Bella slaví 18. narozeniny. Cullenovi se samozřejmě rozhodli nevyplnit její přání a uspořádat oslavu. Dobře to nedopadlo ani v příběhu, který všichni známe. Co teprve, kdyby se Emmett rozhodl zrealizovat svůj plán? Aneb Návod na báječnou párty pouze za použití zelené polevy od Deedee a Rajčete. Bavte se :)
27.02.2011 (20:00) • Rajce1 • FanFiction parodie • komentováno 11× • zobrazeno 10237×
Atmosféra: Na měsíčku sedí chlapeček.
V ruce má udičku.
Pod ním je vodička.
Ve vodičce rybička.
Na rybičku číhá medvěd.
Na medvěda číhá Emmett.
A jedééém!
(v Carlisleově výzkumné laboratoři)
Emmett: (nachystá si vědecky vypadající kádinku) Bellča má narozeniny, (sahá po tajemně vyhlížející zkumavce,) a já mám přání jediný, (nalije zlověstně světélkující roztok), zeeeleeeený dort, zéééleeený dort, jen zelený dort!
Nevábně vyhlížející roztok modré barvy: Co to vyvádí?
Nahnědlé cosi: Kdo ho k tomu pustil?
Emmett: Ticho tam vzadu! Do polevy půjdete! (bere další tekutinu)
Další tekutina: Hele, to bych fakt nedělala!
Emmett: Co tím myslíš? Proč bys to nedělala?
Další tekutina: Protože ze mě zelenou nenamícháš.
Emmett: No jo, to chce víc žlutý. (bere něco zeleného)
Vzniklá směs: Bouch!
Nazelenalý dým: (vyvalí se z vědecky vypadající kádinky)
Emmett: Hotojo! (nese svůj výtvor k chladnoucímu dortu, ještě stále zahalen dýmem)
(v kuchyni)
Esme: (myje nádobí a prozpěvuje si)
Emmett: (potichounku se plíží k dortu se svou polevou)
Esme: (trochu potišeji si prozpěvuje a stále myje nádobí)
Emmett: (naklání kádinku nad dort)
Esme: Co si myslíš, že děláš?
Emmett: Ale, piju. (a na důkaz si lokne)
Zelený dým: (zaplňuje kuchyň)
Jasper: (na schodech) Co to tam dole tak smrdí? (jde se podívat do dýmu)
Emmett: (spatří možnost se zbavit corpus delicti) To on za to může! (chrstne po Jasperovi tekutinu)
Zelená tekutina: (letí Jasperovi do obličeje)
Jasper: Aaaa! Co to?
Tekutina: (dostává se mu do úst)
Jacob: (před domem) Dneska to tam smrdí víc než obvykle. (jde dovnitř)
Zelený dým: (pohlcuje Jacoba a zabraňuje mu vidět)
Jacob: (sklouzavá mu noha po vylité tekutině) Ááá! (dopadá obličejem na skvrnu)
Skvrna tekutiny: (dostává se mu do úst)
Esme: (konečně se jí daří rozehnat dým) Jste všichni v pořádku?
Rosalie: (pozoruje to ze schodů) Probohá! Emmettku, co se ti to stalo?
Emmett: Co by?
Rosalie: Ty jsi zelený!
Emmett: Jo, asi jsem se trochu pokapal. (stírá si tekutinu z košile a vyjeveně zírá na své zelené ruce)
Rosalie: Ty jsi zelený jako Shrek!
Emmett: A ještě navíc se třpytím! Já jsem zelený a třpytím se, zelený, třpytivý, třpytivě zelený...(chvilku mu to šrotuje v hlavě) Jsem Emmoshrek!
Jacob: (směje se) Máš dokonce i uši!
Emmett: Moc se nesměj, to ty taky.
Jacob: (chce si na ně sáhnout ale...) Já nemám prsty!
Emmett: (napodobuje Shrekův hlas) Oslíků.
Jasper: (typický hlas Aleše Procházky) Mohli byste laskavě přestat blbnout?
Alice: (vykuleně se k němu zezadu blíží) Lásko, ty máš ocásek!
Jasper: No aby ne!
