytky všude kolem, když spatří Bellu) „A sakra!“ (snaží se zahrabat do země jako krtek, aby ho Bella neviděla v této trapné situaci)
Bella: ( jak se prochází zahradami, zahlédne na nějakém záhonu kopeček květin, který se až moc hýbe) „Co to sakra je?“ (blíží se ke kopečku)
Aro: „Jsem neviditelný! Jsem neviditelný! Jsem…“ (šušká si pro sebe, doufaje, že to zabere)
Bella: (dojde k záhonu a začne se přehrabovat v hlíně, dokud něco nenahmatá… a vytáhne to „něco“ za vlasy nahoru) „Co to sakra je?“
Aro: „Ehem, ahoj, Bello.“
Bella: „Aro? Jsi to ty?“ (ptá se, myslíc si: „Bože, co je to za obludu!“)
Aro: „Bohužel, ano.“
Bella: „Co se ti to proboha stalo?“ (cukají jí koutky)
Aro: „Jane mě vykopla z okna…“
Bella: (myslí si: „Za tohle budu muset Jane poděkovat.“) „Jane? Co jsi dělal s Jane?“
Aro: (dostává se do rozpaků – rudne) „No, já nic… nic“ („já muzikant“)
Bella: „Takže opravdu nemáš nic s Jane?“ (na tváři jí pohrává úšklebek)
Aro: (snaží se vymyslet další chabou výmluvu, když vtom je naštěstí přerušen – jak pro koho)
Sulpicia: „Aro, co děláš v tom záhonu se zeleninou?“ (s květinami…)
Aro: (snaží se rychle vymotat z květinového záhonu a pak rychle zmizet)
Sulpicia: (kroutí hlavou nad nemotorností svého manžela)
Aro: (utíká, ale zakopne o hromadu hlíny, kterou mimochodem vytvořil sám, a spadne do dalších květin – chudinky květiny)
Sulpicia a Bella: (válejí se po zemi smíchy)
Sulpicia a Bella: (po chvíli si přestanou všímat Ara a dají se do rozhovoru)
Sulpicia: „A co tady vlastně děláš, Bello?“
Bella: „Ále, prosím tě. Naštvala jsem se na Edwarda. Představ si, že ho Jacob ohodil blátem a on se skoro celý den koupe. Tak jsem se na něj vyprdla a jela sem. Doufala jsem, že si tu užiju trochu zábavy, než se můj muž uráčí vyjít ze sprchy.“
Sulpicia: „Takže máme obě neschopné manžely.“ (ignoruje Ara, který neustále leží na květinách, a prská hlínu)
Bella: „To máš pravdu…“
Sulpicia: „Tak víš co, Bello? Uděláme si dámskou jízdu.“
Bella: „Tak jo…“ (myslíc si: „Dámská jízda s dvou tisíc let starou ženskou – to bude zábava. Doufám, že nebudeme vyšívat, nebo tak něco…)
Sulpicia a Bella: (odcházejí do hradu)
Aro: (neustále prská hlínu kolem sebe)
Hrad – Sulpiciiny komnaty
Sulpicia: (nalévá prvního panáka vodky)
Sulpicia a Bella: (pijí)
Sulpicia: (nalévá druhého panáka vodky)
Sulpicia a Bella: (pijí)
Sulpicia: (nalévá třetího panáka vodky)
Sulpicia a Bella: (pijí)
Sulpicia: (snaží se nalít čtvrtého panáka vodky)
Sulpicia a Bella: (pijí)
Sulpicia: (už se nemůže trefit a nalít dalšího a tak pijí z láhve)
Láhev vodky: (je prázdná)
Bella: (vypotácí se z komnat a jde zkoumat hrad)
Sulpicia: (usnula a moc hlasitě chrápe)
Poznámka autorky: „Ano, upíři nemůžou spát, ale po pěti panácích vodky nic není nemožné…“
Bella: (jak jde po chodbě, zalíbí se jí jedem pokoj, a tak tam vleze)
Pokoj: (je vyděšený představou opilé upírky)
Bella: „Jééé tůů ne-ek-kdoó?“ (plete se jí jazyk)
Alec: (vyleze ven z koupelny jen v bílé osušce a kulí oči na Bellu)
Bella: (svůdně zamrká)
Alec: (zírá na ni s otevřenou pusou)
Alec: „Bello? Co tu děláš?!“ (začíná hodně rychle couvat, protože Belle zčernaly oči – touhou a teče jí od pusy slina, až si propálí triko)
Poznámka autorky č. 2: „Chudák, je ještě panic…“
Bella: „Aááho-o-jj Edwáá-r-rdeé!“ (jde k Alecovi, ale zakopne o vlastní nohu a spadne)
Alec: (zmatený a vyděšený) „Bello! Vždyť nevíš, co mluvíš! Já nejsem Edward.“
Bella: (konečně se vymotá ze změti vlastních končetin a blíží se k Alecovi)
Alec: „Bello, já jsem Alec. A opravdu nejsem tvůj manžel!“ (jak couvá, narazí do zdi – je v pasti)
Bella: „Ed-d-wáárdéeé, víš coo byc-ch c-chtěllaá?
