Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction parodie » Cullenovci v cirkuse alebo čo o sebe nevedia


Cullenovci v cirkuse alebo čo o sebe nevediaMoja prvá paródia, tak vás prosíííím o hoci aj maličký komentár. NimueAliceVolturi

Vo Forks panovalo ticho a slnko, ktoré tam nebývalo zvykom, ani dnes nesvietilo. Cullenovci by boli zvyčajne v práci, alebo v škole, ale dnes nie. Je nedeľa. A ako zvyčajne, to by nebol víkend, aby Emmett niečo nevymyslel. Tentoraz si však naplánoval niečo odlišné.

 

Emmett: Rodinka, ide sa do cirkusu (zvolal na celý dom)

Carlisle: (vybehuje z pracovne – myslí, že horí) Všetci von, horí!

Rose: (prepaľuje pohľadom Emmetta – mali prežiť romantickú nedeľu)

Carlisle: (vyháňa všetkých von a stále kričí)

Nessie: (teší sa – zase sa niečo deje a navyše, v cirkuse ešte nebola)

Edward: (je naštvaný – Emmett prekladá japonskú hymnu)

Esme: (tvári sa nadšene – myslí si, že to bude pekný rodinný výlet)

 

Keď už sú všetci von a Carlisle sa uistí, že naozaj nehorí...

 

Emmett: Takže, máme 10 lístkov na dnes do cirkusu, to bude žúžo! (nikto nevedel, že sa dohodol s cirkusantmi)

Bella: Bude to bezpečné? (bojí sa)

Alice: Neviem. Nič nevidím. (Hnevá sa a v duchu preklína Jacoba, že ide s nimi. Neznáša, keď niečo nevie)

Esmé: Tak už nasadnime. Rodinný výlet! To bude super! (skáče a teší sa ako malé decko)

 

O niečo neskôr v cirkuse si sadá rodinka Cullenovcov (samozrejme aj s Jacobom) do prvej rady a Emmett ide Jacobovi kúpiť pukance alebo lízatko...

 

Predavačka: Čo chcete? (pýta sa znudene – táto práca ju nebaví)

Emmett: A čo takto byť trošku milšia? (nepáči sa mu jej prístup)

Predavačka: Čo si dáte? (opýta sa a popritom naňho vycerí svoje biele zuby)

Emmett: (zhíkne) Fuj, ale som sa zľakol.

Predavačka: Chcete niečo, alebo nie? (už ju fakt štve)

Emmett: Ja? Nie! Ľudské jedlo - fujky!

Predavačka: Tak odpáľte! (už vážne kričí)

Emmett: Nemám pálku (žiarivo sa usmeje)

Predavačka: (svetlo sa odrazí od Emmettových zubov a oslepí ju)

Rose: (po celý čas sleduje Emmetta a žiarli – myslí si, že flirtuje s predavačkou)

Emmett: (zľakne sa Rose, ktorá sa tam zrazu objaví a padne na zadok)

Rose: Prepáčte, ale on vyšiel práve z blázinca (vysvetľuje ešte stále oslepenej predavačke)

 

Keď sa Rose a Emmett vrátia na miesta predstavenie sa začne a na scénu prichádza šašo...

Nessie: Mami, ja sa bojím (začne sa báť toho oblečenia a mejkapu, ktorý má šašo na sebe)

Bella: Neboj sa (je otrávená – rozmýšľa, aký by bol život bez ostatných)

Nessie: Ja nechcem takto vyzerať (deň predtým si z nej Alice urobila barbie)

Bella: Pozeraj sa.

Šašo: Dnes vám ukážeme pár čísel, na ktorých budeme potrebovať dobrovoľníkov.

 

Ako Emmett predpokladal, nikto z davu sa nehlási, tak postrčil celú svoju rodinku o trošku dopredu.

 

Šašo: Výborne, ani to dlho netrvalo (je rád, pretože skôr skončia a on sa môže vrátiť k poháriku s whisky)

Esme: (panikári) Ale...

