Jak to dopadne, když se Emmettek dopustí něčeho, co se nelíbí Rosalii? Jednoduše - destrukcí domu Cullenů.
05.05.2011 (16:15) • ilinduska • FanFiction parodie • komentováno 6× • zobrazeno 4069×
Rosalie si poklidně seděla v křesle ve svém pokoji a poslouchala rádio, jako to dělala vždy, když upravovala vzhled svých nehtů.
Zrovna hrála písnička Sex bomb. Zatvářila se znechuceně a s čerstvě nalakovanými nehty rádio ztlumila. Písnička skončila, než jí stihl lak zaschnout. Zesílila rádio, když se ozvala hlasatelka:
„Tak, to bylo od Emma Cullena pro jeho dračici Rosaličku. Přeji hezký den a teď už Peter s počasím..."
Rosalie vyskočila na nohy, a kdyby mohla, zrudla by vzteky. Vyrazila dveře (doslova…), proběhla chodbou, seskočila ze zábradlí rovnou do obýváku - neobtěžovala se sbíhat schody. Rozhlédla se. Emmett tam nebyl.
„Kde je ten můj debil?!" Zpražila Carlislea vražedným pohledem.
„Já... Já nevím!" Zvedal ruce v obranném gestu. Začala hypnotizovat Esme.
„Nemám tušení…“ zamumlala. Drbala se na hlavě a snažila se dočíst v návodu, jak rozumně vypěstovat ametyst. Jesper se snažil jí pomoct a Alice poslouchala v mp3 přehrávači Linkin Park. Zpívala nahlas a úplně kazila Chesterovi hlas. Rosalie se rovnou obrátila na uklízejícího Edu.
„Kde je ten blb Emmett?!" Eda vyprsknul smíchy.
„Drž zobák!" Jestli to někomu řekneš, urvu ti hlavu! pomyslela si nakonec.
Eda se válel smíchy, až práskal koštětem o zem.
„Zkus to v Aliciným šatníku!" Chechtal se.
„No, mohla bych to zkusit... Co když?" Vyskočila na mezipatro schodů a tam se odrazila - už stála v patře. Namířila si to rovnou do pokoje Alice. Vešla dovnitř a otevřela dveře šatníku - rozprostírala se před ní nekonečná místnost, nebrající konce a plná šatů.
„Emmetteeee?!" zařvala. Odpovídala jí jen hlasitá ozvěna. Slyšela, že tu nikdo kromě ní není. Ale nemohla odolat a začala se hrabat v Aliciných šatech.
Obývák
„Čau Emme!" zanotovala Alice do melodie Waiting for the end. Úplně se blokovala předpovídání budoucnosti, takže neměla ani potuchy, co se tu uděje (mimochodem neví, ani co se tu děje, dělo - poslouchá hudbu). Emmett si vesele vykračoval po obýváku a začal se protahovat - měl perný lov.
„Tak co medvídci, Emme?" zanotovala znovu Alice
„Dneska na mě byli hodný..." Vybavil si potyčku s třímetrovým grizzlym, který ho hodil do řeky a následovně jeho medvídětem, které ho kouslo do nohy.
„Vlastně, mami, můžu si koupit hrocha?"
„Jistě, zlato..." Esme se nepřítomně drbala na hlavě - dostala se do té srozumitelné části návodu na pěstování ametystů.
Eda zvedl hlavu. „Můžu si koupit pumu?"
„Jistě, zlato..." Mračila se do návodu.
Alice strhla sluchátka. „Můžu si koupit fretku?" hvízdla.
„Jistě, zlato..."
Emmettek. „Můžu si přinýst méďu?"
„Jistě, zlato..."
Na to Emm vytáhnul z pod bundy medvídě (přeci z něj neudělá sirotka bez náhradní mámy :D), Ed si šel ulovit pumu a Alice šla na internet hledat, kdo prodá fretku - hlavně aby všichni měli pořízeno, než se Esme probudí z transu. Našla, co hledala a skočila za volant svého Porsche, aby si dojela pro svého miláčka. Mezitím se Jasper rozmýšlel. Když Emmík může mít hrocha... Doširoka se usmál.
Alicin šatník
Rose si prohlédla teprve 153 šatů a uslyšela Emma. Zase slítla do obýváku, kde zbyl už jen Emmett a Esme (Carlisle si zašel na lov).
Obývák
„Emmette, blbe, Cullene!" Hodila po něm křeslo. Drklo mu do hlavy, ale letělo dál, až prorazilo okno a letělo rovnou do řeky u jejich domu.
Emmett zaječel.
„Co si o sobě myslíš?! Teď se mi bude Tanya smát!" Hodila po něm gauč, který ho jako obvykle minul a zamáčkl plazmovou televizi.
