Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction parodie

Ash jako upír


 

Emmett a zlatá rybka

Emmett a zlatá rybkaTak dobrá, je tu další parodie, tentokrát bude na kapitoly, protože by se mi sem všechno do jedné kapitoly nevešlo. Tahle smotanina mě napadla, když jsem si četla pár vtipů o zlaté rybce, upírech, atd... Doufám, že se u tohohle nasmějete stejně jako já u onich vtipů P.S.: Opět adaptace vtipů na Stmívání a prosím o komentáře a podívejte se i na mé další povídky, začínam si totiž říkat, že jediné co se vám ode mě líbí, jsou parodie.

 

Neděle u Cullenů

Neděle u CullenůNo a je tu další dílek mé parodie, doufám, že se vám bude líbit...

 

Kterak se u Cullenů párty konala, a jak k tomu Jacob přišel

Kterak se u Cullenů párty konala, a jak k tomu Jacob přišelParodická poezie. Je psaná spolu s kámoškou. Původně jsem ji nechtěla uveřejnit, ale přemluvili mě ;D. Začátek je trošku převzatý ze Svatební košile, neboť nikomu se nechtělo vymýšlet nic jiného xD. Berte to s rezervou, milovníky Jacoba tím nechci nijak urazit :).

 

Sobota u Cullenů

Sobota u CullenůNo, přidávám sem můj prví pokus o parodii a moc prosím tentokrát o komentáře, abych věděla, jesti má ještě cenu, někdy něco takového zkoušet. Děkuji.

 

Sexuální výchova u Cullenů aneb pomoc, já jsem panic

Nedoporučujeme číst do 18 let.

Sexuální výchova u Cullenů aneb pomoc, já jsem panicJe to taková slabší parodie, snad není nutno vyzradit obsah, název mluví za vše.

 

Jak Rosalie rodinu rozhádala

Jak Rosalie rodinu rozhádalaUpíři spolu žijí velmi dlouhou dobu..., no, občas se rozhádají. Vždycky za hádku někdo může. Už jsme zjistili, jaké to je, když rodinu rozhádá Jasper nebo Emmett. Ale co Rosalie?

 

Schnívání - 14. kapitola

Schnívání - 14. kapitolaEkvádor společně s Billou se dokutáleli a vydali se k němu domů, pak s Ilecou do kina. Vaše komentáře k minulému dílu mě velmi potěšily, děkuji a doufám, že se tenhle díl bude líbit. :)

 

Všechno je to jenom sen, doufám! 5

Všechno je to jenom sen, doufám! 5Brva poznává upíry. Rodina Hullenů své tajemství veřejně šíří a každý teenager je z nich paf. Brva je ve škole první den a hned poznává svou životní lásku. Co je ale horšího, než sakra velký trapas? Nic ovšem není tak hrozné, jako zjištění, že v tak malém městě funguje i Gossip Girl.
Velký Bratr tě sleduje, Brvo!

 

Jak se Jacob Black žížalou stal aneb Co když Quilité nebyli vlci?

Jak se Jacob Black žížalou stal aneb Co když Quilité nebyli vlci?Tak a je tu moje první parodie. Je to o tom, co by se stalo, kdyby se jeden duchovní válečník nepřevtělil do vlka, protože tam žádný nebyl, ale do žížaly? Jak na to bude reagovat Bella? P.S. Navazuje to na Nový měsíc, ale Edward Bellu neopustil. Bella se šla jen podívat za svým kámošem Jacobem... Tak snad se vám bude líbit. Za jakékoliv komentáře jsem vděčná. =) P.P.S. Téma jsem vymýšlala společně s kámoškou (Kamikucka)

 

Žhavé trenýrky - 5. kapitola

Žhavé trenýrky - 5. kapitolaTak, po hodně dlouhé době další díl. Pořád stejně ujetý a úchylný, tak si ho užijte Bella zažije spoustu dobrodružství. :D Pěkné počtení prejí úchylové Anamor8 a misppule. :)

« Předchozí  1 ... 31  32  33  34  35  36  37  38  39  40  41 ... 54   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!