Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction parodie

nesssedem


 

20 způsobů jak rozčílit Jane

20 způsobů jak rozčílit JaneDoufám, že se vám to bude aspoň trošku líbit. Prosím, zanechte komentáře, nemáte ani ponětí, jakou mi to udělá radost.

 

Pomsta Victorie aneb velké fiasko

Pomsta Victorie aneb velké fiaskoVictorie je osamělá, bez svého milovaného druha Jamese, kterého Edward a jeho rodina zničili. A jak asi víte, nebyla by to Victorie, kdyby se nepomstila. Jako svou oběť si vybere, jak všichni víme, Rileyho, ale něco se zkomplikuje. Co? Nechte se překvapit.

 

Cullenovi na mizině aneb kdo šetří, skončí ve Volteře!

Cullenovi na mizině aneb kdo šetří, skončí ve Volteře!Cullenovi jsou velmi bohatí. To je všeobecně známá věc. Co když, ale penízky jednoho dne dojdou a oni jsou nuceni začít šetřit?

 

Cullenovi ve vlaku aneb jak se Aro zamiloval - 2

Cullenovi ve vlaku aneb jak se Aro zamiloval - 2Tak tady máte pokračování... Navazuje to na předchozí povídku. Myslím, že tohle neni tak dobré, jako předchozí díl... Ale snad se vám to i tak bude líbit...

 

Cullenovi a nevěra

Cullenovi a nevěraVěčnost je dlouhá doba, takže není divu, že, když jste nesmrtelní, za pár let se začnete nudit. Jacob není výjimka. Jak to dopadne, když si vystřelí z Cullenů? Jednoduše řečeno: katastrofálně!
Je to můj vůbec první literární pokus na této stránce, takže mi prosím do komentářů napište, jak jsem na tom. Já se při psaní téhle parodie docela nasmála, takže doufám, že vám se bude taky líbit! Vaše Renesmeee

 

Jazz se musí učit!

Jazz se musí učit!Cullenovi jsou chytří, takže pochopitelně mají všichni ze všeho jedničky. Ale co když jeden z nich má špatnou, velmi špatnou známku z bilogie? (pokus o parodii) :D

 

Emmettek a ICQ

Emmettek a ICQTak je tu má úplně první parodie. V ní se Emmett bude učit používat ICQ. Doufám, že se vám bude líbit.

 

Cullenovi ve vlaku aneb jak se Aro zamiloval

Cullenovi ve vlaku aneb jak se Aro zamilovalJednoho dne se Aro rozhodne, že chce opět vidět rodinku Cullenových. Cullenovi pojedou vlakem a cestou je potká několik problémů...

 

Vydrž, Bello, vydrž - pilot k Rkp!

Vydrž, Bello, vydrž - pilot k Rkp!Začíná další školní rok a stejně jako všechny velké komerční televize i stmívání Cool vám opět přináší oblíbený rodinný seriál Rodina k pohledání! A ještě, než se vrhneme do dalších dílů, máme tu pro vás jednoho zbloudilého pilota. Měl sice přiletět před celým seriálem, ale ztratil se v bouřkových mracích kdesi nad Atlantikem. Nyní si ho konečně můžete užít.
Bella je u rodiny teprve krátce, ale už ví, že takhle to dál nejde. Musí se postavit na vlastní nohy. Jak dopadne její letní brigáda? A co na to Volterra?
Rok: 2010
Délka: podle rychlosti - čtení cca 35 min.
Snad 30. 8. 2010 na Stmivání COOL
Ministerstvo zdravotnictví varuje: Tímto nechceme odradit budoucí učitele!

 

Čtvrtek ve Volteře

Čtvrtek ve VolteřeVymyslely jsme další potrhlou sérii parodií se svou spoluautorkou Jane006. Tentokrát se nebude jednat o Emmettka, ale o zážitky ve Volteře. Co bude vymýšlet naše slavná Volterrská banda? Krásnou zábavu přejí Jane006 a AndyBCullen.

« Předchozí  1 ... 27  28  29  30  31  32  33  34  35  36  37 ... 54   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!