Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction parodie


 

Rodina k pohledání - díl 13. - Konec strategického ústupu!

Rodina k pohledání - díl 13. - Konec strategického ústupu!V dnešním dílu poznáte, jak to dopadne, když se v rodině zblázní i ten, u koho by to nikdo nečekal.
Rodina k pohledání
Rok: 2010
Délka: podle rychlosti - čtení cca 30 min. :-D
Již brzy na Stmívání COOL.
Ministerstvo zdravotnictví varuje: Pacifisté, nečíst. Životu nebezpečné. Vlastně to radši nečtěte nikdo.

 

Vyvolení - Výsledek

Vyvolení - VýsledekMoc se Vám omlouvám za zpoždění! Pokusím se to nějak napravit. ;) Přidávám vám sem další díl Vyvolených. Kdo postoupí do vily a bude soutěžit o patnáct miliónů dolarů? Alec nebo Carlisle?

 

The Secret… Edward Cullen – Midnight Sun

The Secret… Edward Cullen – Midnight SunJak mohla vypadat Edwardova posedlost neuvěřitelně vonící dívkou?! Slova vyřčená se často liší od našich myšlenek. Jaké budou Edwardovy skutečné myšlenky na Bellu? Nebojte, dozvíte se! Edward si totiž píše deníček!

 

20 způsobů jak rozčílit Demetriho

20 způsobů jak rozčílit DemetrihoDalší postava se kterou jsem si pohrála... Doufám, že vás to trochu nadchne.

 

Vtipy po Cullenovsku 2

Vtipy po Cullenovsku 2 Další várka vtipů na téma naší známe rodinky!

 

Druhý malý šálek Bree Turkkové

Druhý malý šálek Bree TurkkovéNěkteré kafe je prostě příliš silné, než aby se dalo vypít na jeden lok. Jedním takovým bylo i to Bree Turkkové. Pokud vám nestačilo, co o ní zjistila Bella Milk, pak je tohle příběh pro vás. Pojďme se pro jednou podívat na svět kofírů i z té tmavší stránky. Ze dna hrnku. Nechte si chutnat, vaše Deedee:D.

 

Cullenovi se učí lyžovat

Cullenovi se učí lyžovatCo kdyby se Cullenovi rozhodli naučit lyžovat. Nikdo to však neumí, pouze Bella, ale ta je nešikovná. Vaše Teerkaa98

 

Všechno je to jenom sen, doufám! 10

Všechno je to jenom sen, doufám! 10Změna rolí. Retard pronásleduje Brvu. Even má strach, že o Brvu přijde (ne, že by ji měl...). Co se vlastně stalo s pudlem, co Brva dostala? Vášnivá líbačka v jídelně školy a jízda ukradnutým autem... Jak tohle dopadne? Nechte se překvapit! A pozor na bazuky!

 

Vinný nebo bez viny aneb Nikdo není nevinný

Vinný nebo bez viny aneb Nikdo není nevinnýKdo se moc ptá a moc se dozví? Kdo krade u Cullenů? Kdo je pan Růžička? Kdo najde soudcovo oko? Kdo je trošku zpomalený? Kdo dočte tuhle parodii od TwoFaceLady a Infinity až do konce? Mnoho odlišných otázek, ale odpověď je stále stejná: Ale ten slon to vážně neudělal!

 

Rodina k pohledání - díl 12. - Je to loupež, napsaly!

Rodina k pohledání - díl 12. - Je to loupež, napsaly!Detektivní díl oblíbeného rodinného sitcomu. Tým špičkových vyšetřovatelů má před sebou nelehký úkol. Dokáží ho díky svému brilantnímu uvažování, vytrénovanému instinktu a nejmodernější technice vyřešit?
Rodina k pohledání
Rok: 2010
Délka: podle rychlosti - čtení cca 30 min. :-D
od 4. 10. 2010 v 18:30 na Stmívání COOL
Ministerstvo zdravotnictví varuje: Má sem vůbec cenu něco psát? Stejně na nás nikdo nedá...

« Předchozí  1 ... 23  24  25  26  27  28  29  30  31  32  33 ... 54   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!