Volturiovi a vzácná návštěva aneb Nahoď únikový expres!
Volturiovi pozvali Culleny na návštěvu, ale nic není tak jednoduché, jak to vypadá. Nevyřešené problémy a zoufalé manželky jsou jen zlomkem toho, co je čeká.
07.08.2010 (17:00) • Shire • FanFiction parodie • komentováno 1×
Všechno je to jenom sen, doufám! 7
Knihovna v Drogs není, jako každá jiná, ukrývá tajné informace a i adresu Retarda. Koho Brva potká, když se bude potají krást do Retardova pokoje? A co cizinec v knihovně, byl to jenom flirt?
04.08.2010 (10:30) • Shena • FanFiction parodie • komentováno 0×
Naruby - 1. kapitola
Je tu už několik povídek, které parodují Bellin život od prvního okamžiku, co přijede do Forks. Parodují její kamarády i Edwarda a Jacoba. (Mimochodem většině těch parodií dost fandím.) Mě ale napadlo něco jiného. Co kdyby do Forks nepřijela Bella, ale Bell, a nečekal by tam Edward a Jacob, ale upírka Edie a vlčice Jay?
03.08.2010 (16:00) • Shire • FanFiction parodie • komentováno 0×
Všechno je to jenom sen, doufám! 6
Chorarlie se chystá Brvě instalovat kameru do sprchy, ona si zoufá nad Retardem - o kterém sama ještě neví, že se jmenuje Retard Hulen. Ačkoli už o tomto chlapci slyšela, osobní setkání s ním, pro ní bylo dnem druhého zrození. Našla ho! Našla svého prince na bílém koni. A pak? Jak sama řekla, pak ho pozvracela...
03.08.2010 (13:30) • Shena • FanFiction parodie • komentováno 0×
Dobrodružství Robina Hooda
Co se stane, když do domu Cullenů vrazí známý král zbojníků? Sledujte jeho návštěvu a pobavte se. Pěkné počteníčko přeje vaše Missinka. ;) :D
01.08.2010 (20:00) • Missinka • FanFiction parodie • komentováno 0×
Pondělí u Cullenů
Tak a máme tedy Pondělí... Emmett se bude chtít své rodině pomstít, ale jak? A přijdou na to? Co když se spolčí s někým naprosto neočekávaným z rodiny, aby se mu to povedlo? A co když se to nakonec obrátí proti němu? Čtěte a dozvíte se to...
01.08.2010 (12:45) • Jane006 • FanFiction parodie • komentováno 10×
Emmett a Lentilky alebo Ako sa z Ara vesmírne monštrum stalo
Ako sa Emmett zabaví, keď mu po trojhodinovej práci počítač nič neuloží? Zase ho niečo napadne, tentoraz si spíše zoznam a pustí sa do práce. Bod 1.: Poskladať na Mesiaci Arov portrét z Lentiliek s nápisom Aro je king. No na takto to pokračuje, až sa Volturiovci naozaj rozhodnú prísť do Forksu, aby zistili, o čo ide. Vyjde Emmettovi plán do poslednej bodky? A čo spraví Aro, keď ho označia za vesmírne monštrum? Brať s rezervou, bolo to písané niečo okolo polnoci.=D Venujem GIGvc, ktorá jednoducho miluje kombináciu Emmett + Lentilky. =)
30.07.2010 (15:45) • Kixy25 • FanFiction parodie • komentováno 1×
Tajemství u Cullenů
Seděla jsem doma, neměla co dělat, tak jsem vzala noťas a napsala tuhle povídku. Doufám, že se bude líbit. :)
Emmett má velké tajemství, které ke všemu nemůže najít.
30.07.2010 (15:15) • ScRiBbLe • FanFiction parodie • komentováno 1×
Cullens Diary - 1. zápis - Mám doma hlemýždě (Jasper)
1. zápis z deníku rodiny Cullenových. Název zápisu nese jméno - Mám doma hlemýždě a píše jej Jasper. Jednoho dne si domů přinese hlemýždě, ale rodina se mu jen posmívá. Jasper je rozhodnutý jim ukázat, jak vypadá šnečí farma!
28.07.2010 (15:15) • Akkisek • FanFiction parodie • komentováno 1×
Cullenovi a vyvolávání duchů
Tak, lidi, je tu moje další parodie. Tentokrát budou Cullenovi vyvolávat duchy. Jak to dopadne? Nechte se překvapit...
26.07.2010 (22:00) • NathalkaSimova • FanFiction parodie • komentováno 1×
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!