Alice: Ale jiný, tenhle! (podává mu jeho ocas)
Kosper: Taky mám boty! A meč. (nadšeně) Já mám meč!
Esme: (šeptem k Alici) Vem mu ho!
Edward:(přichází ve svém typicky modrém triku)
Kosper: Vzdej se, bídný seveřane!
Edward: (smích) Vždyť jsi mi sotva do půlky nohou.
Kosper: (naštvaně se mu vrhá na nohavici a vyřezává na ni hranaté J) J jako Jižan!
Edward: Auky! Vem si to, Alice.
Alice: Jaký to? (se vší láskou bere Kospera do náruče) *poznámka autorek – konečně jsou stejně velcí*
Kosper: (zmítá se) Postav mě! Jsem ponížen!
Alice: Ale no tak, Jazzíčku. (drbá ho za ouškama)
Kosper: (spokojeně přede)
Edward: Podívej se, co mi provedl s kalhotama! Co teď s tím?
Alice: Dojedeme koupit nové?
Kosper: To snad nebude třeba. Já se omlouvám. (neskutečně sladký pohled)
Alice a Edward: (rozplývají se) Ta jeho očička!
Kosper: Postavíš mě už teda?
Alice: Ale jistě. (staví ho opatrně na zem)
Edward: Můžete mi vlastně říct, co se to tu stalo? Za chvíli má přijít Bella!
Carlisle: Ták děcka, co to tady provádíte?
Emmoshrek: No, totiž, já jsem... (vypráví) ... a pak jsem se toho napil.
Kosper: No, a já, jak jsem neviděl, tak jsem se napil taky.
Jaclík: I já, i já!
Zvonek: (zlověstně se rozlehne domem) Ding dannnnnnng.
Edward: Bella!
Rosalie: Co teď budeme dělat?
Alice: Nic, chovejte se přirozeně. Jako že je to schválně
Všichni: (rychle se chystají a staví na určené pozice – Alice vedle Jaspera, Rose před Emma, Carlisle s Esme ke stolu a Jacob stranou od toho smradu)
Edward: He, ahoj, Bells. Pojď dál.
Všichni: Překvapeníííí!
Bella: (oněměle stojí)
Alice: (profesionálně přirozeně) Víme, že jsi nechtěla narozeninovou oslavu, ale tohle není jen tak ledajaká. Tohle je Shrekooslava!
Emmoshrek, Kosper s očíčkama a Jaclík marně se snaže napodobit oslíkův neodolatelný pohled: (vybafnou)
Jaclík: (cpe se jí popřát a zpívá) Chtěl bych být víc než přítel tvůj...
Edward: (odstrčí ho) Dej si odchod, osle. Všechno nejlepší, miláčku. *mlask*
Bella: Eh, to je od vás moc pěkné. Ale proč je ve shrekovským jenom Emmett, Jazz a Jake?
Edward: No totiž, to totiž... co takhle si rozbalit dárečky? (podává ze stolu balíček a přitom si sáhne do skvrny zelené tekutiny na něm) Co to je za hnus?
Alice: Néééé!
Edward: (lízne si toho) Celkem dobrá poleva.
Všichni: (pozorují, jak mu blonďaté vlasy a zkrásní)
Rosalie: (se slinou u pusy) To je princ Krasoň!
Emmoshrek: Ale krásko, přece bys mě nevyměnila za takovýho metrosexuála!
Rosalie: Jenže ty jsi zelený! A beztak je to všechno jenom tvoje chyba! Takový praštěný nápady, hrát si s Carlisleovým Malým chemikem! Podívej, co jsi způsobil!
Bella: Aha, už mi to začíná docházet.
Kosper: (myslí si) To byl teda fofr.
Edoň: (narazí mu varovně klobouk do obličeje)
Kosper: Hej! (tasí meč)
Emmoshrek: (brání se před Rose) Ale miláčku! Teď jsi moje jediná záchrana! Jen polibek z pravé lásky mě může osvobodit! I tady kluky. (máchne jejich směrem až vyrazí Kosperovi meč z pacek) To může náš vztah úžasné posílit.