Alec: „Ne, a radši to ani vědět nechci…“ (krčí se v koutě)
Bella: „Áalee, jáá ti t-oo povímmm. Tebe!!!“
Alec: „ÁÁÁÁááááá sakra.“ (snaží se zmizet)
Bella: (konečně vstane a jde k němu – výjimečně bez dalšího pádu)
Alec: (modlí se) „Pane Bože na nebesích, zachraň mě!“
Bella: (dorazí k němu)
Alec: „Ajaj…“
Bella: (hodí ho na postel a strhne mu ručník)
Alec: „Bello, néééé.“
Bella: „Edw-waárdéé, neboóój sééé, bujd- dé seté tií t-too líbííít-t.“
Alec: (líbí se mu to)
Bella: (určitě neuschne)
…
Radši se přesuneme jinam – opět pokoj Jane
Jane: (pobroukává si nějakou písničku a lakuje si nehty)
Demetri: (potichu se k ní vplížil)
Jane: (nevnímá)
Demetri: „Ahojky, Janičko.“
Jane: (toto oslovení nesnáší, hlavně když to říká Demetri)
Demetri: (začne trochu ustupovat, když na něj Jane zavrčí a snaží se nenápadně schovat jabloňovou větvičku za záda - marně)
Jane: (vrčí ještě víc, když zahlídne ten kus toho blbého stromu)
Demetri: „Ale no tak, Jane! Já myslel, že bychom to mohli dát do kupy. Víš, jak myslím…“ (zamrká na ni)
Jane: (má v plánu vraždit)
Demetri: (je to úplnej tupec, a tak mu nedojde, co má Jane v plánu)
Jane: (dostala lepší nápad než to, že by Demetriho nejmíň jednou vykastrovala – i když, na to možná taky dojde…)
Demetri: (myslí si, že má vyhráno – velká chyba)
Jane: „Víš, Demetri… když jsi říkal, že bychom to mohli dát do kupy, tak…“
Demetri: (tetelí se blahem)
Jane: „Ses mýlil!“ (dořekne a prohodí ho zdí do vedlejšího pokoje)
Demetri: (letí)
Jane: (je spokojená a jde hledat jiný pokoj – takový, který nemá ve zdi díru)
Ve vedlejším pokoji…
Heidy a Felix: (ve velmi choulostivé situaci)
Demetri: (rudne)
Felix: (zavrčí)
Demetri: (letí podruhé – oknem)
Heidy a Felix: (pokračují, kde skončili)
V zahradách…
Demetri: (přistává do něčeho…)
Něco: „Auuu, sakra Demetri, nemůžeš si sednout někde jinde? Zaryl jsi mě do hlíny…“
Och, ano, nemýlíte se. Demetri přistál na vznešeného Ara…
Demetri: „Omlouvám se, můj pane.“
Aro: „No, jo. Tak už si sedni.“
Demetri a Aro: (sedí v zeleninovém-květinovém záhoně)
Záhon: (dneska si moc neužije)
A jak to všechno dopadlo?
Sulpicia celý den vyspávala kocovinu.
Athenodora a Caius se honili celý den po hradě.
Marcus se schovával ve sklepech – 1. máje nesnáší…
Jane si našla nový pokoj, který neměl díru ve zdi, a dál si lakovala nehty.
Felix a Heidy dál pokračovali na oné věci.
Aro s Demetrim celý den seděli v tom zeleninovo–květinovém záhoně a užívali si… svobody.
Alec se z toho zážitku s Bellou snad nikdy nevzpamatoval. Utekl. Myslím do Asie – možná do Himalájí.
A Bella? Druhý den si nic nepamatovala.
Jenom doufám, že se nikdy Alec nedostane Edwardovi pod ruku. To by z něho mohl udělat deset malých Aleců…
♥ KONEC ♥
Tak co? Jak se vám to líbilo?
Napište mi aspoň krátký komentář. (lepší než žádný)
Klidně jen smajlíka.
Ale aspoň nějaký, ano? :ο)
♥ Veubella ♥
Autor: Veubella (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction parodie
Diskuse pro článek 1. máj ve Volteře:
Dokonalé tak moc jsem se v životě ještě nenasmála
To se nedělá takhle mě rozesmát.
Sakra to mě dostalo... :DD
To s Bellou je dobrý...
Skvělýýýý!!! Úplně vidím jak Aro s Demetrim sedí v tom záhoně a koulí oči kolem, mlčky nic neříkají.
Napis dalsi. Treba velikonoce.... jeeee. To je fakt dobry... mam to na plose abych si to cetla stale dokola. :-D :-D :-D. Moc prosim udelej bonusy- Vanoce, Velikonoce, dovolenà. Prosiiiiiiim :-)
po tomhle ..... mám v plánu klidne umřít báječny
Krutýýýýýý
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!