Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction parodie

Sraz Ostrava!!! 02


 

Boty a nenahraditelné ztráty

Boty a nenahraditelné ztrátyEmmett objeví na sobě samém svého nového přítele, o kterém snad všichni v rodině tvrdí, že musí neprodleně pryč! Jak to nakonec s ním dopadne a kdo nebo vlastně co je tím novým Emmettovým společníkem? To se dozvíte přečtením této parodie. P.S. Posledně jsem u své parodie neviděla, kromě adminových a mých komentářů, žádný od vás... Docela mě to zklamalo. Snesu i kritiku, ale potřebuji jen vědět, jestli jakékoli pokračování má vůbec smysl... Děkuji, palačinka. =))

 

Jak naklonovat Edwarda Cullena 2

Pokračování Belliných šílených nápadů. Co jí napadlo teď?

 

Volturiovi a nábor do gardy aneb Párty v zatuchlém hradě

Volturiovi a nábor do gardy aneb Párty v zatuchlém hradě Protože jsem znovu obdržela obrovskou hromadu kladných komentářů, rozhodla jsem se napsat další parodii. Aro by rád rozšířil svou gardu, má ale v tomhle světě šanci někoho vhodného sehnat?

 

Jak Emmett rodinu rozhádal

Jak Emmett rodinu rozhádalUpíři spolu žijí hodně dlouhou dobu, a tak se není čemu divit, že se občas rozhádají. Vždycky za hádku někdo může - posledně to byl Jasper. Ale napadlo vás někdy, že kvůli nějaké další Emmettově srandě se upíří rodinka taky může dostat do hádavé nálady?

 

Vtipy ve stylu Stmívání

Vtipy ve stylu StmíváníTohle je poprvé, co sem dávám něco vtipného, tak na mě prosím berte ohled, jsou to vlastně již známé vtipy, jen jsou oblečeny ve stylu Stmívání, tak doufám, že se pobavíte. Jen doufám, že tu nikoho nepohorší, protože až na ten první, tak jsou všechny vtipy erotického rázu.

 

Jak Jasper rodinu rozhádal

Jak Jasper rodinu rozhádalUpíři spolu žijí hodně dlouhou dobu, a tak se není čemu divit, že se občas rozhádají. Za hádku vždycky někdo může, tak jak to vypadá, když může za hádku Jasper?
Tohle je moje první povídka tady a doufám, že se vám bude líbit. :)

 

Jak Carlisle k depce přišel aneb ten klavír to jinak schytá!

Jak Carlisle k depce přišel aneb ten klavír to jinak schytá!Zde jde o parodii, kde si Edward chtěl vyzkoušet něco nového - hypnotizování. Z Emmetta se nedopatřením stane kuře, což těžce nese Carlisle, který má strach z ptáků všeho druhu. Berte prosím v potaz to, že je to naše první parodie =).

 

Cullenovi a zábavné odpoledne aneb Konečně v normálním světě?

Cullenovi a zábavné odpoledne aneb Konečně v normálním světě?Jaké další způsoby zábavy Cullenovi vyzkouší, když už se proti nim spikly televize i knihy? Naleznou upíři konečně bezpečnou zábavu? I pro ty, co ještě neviděli Zatmění, by to mělo být pochopitelné.

 

Schnívání - 13. kapitola

Schnívání - 13. kapitolaTak, přidávám další dílek. Koho Billa s Ekvádorem potkají v lese? Moji milí čtenáři, jak tak koukám, tak vašich komentářů nějak ubývá… Já nevím, mám něco změnit? Pořád se Vám to líbí? Napište mi do komentů, jestli chcete, abych něco změnila, popřípadě připomínky atd. :)

 

Upíři nebo sloni?

Upíři nebo sloni?Kde najdeš nejvíc upírů?
No tam, kde se jich nejvíc ztrácí.
Pěkná hromádka předělaných vtipů, které možná někdo zná v původním znění se slony.
P.S.: Čtení na vlastní nebezpečí! :-D

« Předchozí  1 ... 32  33  34  35  36  37  38  39  40  41  42 ... 54   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!