Rosalie: Já tě taky posílím! Ani mě nehne tě líbat, ty, ty, ty, zlobře!
Alice: Kospere? Třeba by to stačilo od nás.
Kosper: (Pochopí. Přitáhne si Alici blíž, zakloní ji a hluboce políbí)
Klobouk: (překáží ostatním ve výhledu)
(Chvilka napětí... a nic)
Jaclík: Hm, smůla. To nám by se to určitě povedlo. (hází kopyto po Belle)
Edoň: (Hrdě se postaví mezi ně)
Bella: Kdepak. To musí ten, kdo se napil první.
Rosalie: (dost jízlivě) Tady někdo moc sleduje pohádky.
Emmoshrek: No tak, krásko. (špulí zelenou pusu)
Rosalie: Ani za nic! (chytne se Edoně)
Edoň: (chytne se Belly) Ale v té pohádce ho máš mít ráda jako zlobra víc!
Rosalie: Já ale nejsem Fiona!
Carlisle se zbytkem tekutiny ve zkumavce: To se dá změnit.
Rosalie: To neudělám!
Bella: Ale na tobě to všechno záleží!
Rosalie: Nikdy! (uteče do svého pokoje)
Emmoshrek: Ale lásko...
(mezitím u Rosalie v pokoji)
Dobrá víla: Dámy, cítím, že dneska tu ještě budeme potřeba. Majitelka je momentálně pryč, tak to tu pořádně roztočíme!
Postel: Ať máte kolem sebe všichni dost prostoru. Poličko, zapni to!
Polička: Co tam mám dát?
Stoleček: Waka waka!
Polička: Tak jo! (pouští divokou hudbu)
Dobrá víla: (předcvičuje) A pravá. Neflákejte to. Dva kroky dopředu a waka waka!
Nábytek: (sborově) Kós dis is Afrika!
Rosalie:(naštvaně se přiřítí k pokoji) Co to je? Proč to nejde otevřít? (naštvaně lomcuje klikou) Povol, potvoro! (naštvaně vpadne do pokoje)
Nábytek: (zdřevění *pozn. autorek: tedy až na kovový nábytek, ten zkovovatí*)
Rosalie: WTF?
Dobrá víla: (přehnaně milý úsměv) Welcome to Facebook?
Květináč petúnií: OMG.
Křeslo: Ohřej Mi Guláš!
Hi-fi věž: (ztlumí rádio) Ne, to je Oh my God.
Držák na cédéčka: Ty jsi chytrá jak rádio.
Televize: Aspoň není děravá.
Držák na cédéčka: (hodí po ní polštářek)
Polštářek: Au!
Rosalie: (kouká jak vykulená krásná žába) Co to je? Co jsi mi to provedla s pokojem? To je vloupání! Padej odsud, ty růžová nádhero! Ať to všechno okamžitě zmizí!
Dobrá víla: (zuby nehty se brání a pomalounku polehounku couvá k balkónovým dveřím) Já... my... nevěděla jsem, že se vrátíš tak brzo. To není zvykem. To... jen jsem ti chtěla pomoct!
Rosalie: Cože? To jako není poprvé, cos mi tancovala s nábytkem po pokoji? Ty mě špehuješ, nebo co? Okamžitě odsud!
Dobrá víla: Ale, ale... (rychle se pakuje, protože Rosalie popadá vzpouzející se židli. Ještě vyhazuje z kapsy vizitku.) To si přečti, drahoušku. (a mizí i s kouzlem na oživení nábytku ve svém kočáru)
Vizitka: (jemně se snáší na už klidný stolek) *svist a plác*
Rosalie: Co je to? (opatrně zvedá kartičku mezi dvěma prsty a čte) Kmotřička víla – zázraky přímo do domu plus přestavba pokoje. Bonus pro stálého zákazníka: Fittness kůra pro nábytek zdarma. Kontaktní údaje: Adresa - Za sedmero vlnami (trvalá nutná) Telefonní číslo: Jediná kapička slz.
