Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction parodie

Plakát1


 

Jak si Paul vyzkoušel plínky Pampers

Jak si Paul vyzkoušel plínky PampersČíst na vlastní nebezpečí! Je to nehorázná kravina!
Jak proběhla oslava svatby Paula a Rachel? Řeknu jen jedno - bylo pořádně veselo.

 

Schnívání - 22. kapitola - konec část ll

Schnívání - 22. kapitola - konec část llUáááá, tak po delší odmlce další a tudíž už předposlední dílek. Jak jste si jistě všimli, tak se Billa, tedy Bella, probudila v nemocnici a všichni se jí snaží namluvit, že se jmenuje Bella, žádného manžela ani dítě nemá, ale ona tomu nevěří a chce se přesvědčit sama na vlastní pěst, že lžou, a tak se vydává hledat pravdu.

 

Cullenovci na ľade

Ako to asi dopadne, ak sa v jedno popoludnie Emmett rozhodne ísť na ľad? Ste zvedaví na to, ako sa to bude vyvíjať? Tak klik na tento článok a čítajte. Viem, že je to veľmi krátke, možno pre niekoho úplne nezaujímavé, ale dnes večer som dostala tento nápad a ja som ho sem proste MUSELA napísať! Pekné čítanie.

 

I pan božský má své dny 2. část

I pan božský má své dny 2. částA máte tu druhou část Pana božského, o kterého jste mě tak srdceryvně prosili! U první části jste mě těma komentama tak potěšili, že jsem prostě nemohla jinak než napsat další díl. :) Tentokrát Edwarda čeká velký šok a pěkná nahrávka v Emmettově mobilu. :) Tak šťastný úplněk! Vaše MartinaBlack

 

Vánoce u Volturiovic rodinky

Vánoce u Volturiovic rodinkyJak asi vypadal Ježíšek ve Volteře? Dejme tomu, že kluci byli velmi nedočkaví a nemohli se dočkat, až přijde Aroušek a rozdá jim dárečky.
Chcete se podívat na další amatérskou kravinu, kterou jsem napsala? =D Prosím…

 

Vánoce přicházejí...

Vánoce přicházejí...Jak by to dopadlo, kdyby Emmett vymyslel novou verzi známé vánoční koledy „Vánoce, Vánoce přicházejí"? Já jsem se nad tím jednou ve škole zamyslela a vznikla tahle - doufám povedená - verze.
Předem děkuju za komentáře a přeju šťastné a veselé Vánoce! :))

 

Kafoleda!

Kafoleda!Každý správný velkofilm má svůj vánoční speciál. Od ságy Zalití proto přichází krátký (hih) příběh plný kávově vonících Vánoc a koled! Bella Milk si myslela, že po tom všem šílenství už se s kofíry nemůže nic přihodit. To ale zapomněla, že to píšu já. :D Přeji výborný šálek vánoční kávy! Vaše Deedee

 

Trampoty rodiny Cullenových aneb Polednice opět trochu jinak

Trampoty rodiny Cullenových aneb Polednice opět trochu jinakVe škole je občas nuda (to zná asi každý) a pod vedením madam nudy vznikají naprosto šílené nápady. A tak se jednou stalo, že i mě navštívila nuda osobně. Pod jejím vedením vznikla tato šílená parodie na Polednici, kterou jsem pořád upravovala a upravovala, až dospěla do aktuální podoby. Přeji příjemné počtení a komentíky, jestli mám psát dál (jiné příběhy) a jak se vám líbí. Je to moje první tvorbička a tak moc prosím aspoň o smajlíka... Předem moc děkuji.

 

Edward a veverka

Edward a veverkaPřicházím se svojí novou básničkou. Všem, co četli Ach ten Demetri jsem slíbila Edward a veverka. Tady to máte. Zanechte prosím komentáře nebo smajlíky. Děkuju. =)

 

Cullenovi a Santa Claus

Cullenovi a Santa ClausJe to moje první povídka, tak mi prosím napište nějaké komentáře i kritiku. Jak už název napovídá, jedná se o Cullenovi a Vánoce, tak si to užijte.

« Předchozí  1 ... 18  19  20  21  22  23  24  25  26  27  28 ... 54   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!