Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction parodie

Bella 12


 

Škrečok medzi Cullenovcami

Škrečok medzi Cullenovcami. Ako to dopadne? P. S.: Je to dosť krátke a nudné, ale pochopte, že je to moja prvá paródia ;) a kritika mi nevadí. :* Vaša Ceruzka.

 

Edward vs. Damon

Edward vs. Damon Je to parodie, která spíš zachycuje pohotové reakce našich oblíbených hrdinů. Jeden řekne to a druhý řekne zase toto, ale oba myslí to stejné. :D Snad to pochopíte a budete se bavit.

 

Apríl! Ale dostal jsem vás, že jo?

Apríl! Ale dostal jsem vás, že jo?Carlisle má jednou na Apríla žertovnou náladu. Dá se toho skvěle využít, zvlášť, když všechno skončilo jinak, Bella v Novém měsíci zůstala s Jacobem, měla s ním dcerušku Emily a ta se zamilovala do Edwarda Cullena...

 

Krvavá revoluce u Cullenů

Krvavá revoluce u CullenůRozhodly jsme se s Rajčinou, že z Rudého záblesku uděláme jakýs takýs příběh na pokračování a tím vyrobíme konkurenci Rodince k pohledání. Posuďte, co je lepší. Zábavu přejí Daky a Rajčina. ;)

 

Nudný dník krátko dlhej večnosti...

Takže, keďže ma posledné dve hodiny chytala vtipná nálada, rozhodla som sa ju trošku zapečatiť do Twilight ságy a vzniklo z toho toto. Moja prvá paródia na stránke. Nie je to zas tak vtipné, ale len dúfam, že sa zasmejete. Bude to taký obyčajný deň v živote našich hrdinov... S láskou, vaša Emielee

 

Zkus antiperspirant, Aro!

Zkus antiperspirant, Aro!Na Silvestra jsem přespávala u kámošky a měly jsme šílené nápady. Jedním z nich byla i série Hříšná Volterra, jejíž první díl máte nyní možnost si přečíst. Jednotlivé díly na sebe nenavazují, pouze se doplňují. Parodie z pohledu hlavního vládce upírů, Ara. Co zapříčiní jeden nevinný oběd? Bude to celá smršť událostí, to vám můžu slíbit.

 

Vtipy po Cullenovsku 3

Vtipy po Cullenovsku 3A je tady další kolekce vtipů na téma Cullenovi. Snad se aspoň trochu pobavíte.

 

Rudý záblesk a... KŘUP!

Rudý záblesk a... KŘUP!

Co dokáže jediný zlověstný červený záblesk udělat s rodinou Cullenů? Odpověď zní: Hodně.

Čtěte na vlastní nebezpečí.

 

V nevhodnou chvíli...

V nevhodnou chvíli...Moje první parodie. Napadlo mě to dneska, když jsem byla venku s kamarádkou... Odehrává se to v Novém měsíci, když Edwarda společně s Bellou odvedli do hlavní síně Volturiových. No a stane se ta nejméně očekávaná věc, která se nesluší ani na upíra. Samozřejmě by to nikdo nepoznal, kdyby poblíž náhodou nebyl čteč myšlenek...

 

Cullenovi na cestách - 4. díl

Cullenovi na cestách - 4. dílPovánoční díl Cullenových na cestách je tady. Kam Cullenovi na své cestě kolem světa pojedou? Už nyní prozradím, že to bude Itálie. Ale to by přeci nebyli Cullenovi, kdyby se při cestě nepřihodila hromada příhod. Mamka Bella, milostný Edward, blonďatá Rosalie, natvrdlý (teda tvrdý) Emmett, vševědoucí Alice, nejmladší major texaské kavalerie Jasper, doktor Carlisle, babička Esmé, poloupírka Renesmé a vlkodlak Jacob - taková normální rodinka...

« Předchozí  1 ... 16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26 ... 54   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!