Vizitka: (vypadává Rose smutně z dlaní)
Rosalie: Ale to ne! Co teď budu dělat? Na tu adresu se nedostanu, mám příliš rovné vlasy. A vyronit jen jedinou slzičku je pro mě nemožné. Vyhnala jsem si poslední možnost záchrany mého medvídka. Co si teď jen počnu? Musím se o ty slzy alespoň pokusit! (bere ze stolku svou a Emmettovu fotografii a se smutným pohledem upřeným na ni vychází na balkón)
Fotografie: (je ještě celá zadýchaná ze zumby)
Rosalie: (otře zapocené sklo rukávem, aby viděla na obrázky)
Fotografie: (dívá se na ni fakt strašně smutně - chce jí pomoct k slzám)
Rosalie: (cítí, že se jí chce plakat a nutí se do toho)
Slzy: (stávkují)
Rosalie: (stále nebrečí) Promiň, fotečko. Vypadá to, že se mi to prostě nepovede. Jenže co jiného?
Nad levým Rosalininým ramenem: *lup* (malinká Rosie se svatozáří a křidélky)
Nad pravým Rosalininým ramenem: *lup* (malinká Rosie s rohy)
Andílek: Můžeš jít dolů a políbit ho. Tím bys všechno vyřešila.
Čertík: Toho zelenýho blbouna? Tfuj, nikdy!
Andílek: Ale je to přece tvůj muž. Ten samý, s jakým se směješ na téhle fotografii.
Čertík: A taky ten, co ti ustavičně svýma kravinama ničí život.
Andílek: No tak, běž dolů. Nic ti to přece neudělá a budeš mít svého medvídka zpátky.
Čertík: Proč jako? Takovej Edoň je přece mnohem hezčí.
Andílek: Koho jsi zachránila před medvědem? Kdo ti plní tvůj život radostí? Přece tvůj muž! Nemůžeš ho takhle nechat!
Rosalie: Přesně tak. Za lásku a za manžela! (s hrdinským křikem se vrhá dolů)
Odněkud někdo: Za Narnii!
Z kamasi kdosi: A za Aslana!
Čertík: Ale vždyť je zelenej!
Andílek: Mlč! Ty jsi zase červená a taky ti nikdo nic neříká.
Čertík: Ty se do toho nemotej, ty bledule.
Andílek: Neumíš prohrávat!
Čertík: (vrhne se po andílkovi)
Obláček vílího prachu: (zahalí je, jak se perou) *lup* (a zmizí)
(mezitím dole)
Alice: (prohlíží si zbytek tekutiny v kádince) Kocourku? Docela bych chtěla vědět, jak bych vypadala, kdybych se napila. Třeba by ze mě taky byla kočka.
Kosper: (s okouzlujícím španělským přízvukem) To už přece dávno jste, seňorito.
Alice: Ach, Kospere! (popadne ho do náruče a s drbáním si ho odnáší pryč)
Kosper: (spokojeně přede)
Bella: Prosím vás, nebylo by tady něco k pití?
Emmoshrek: Hele, jak mě teda přeměníte zpátky? Já už nechci být zelenej. Není to taková legrace, když mě Rose nechce.
Edoň:(kochá se sám sebou v zrcadle) Ani náhodou! Mně se to takhle líbí.
Bella: Mám hroznou žízeň. Alespoň sklenici vody.
Jaclík: Co? To jako že bych měl dokonce života klusat? (pozoruje si kopyta) Hned s tím něco udělejte!
Bella: (rozhlíží se po místnosti a spatří kádinku se zelenou tekutinou) Jé, limča!
Všichni: Bello, ne!
Bella: (napije se) *glo, glo, glo* Mňamka.
Dům: (začne se otřásat v základech)
Bella: (podivně bobtná)
Carslile: To jsem zvědavý, na co se přemění.
Edoň: Určitě na moji princeznu.
Esme: To ne, ona roste! Zničí mi dům!
Všechno kolem: (chvěje se a praská pod váhou rostoucí Belly)
Televize: (sama od sebe se zapne) *šum* (naskočí tma s teňounkým obrysem kruhu uprostřed)
Bella: (konečně přestala růst)
Jaclík: (vyděšeně) Je z ní dračice! (zamilovaně spokojeně) Moje dračice.
Edoň: Áááááááááááá!
Telefon: Cink! Cilililinik!
