Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction parodie

Plakát 3


 

Schnívání - 21. kapitola

Schnívání - 21. kapitolaV tomhle dílku Vás čeká svatba, ostrov a dům, ale nebylo by to Schnívání, aby bylo všechno opačně. Milé dámy, tohle je předposlední dílek.

 

Cullenovi na cestách - 2. kapitola

Cullenovi na cestách - 2. kapitolaCullenovi již vyrazili z Forks kamsi daleko na sever. Ne všem účastníkům rodiny se chce vytáhnout paty z jejich "normálního" života, ale to již posuďte sami...

 

Emmett a Jasper odpovídá

Emmett a Jasper odpovídáNaši oblíbenci odpovídají na několik našich otázek. Chtěli bychom poděkovat Hanulce za pomoc při vytváření našeho shrnutí.

 

Schnívání - 20. kapitola

Schnívání - 20. kapitolaV minulém dílku jsme se dozvěděli, že je Billa v tom. Copak jí poví Ekvádor?

 

Cullenovi na cestách - 1. kapitola

Cullenovi na cestách - 1. kapitolaCullenovi se vydávají na cestu kolem světa. Samozřejmě se nic neobejde bez potíží. Novodobá cesta kolem světa právě začíná!

 

Tučňáci - zazpívejte si

Tučňáci - zazpívejte siNejptejte se, jak to vzniklo, sama nevím... Každopádně: můžete si zapívat na melodii písníčky 'buráky'!!! Snad se bude líbít. Prosím komenty. Vaše Lelientunka

 

Planety na scéně - Pohádková planeta

Planety na scéně - Pohádková planetaTak a je tady naše další série parodií. Doufáme, že se vám i tyhle naše parodie budou líbit a budeme vděčné, pokud nám tady zanecháte váš názor. Přijmeme chválu i kritiku, abychom věděly, v čem se příště zlepšit, nebo zda má vůbec cenu napsat pokračování. Příjemnou zábovu přejí AndyBCullen a Jane006.

 

Červená karkulka? To určitě!

Červená karkulka? To určitě!Po dlouhé době je tu pokračování mnoha čtenáři tak vychvalované Emmett a zlatá rybka, tentokrát se náš pohled obrátí na... ale snad si nemyslíte, že vám to prozradím, to už si musíte přečíst sami. :P (Omlouvám se za případné chyby a překlepy.)

 

Balada o prozření Bellči Swanovic

Balada o prozření Bellči SwanovicJsem tu s novou veršovanou parodií a doufám, že mě za ni neukřižujete. Napadlo mě, jak to vlastně mohlo být s Bellou, když tehdy poprvé přijela do Forks...

 

Cullenovi a Star Dance 1. kapitola - Nákupy

Cullenovi a Star Dance 1. kapitola - NákupyDíváte se na StarDance? Tak teď uvidíte naše hvězdy tančit!

« Předchozí  1 ... 20  21  22  23  24  25  26  27  28  29  30 ... 54   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!