Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction parodie


 

Vtipy po Cullenovsku

Vtipy po CullenovskuPodařilo se mi vytvořit něco pro zasmání, tak doufám, že se taky pobavíte.

 

Emmett a Snape - 4. kapitola - Nová televize

Emmett a Snape - 4. kapitola - Nová televizeJak vyřeší Emmett nedostatek televizí v jeskyni? Nechce se překvapit.

 

Emmettek u Bati - 2. část

Emmettek u Bati - 2. částPokračování Emmettek u Bati je tady. Jak to bude probíhat v Bati?

 

Emmett a Snape - 3. kapitola - Nenažranec roku

Emmett a Snape - 3. kapitola - Nenažranec rokuUž třetí kapitola. Doufám v kladné ohlasy:) Tentokrát zavítáte na soutěž "Nenažranec roku". PS: Jsem ráda za tak rychlé ohlasy k minulé kapitole. Teď kapitoly přibydou rychgleD Zítra ráno bude další;-) tak se těšte;-)

 

Emmett a Snape - 2. kapitola - Ubohé topení

Emmett a Snape - 2. kapitola - Ubohé topeníPo dlouhé době další kus naší parodie. Doufám že se bude líbit a to, že můžete do komentů posílat návrhy na další filmy, knížky, seriály a cokoli jiného co by se dalo zprznit stále platí;-) Vaše Misala007

 

Naruby - 5. kapitola

Naruby - 5. kapitolaBell se brzy setká tváří v tvář s celou upíří rodinkou. Nechybí ani scéna na louce.

 

Emmettek u Bati - 1. část

Emmettek u Bati - 1. částNapsali jsme naprosto šílenou, vícedílnou parodii s mojí nejlepší kamarádkkou tady na webu. Jmenuje: Emmettek u Bati a spolu s AndyBCullen doufáme, že se vám bude líbit... Cullenovi se stěhují do České Republiky a Emmttovi se roztrhl poslední pár bot. Takže museli jet na nákup ale nebyl by to Emmett, kdyby se něco nepokazilo.

 

Naruby - 4. kapitola

Naruby - 4. kapitolaZnovu se vám hlásím z deštivého Soks, kde se Bell musí postavit noční můře. Říká se, že přes lásku nevidíme rozdíly, ale bude to platit i v případě Bella a Edie?

 

Naruby - 3. kapitola

Naruby - 3. kapitolaJak mohla Edie zastavit auto ve smyku? Co vlastně chtěla Jay? Odpovědi najdete v dnešním díle.

 

Naruby - 2. kapitola

Naruby - 2. kapitolaDalší díl popisuje útrapy našeho oblíbeného Bellerofona Wona. Rozhodl se, že o tajemných sourozencích zjistí, co se dá.

« Předchozí  1 ... 29  30  31  32  33  34  35  36  37  38  39 ... 54   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!