Carlisle: (zvedá ho)
Telefon: (přiškrceně) Seven days.
Carlisle: Croissanty jen pro vás. Bohužel, my jsme upíři, nejíme. Ale děkujeme. (zavěsí)
Esme: (hystericky) Můj dům! Musím to okamžitě spravit a uklidit. (mizí)
Bečice: Edoni, nekřič! To nic. To přece nic neznamená!
Edoň: Jak, neznamená. Kde je moje krásná princezna?
Jaclík: Máš smůlu, frajírku. (machrovsky si chytne Bellu kolem obřího drápu)
Edoň: (naštvaně odchází)
Bečice: (sklepne Jaslíka jako mouchu) Ale Edí, to jsem přece já. Jsem tvoje princezna. (jde za ním ven a cestou demoluje vchod)
Esme: Moje dveře!
Samara: (pomalu vylézá ze studny v televizi)
Jaclík: Miláčku, ženuško! (kluše za nimi)
Samara: (vylézá mokrá z televize na podlahu)
Esme: Moje podlaha!
Emmoshrek: Ty jo, tady bude ještě sranda! (jde za ostatními ven)
Samara: (jde děsivě k hloučku)
Edoň: Jdi ode mě, obludo!
Bečice: Ale miláčku!
Jaclík: Kam pojedeme na líbánky, drahá?
Samara: Tady se mě snad nikdo nebojí? A já se tak snažila. (rozpláče se)
Esme: (utěšuje ji) Ale drahoušku, neplakej. Ničíš mi trávník.
Carlisle: Asi prostě nejsi ta pravá na strašení. Třeba je tvůj úděl někde jinde. Můžeš zkusit pomáhat lidem.
Samara: Možná máte pravdu! Chci být hodná. A mohla bych začít u vás. Potřebujete, aby ta bloncka přeměnila tohohle zelenáče, že jo?
Emmoshrek: Já nejsem zelenáč, ty vodnice!
Carlisle: Synku, chce nám pomoct.
Emmoshrek: Promiň. (něco si mumlá)
Samara: A ona asi moc nechce, co? Tak ji musíte přinutit.
Jaclík: Ale jak?
Samara: No, tady dračice přece chrlí oheň. Té by se měla docela bát.
Bečice: To je báječný nápad, Samaro! Donutíme ji k tomu polibku. (nadšeně Samaru objeme, div ji nerozmačká)
Emmoshrek: Hurá, tak rychle za Rose!
(Všichni se nahrnou zase do domu)
Bečice: (vydá se po schodišti nahoru)
Esme: Moje schody!
Rosalie: (s hrdinským křikem se vrhá dolů) Áááá!
Bečice: (poleká se jí a pšikne ohýnek)
Esme: Můj nábytek!
Rosalie: (zděšeně z toho, co jí jde naproti a z ohně) Ááááá! (šokem padá)
Bečice: My ti chceme jen pomoooct!
Emmoshrek: (chytne ji dřív, než dopadne)
Jaclík: Růži? (nabízí květinu pro dokreslení efektu)
Rosalie a Emmoshrek: (vražedný pohled)
Jaclík: (sražen vražedným pohledem)
Rosalie: (na Bellu) Co to je?
Jaclík: (hrdě) Moje žena.
Edoň: (rozpláče se)
Samara: (utěšuje ho) Neplakej, to bude dobré. Najdeš si jinou princeznu.
Edoň: Ale já nechci jinou! Ani tuhle dračici! Já chci svoji Bellušku!
Bečice: Koukej okamžitě Emmetta políbit, nebo tě seškvařím!
Rosalie: (strachy omdlí)
Emmoshrek: Krásko! (políbí ji, aby ji vzkřísil)
Rosalie: Ble, pfuj, zelená... (dívá se do Emmoshrekových očí a poznává v nich svého muže)
Alice: (vleče Kospera na jedné nohavici) Nech to na potom. Teď to bude hrozně romantické!
Rosalie: (obmotá Emmoshrekovi ruce kolem krku a dlouze ho políbí)
Zelená mlha: (rozvalí se od Rosalie a Emmoshreka přes Kospera, Jaslíka, Edoně i Bečice)
Samara: (pro jistotu se zdekuje zpět do televize) Lepší studna, než zelená.