Šašo: Prvé číslo bude veľmi nebezpečné, prosím, doma neopakovať. Vyberieme z dobrovoľníkov dvoch ľudí, ktorí majú prejsť cez toto lano (povedal a ukázal na lano vo výške desať metrov)

Emmett: (smeje sa na výrazoch svojej rodiny)

Šašo: Budú to títo dvaja (ukazuje na Bellu a na Edwarda)

 

Keď sa už konečne dostanú hore, Bella dostane závrat.

 

Edward: Si okej? (spýta sa len tak zo slušnosti – v poslednej dobe im to moc neklape)

Bella: Hej (odvrkne)

Edward: Teba z tvojej nešikovnosti nevylieči ani upírstvo (stále sa smeje)

Bella: (prepaľuje ho pohľadom a popritom začne prechádzať po lane)

Edward: (tiež začne, až sa obaja zastavia v strede)

 

Bella: Uhni (vrčí naňho a nahodí vražedný pohľad)

Edward: (zhodí Bellu z lana) To máš za to, že si ma podviedla s Jamesom.

 

Takto to ide ďalej.

Jacob a Nessie sa o sebe dozvedia, že Nessie má alergiu na blchy a Jacob tie blchy má. Čomu sa Edward až tak nečuduje – stále si myslí, že je to len prašivý pes.

Alice zistí, že Jasper pri milovaný myslí na Mariu a Jasper zasa, že sa Alice z počiatku vôbec nepáčil.

Carlisle vôbec nevedel, že Esme bola niekedy barová tanečnica, ona zas, že ľudské telo skúmal do väčšej hĺbky ako asi mal.

 

A Emmett sa len sial. No vôbec nie nadlho...

 

Šašo: A posledné číslo nášho večera. Emmett Cullen bude musieť prejsť cez tento horiaci kruh. Jeho priateľka bude zavesená nad bazénom so žralokom. Ak ho neprejde, bude sa musieť Rosalie Hale popasovať so žralokom. Ako to dopadne?

Emmett: (naštvane vstane a kráča ku kruhu)

Rose: Ak to nespravíš, neželaj si ma! Mesiac nič nebude! (vraví a dúfa, že to zaberie)

Emmett: (zľakne a snaží sa dostať z kruhu)

Rose: Pohni! Nemám celý deň!

Emmett: (konečne sa dostáva z kruhu)

Rose: (je rada, že nemusí zápasiť so žralokom a zničiť si pritom obľúbené šaty)

Emmett: Horím! Ja horím.

Šašo: Nesplnené (vraví a Rose padá do bazéna)

Emmett: (stále kričí)

Carlisle: Ja som vedel, že dnes niečo bude horieť, preto som zobral toto (vyberá bandasku o ktorej si myslí, že  je naplnená vodou)

Rose: (zápasí so žralokom)

Carlisle: (oplieva Emmetta a ten vzbĺkne ešte viac)

Ostatní: (znudene sa dívajú)

Rose: (vylieza z bazéna a hnevá sa, že má zničené šaty – zanecháva za sebou skroteného žraloka)

Carlisle: Ops! To voda asi nebude.

Alice: (prechádza pohľadom po Rose a v duchu už plánuje nákupy)

Edward: (šalie – počuje Alicine myšlienky o nákupoch a tie sa mu teda nepáčia)

Emmett: (ešte stále horí)

Rose: (žmýka na Emmetta vodu zo šiat)

Emmett: (už nehorí)

Diváci: (výskajú, jasajú)

 

Po tom ako obecenstvo odišlo, dostávajú Emmett a Rose šek.

 

Rose: Aha, na našu ďalšiu svadbu (svadbu berie ako odškodné)

Spoločne skoro všetci odchádzajú k autám. Z parkoviska počujú:

„Aha, už som našiel vodu!“

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Cullenovci v cirkuse alebo čo o sebe nevedia:

 1
2. tesa
30.10.2013 [23:31]

bolo to super , napíšte ich viac ! a rýchlo !!!!!! Emoticon Emoticon (vy retardi)

1. Cullen
30.12.2011 [15:41]

Je to fakt bomba.Ja by som to nevedela tak supris napisat. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!