Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction parodie


 

Vyvolení - Alec vs. Carlisle

Vyvolení - Alec vs. CarlisleLidé, upíři, vlkodlaci! Právě se zahajuje velká reality show Vyvolení! V prvních pár dílech se bude jen rozhodovat, kdo půjde do vily a bude soutěžit o patnáct milionů dolarů. Pak se také budete dozvídat, co se ve vile bude dít dál. Čtěte, komentujte (klidně jen smajlíkem) a hlavně hlasujte! Vítěze si nezvolí nikdo jiný, než vy!

 

Ako som si urobil volské oko (z pohľadu Jacoba Blacka)

Ták, konečne som to sem pridala! Napísala som to ešte v lete cez prázdniny, keď som bola u dedka a bola tam hrozná nuda. Potom som na to, ako inak, zabudla a spomenula som si na to až teraz... Dobre, tak Jacob si pozve Bellu na návštevu a spolu sa chcú zabaviť. Keď chce ísť Jacob spraviť volské oká, zistí, že mu nefunguje sporák. Ako to vyrieši? To sa dočítate v tejto poviedke. :)

 

High Five

High FiveAlice a Jasper jsou skvělý, sehraný a fungující pár - dokud se mezi ně nevetře José, nakupování a Esmeralda. Ať se líbí. :-) Sadi a noness.

 

Emmett a Bitefight

Emmett protentokrát oběví Bitefight; jak to dopadne, zjistíte, až to přečtete.

 

Symfonie poslední řasenky

Symfonie poslední řasenkyParodie, která vznikla v našem úžasném chatu. Spoluautoři: Volturiparodie alias Aro, Lilien, Crystal a Bubble. Snad se bude povídka o osudu jedné řasenky líbit a trochu vás pobaví.

 

Schnívání - 18. kapitola

Schnívání - 18. kapitolaTak jo, jak to dopadne? Vzpamatuje se Jamulet a zamiluje se do Rencismé? A co Bellina a Ekvádorova cesta do Vokléry?

 

Zalití sága: Vypití

Zalití sága: VypitíBella Milk je postavena před velké rozhodnutí. Kávu nebo čaj? Jak si vybere? Změní její názor Velveta? A co na to Caro? To vše a ještě mnohem, mnohem,(je to opravdu dlouhé) mnohem víc se dočtete o pár centimetrů níž. Přeju příjemné počtení při krásně vonícím šálku, vaše Deedee.

 

Všechno je to jenom sen, doufám! 9

Všechno je to jenom sen, doufám! 9Retardův pohled na špagetovou vzpomínku a rozhovor s Evenem. Máte pocit, že se nic nedaří? Ale ano… horší to může být! Vše se totiž začíná komplikovat, když Brva vrazí u výtahu do Evena a oba se málem zabijí. Bude tohle láska na druhý pohled?

 

Rodina k pohledání - díl 11. - A co dál? aneb Hau aj met jor madr.

Rodina k pohledání - díl 11. - A co dál? aneb Hau aj met jor madr.A je tu další dílek oblíbeného sitcomu. Tentokrát se podíváme do minulosti. Pozor, je zde nejdelší podčárová část v dějinách seriálů.
Rodina k pohledání
Rok: 2010
Délka: podle rychlosti - čtení cca 30 min.:-D
od 23. 9. v 20:45 na Stmívání COOL
Ministerstvo zdravotnictví varuje: Nečtěte to a myslíme to vážně!

 

Schnívání - 17. kapitola

Schnívání - 17. kapitolaBilla už konečně našla přítelkyni pro Jamuleta, ale není s ní spokojená, tak se vydají k zubaři, aby upravil Rencismé fasádu a tam je čeká překvapení. :)

« Předchozí  1 ... 24  25  26  27  28  29  30  31  32  33  34 ... 54   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!