Carlisle: Nevím, to já nepiji.
(Všichni se mění zpět)
Emmett: (odzelená)
Bella: (zmenšuje se)
Jasper: (zvětšuje se)
Edward: (z *definice Krasoňova hára* zpátky do bronzového rozcuchu)
Jacob: (mění se z osla na vlka... až na uši)
Edward: Zbyl ti kousek tvého pravého já?
Bella: (láskyplně se na Edwarda usmívá dračími tesáky)
Edward: (dochází mu stálá spojitost mezi Jacobem a Bellou) To nebude mít napořád, že ne?
Zbytky nepřeměněných částí: *lup* (zmizí)
Jasper: Kde mám meč? Já nemám svůj meč!
Alice: (zklamaně) A už nemáš ani ocásek.
Jasper: Ale ještě pořád mám ten druhý. (popadne ji do náruče a odnáší zpět do pokoje)
Rosalie: Vždycky tě budu milovat. I přes všechny tvé rošťárny. I když budeš třeba fialový se žlutými kytičkami.
Emmett: Vážně, miláčku?
Rosalie: Jistě, ty můj zlobře.
Kat od Shreka: (zvedne cedulku s nápisem Áááách!)
Ostatní: Áááách!
Bella: To je krásné. Já mám ale hrozný hlad.
Esme: No jistě, vždyť tu ještě máme ten dort!
(Všichni jdou k dortu.)
Emmett: (potichoučku) Zelenej by byl stejně hezčí.
Dort: (trochu se zatřese a vyskočí z něj... Perníček!)
Perníček: (rozmáchne se lízátkem) Hačáááááááááá!
Rádio: Haeeeeeee!
Všichni a všechno: (roztancují se v rytmu hudby)
Samara: A pařili šťastně až navěky. Doslova. (zavře poklop studny)
Titulky
Účinkovali:
Alice Brandon Cullen
Esme Anne Platt Cullen
Carlisle Cullen
Rose / andílek / čertík - Rosalie Lillien Hale
Emmoshrek – Emmett McCarty Cullen
Edoň – Edward Masen Cullen
Kosper – Jasper Whitlock Hale
Jaclík – Jacob Black
Bečice – Isabella Swan
Dobrá víla – Kmotřička víla
Kat – Jan Mydlář
Perníček – Sladká Dobrůtka
Samara – Samara Morganová
Někdo odněkud – Král králů Petr Vznešený, pán na Cair Paravelu, císař Osamělých ostrovů vlkobijec... Pevensie
Z kamasi kdosi: Král Kaspian X., pán na Cair Paravelu, císař Osamělých ostrovů, syn Kaspiana IX…
Nábytek a vše neživé – Roseroom kompars s.r.o.
Hudba: Shakira
Grafika: Nancy (děkujeme, jak nejvíce to jde)
Střih, vlastně sek: Jan Mydlář
Námět: Shrek
Kamera: Microsoft Word
Scénář: Rajče1 a Deedee
Nečestné porušování autorských práv, plagiátorství a opičáctví: Deedee a Rajče1
Asistence režie: Chris Colombus
Režie: Šami Šobě
Produkce: Stmívání.eu
Autor: Rajce1 (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction parodie
Diskuse pro článek Emmoshrek:
twle edon ten vypadá ja z toho prostě nemůžu
Tohle je senzační příběh.
čumím to je snad to nej co tu je... doporučuju každýmu
to nej co tu máš
Panebože, panebože, panebože! Z toho budu mít doživotní trauma! A zlý sny! Emmoshrek...umírám! To je nehoráznost, todleto!
Je to neskutečně trhlý a ztřeštěný a ulítlý a bláznivý a mě ještě pořád šíleně, šíleně, šíleně moc bolí břicho, jak jsem se smála. A titulky? Nejlepší...dobrá víla...bože, tam bylo TOLIK blbostí...
Kdo se tomu nesmál je suchar. Prostě dokonalost, jako vždy, Rajče1 a Deedee...
:D:D:D
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!