„Ale Rose, zlato, chtěl jsem ti udělat radost!" Na to se v pokoji objevila Tanya a s „Nelsonovským" „Hááá hááááá!" zase zmizela.
Rosalie zasténala, pak se vzchopila a vrhla zuřivý pohled na Emmetta. „Vidíš?!"
„Prosím, Rosinko..."
„Jdi - s - tím - do - há - je!" Na každou slabiku po něm hodila jednu Carlisleovu bichli. Tentokrát se docela trefovala - jedna kniha dorazila plazmovku, druhá se postarala o Esmeiny sukulenty a třetí urazila hlavu Emmettova obřího plyšového medvídka.
„Tos přehnala!" hystericky zaječel a přiběhl ke svému „méďovi".
„Tu hlavu mu přišiješ!" Fňuknul.
„To není nic proti tomu, co udělá Kate! Já se s ní vsadila!" Rose se rozbrečí, a protože nechce, aby jí někdo viděl, utíká do svého pokoje.
Když Emmett douklidňoval medvídka slovy jako: „Neboj, kebulinku ti vrátíme..." Musel jít utěšit Rose - odbíhá.
Esme se stále drbala na hlavě a o nic jiného než o návod se nestarala.
Emmovo medvídě zatím demolovalo byt. Alice se vrátila s fretkou a vším vybavením zahrnující, samozřejmě, i šatičky. Všechno si to vyskládala, připravila jí klec, pustila po bytě a šla poslouchat Linkin Park. Nevšimla si pobíhajícího medvěda, který se spřáhnul s fretkou, a domluvili se na Alicin šatník. Alice si taky nevšimla jeřábu před domem, který přesouval cosi do patra jejich domu.
V obýváku se objevil Eda se vzpínající pumou v náručí. „Klídek, Bellísku..." Hladil jí po hlavě.
V pokoji se objevila Bella a zlostně na něj ječela: „Najdu si hovnivála a pojmenuju ho po tobě! Tím to mezi náma skončilo!"vzlykla, fňukla, škytla a utekla. Edík si toho ani nevšimnul - vyjeveně zíral na pumu, která mu strhla košili a podivně si jí omotala kolem těla. Pak se začala měnit - z hlavy jí vyrazili rudé, rovné vlasy a pumí tělo se měnilo v lidské. Její obličejové rysy nabraly jemnosti. Měla na sobě Edovu košili.
„Jsem měnič, kreténe!" Kopla ho do holeně a uraženě kráčela pryč. „A nejsem žádná Bella! Jsem Meredith a vždycky budu!"
„Počkej!" Edík zamilovaně sledoval obrysy jejího těla prosvítající skrz bílou košili. Chňapl jí za paži a odvlekl do svého pokoje.
Jasper hrdě vkráčel do obýváku a spokojeně si sedl na gauč. Nevšímal si okolního nepořádku - byl hrdý na to, jak se mu daří plnění jeho plánu.
Zatím fretka překousla kabel od Aliciných sluchátek a natrhla jí ramínko od šatů.
Alice si sundala nehrající sluchátka. „Guccinko, co to děláš?!" zlobila se na fretku. „Teď se budu muset jít převlíct!" Běžela nahoru. Když se dostala do svého šatníku, už jen ječela a pištěla.
„Emmetteeeeee! Tvůj debilní medvěd mi roztrhal šaty!" Začala hystericky škrtit medvěda. Pak jí to přestalo bavit, nechala medvěda se vzpamatovat a šla brečet do pokoje.
Jasper v obýváku na gauči ztuhnul.
„Sakra, Jazzi! Co tady dělá ten slon?!" Omdlela.
„Ou…“ zašeptal nakonec Jazzík a jal se jí oživovat...
Závěr? Eda chodí s pumou, Jazz spí se slonem před domem, Emm si u Rosalie odpykává trest pomocí nákupů šatů s Alicí, Alice vyhodila „Guccinku" z okna a medvídě si Emmettek schovává pod postelí...
P.S.: Esme ani za mák nezajímá, co se tu děje a věnuje se ametystům....
Autor: ilinduska, v rubrice: FanFiction parodie
Diskuse pro článek Destrukce u Cullenů aneb Emmettek a písnička na přání:
ste super
Co Carlisle?
To jke ale blbyna
tak to je fakt dobrý....zvedlo mi to náladu
super :D pěstování ametystů :D
Skvělá parodie
Tlemila jsem se jak šílená...prej Guccinka
A puma s hovniválem...áách jo...a Alice tím svým ječákem kazila Chesterovi hlas, jo? Jéje, já jsem se zasmála...
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!