Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction parodie » Emmet za mrežami

New Stephenie photoshoot


Emmet za mrežamiTentokrát to Emmett prehná až tak, že ho zatvoria. Prajem príjemné čítanie! Vaša 12MaryCullen12

 

Emmett:

Zajtra bude 1. apríl... Hm, čo vyvediem? Musí to byť veľké, vtipné, kruté! Vytopím na škole labáky? Nie, to by sa dozvedeli len v škole... Už viem! Rosiinou ružovou farbou zafarbím vodu vo vodárni! Muhehehe! Ale to nebude všetko! Ružovým sprejom postriekam školu a ešte pozhadzujem na mestské parkoviská vajíčka z helikoptéry! Edward je našťastie na love, takže nepočuje moje myšlienky. Inak by mi prekazil plány. Teraz už stačí ísť nakúpiť potrebné veci, „požičať“ si helikoptéru a ide sa na vec!

 

***

 

Nakúpiť som bol. Vyškrtol som si to zo zoznamu. Začnem tou vodou. Vybehol som z domu a zamieril som do vodárne. Práve vetrali, tak som sa tam potajomky vkradol. Vošiel som do miestnosti s nápisom Chlórovňa. Zákaz vstupu bez oprávnenia!!! Zachechtal som sa. V miestnosti nikto nebol, a tak som potajomky odkrútil uzáver od trubky, do ktorej sa sypal chlór. Nasypal som tam päťdesiat kg ružovej farby na vlasy.

 

Dielo sa podarilo. Teraz je na rade škola. V noci v nej nikto nie. Začal som hlavnými dverami. Pokračoval som stenami, až som ju celú postriekal. Možno si niekto bude myslieť, že si splietol školu.  Heh, a ako sa budú všetci tváriť! Už sa toho neviem dočkať.

 

A teraz, čerešnička na torte. Vajíčka na autách prekvapených majiteľov. Nevšimol som si plechovky ktoré som pri škole zabudol a ani to, že mi na ne v obchode ten vtipný pán napísal moje meno. Nechal som ich tam a odletel som na helikoptére. Vajíčka som triafal presne. Minul som len párkrát a raz som z tej helikoptéry skoro spadol. Nudil som sa, tak som pár vajec hádzal aj na budovy.

 

Keď som konečne dorazil domov, všetci na mňa podozrievavo hľadeli. Snažil som sa tváriť ako úplné neviniatko. Zrazu som počul srdcervúci výkrik. Alice je v sprche a tečie na ňu ružová voda. Plán s ružovou vodou sa teda vydaril.

„Emmett Cullen! Ja ťa zabijem! Ty neprežiješ!“ kričala poriadne rozzúrená Alice. Ostatní nevedeli, čo mi majú povedať. Carlisle áno. Dal mi rozzúrené zaucho (ktoré som vôbec necítil) a nakričal na mňa:

„Emmett, tebe naozaj preskočilo?! Máš vážny problém! Vieš, že za znečistenie vodárne môžeš ísť do basy?!“

„Aj za niečo iné!“ Smial som sa. Carlisovi sa hrôzou rozšírili zreničky.

„Čo si ešte vyviedol?!“

„Ale nič, len som ešte postriekal školu na ružovo a na mesto zhodil asi sto tuctov vajec,“ povedal som nevinne.

„Emmett! Ty debil!“ zúril Carlise. Takto nahnevaného som ho naozaj dlho nevidel.

 

***

 

Ráno v škole

 

Došli sme na parkovisko. Všetci mali ružové vlasy, pravda, okrem tých, ktorý sa nesprchovali. Nálady mali rôzne. Niektorí boli naštvaní, iní zúfalí a podaktorí mali chuť zavraždiť toho, kto to urobil. Niektorí sa aj smiali na škole, ktorá sa pýšila ružovou farbou.

 

Zrazu bolo počuť sirény.

„Polícia,“ sykol mi Edward cez zaťaté zuby. Zdúpnel som. Hups! Edward sa len ironicky usmial. Jasper sa zachechtal. Polícia už o chvíľu stála na parkovisku a pýtali sa, že kto je Emmett Cullen. Všetci ukázali na mňa. Zradcovia!

 

Len jedno mi nešlo do hlavy. Ako ma odhalili? Keď sa ku mne blížili, v rukách niesli prázdne plechovky od farby. Medzi nimi bola aj tá s mojím menom. Do pekla! Keby sa to dalo, tak ma porazí!

 

Určite sa pýtate: Zatkli ma? Áno, zatkli a súd mi udelil desať mesiacov v base bezpodmienečne. Teraz tu sedím a nudím sa. Veľmi. O mesiac ma už majú pustiť. Och! Veľmi sa teším!

 

 


 

Ahoj! Toto je moja prvá paródia, tak aspoň prosím napíšte, či to stálo za to. Ocením aj kritiku - veď ľudia sa učia na vlastných chybách.

 




Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Emmet za mrežami:

 1
1. lucka2010
25.09.2011 [13:40]

Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!