Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction parodie


 

Naruby - 7. kapitola

Naruby - 7. kapitolaKaždý už tuší, co se stane. Edie se dává s Bellem na útěk.

 

Naruby - 6. kapitola

Naruby - 6. kapitolaPo delší odmlce se v deštivém Soks zase něco děje. Edie pozvala Bella na baseballový zápas. Objeví se naši známí nomádi? Pro ty, co se ztrácí ve jménech, je přiložen ,slovníček'.

 

25 zákazů, které nesmí Emmett dělat s Charlieho policejním autem

25 zákazů, které nesmí Emmett dělat s Charlieho policejním autem Tehle nápad mě popad, když jsem nemohla usnout. Doufám, že aspoň jeden zákaz vás rozesměje.

 

Alice a nákupy

Alice a nákupyVšichni známe Alice a její posedlost nákupy... A o tomhle je tato povídka. :) Hodí se sem upozornění: Já + parodie = něco absolutně šílenýho !! :D :D Napsala jsem tuto parodii, protože mi nebylo dobře a chtěla jsem se zasmát. Komentujte prosím upřímně. Bambulka

 

25 věcí, co nesmí Emmett dělat s Edwardovým klavírem

Toto jsem našla někde u sebe v počítači, tak vám to sem dávám.

 

Jak proměnit kočku na libovolnou postavu z Twilight

Jak proměnit kočku na libovolnou postavu z TwilightPřináším malý návod na to, jak ozvláštnit svou kočku - jak ji proměnit na libovolnou postavu z Twilight ságy! Zanechte komentík! Je to moje první parodie, napadla mě při rozhovoru s mou kamarádkou jogurtinkou, tuhle povídku chci věnovat jí!

 

Pomatená Alice

Pomatená AliceJasper se s Alice pohádal kvůli tomu, že mu protřídila skříň. Ona ho ale tak miluje, že se z té velké hádky pomátla. Jasper se urazil a odešel, než se Alicina pomatenost projevila. Co se stane, když Alicina láska odejde?

 

Emmettek u Bati - 3. část

Emmettek u Bati - 3. částJaká bude Emmova odplata? To se dozvíte, když si přečtete poslední část naší parodie.

 

Falešný poplach u Cullenů

Falešný poplach u CullenůCo se stane, když Emmett Cullen začne jednat na vlastní pěst? Co mu provede Bella? Proč byl Edward taky zraněn? Odpovědi na tyhle otázky se dozvíte uvnitř. Prosím zanechte komentíky i kritiku kuju. :)

 

Tak zase nic, Edwarde!

Tak zase nic, Edwarde!Takový můj malý pokus, měla jsem zrovna veršující náladu... není to nic extra, ale tak snad se to bude líbit. :) Básnička o tom, jak Edward opět nepochodil...

« Předchozí  1 ... 28  29  30  31  32  33  34  35  36  37  38 ... 54   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!