Brva poznává upíry. Rodina Hullenů své tajemství veřejně šíří a každý teenager je z nich paf. Brva je ve škole první den a hned poznává svou životní lásku. Co je ale horšího, než sakra velký trapas? Nic ovšem není tak hrozné, jako zjištění, že v tak malém městě funguje i Gossip Girl.
Velký Bratr tě sleduje, Brvo!
13.07.2010 (21:30) • Shena • FanFiction parodie • komentováno 0× • zobrazeno 2423×
5. kapitola - Nejžhavější kluk ve městě!
„Kdo to je?“ podívala jsem se z okna a tam šel nějaký nafrněný blondýn, co vypadal spíš jako robot nežli člověk.
„Hulenovi,“ řekla Konzuela.
„Jsou to nemanželské děti veterináře Hulena a jeho ženy,“ vtírala se opět Pepssica, ale to mi přišlo najednou vhod, protože jsem milovala drby. No co, bylo to nový maso na trhu a o tom musím vědět.
„Přestěhovali se ze ZOO před pár lety, ale jinak už tu žijí přes 100 let,“ pokračovala Peps.
„Jsou tak trochu uzavření do sebe,“ dodala Konzuela.
„Co tím myslíš, že tu bydlí už přes sto let?“ vyděšeně jsem na ni civěla a nedočkavě čekala na odpověď.
„Ježiš, Brvo?! Odkud jsi spadla?“ zakřičela Peps a hladila si přitom svoji bradku. Ty nehty, které si tak ráda okusuje, jí uvízly v jednom z těch „pramenů“ chlupů na bradě a ona s nimi marně cukala sem a tam.
„Uka! Já ti pomůžu!“ ječela na ni Konzuela a ten foťák ji spadl do špaget. Vyndala ho rukama, jazykem olízla ty špagety a pak si ho strčila do tašky.
„Uff.“ Nic jiného jsem ze sebe prostě nemohla v tu chvíli vydat. Jako by nestačily ty zadrhnuté nehty v Pepssičině bradce. Proboha mohla by si to aspoň trhat!!!
„Copak ti nikdo neřekl, že jsou to upíři?“ zaječela Konzuela.
„Cože?“ nevěřícně jsem na ni hleděla a drbala se na uchu. Musela jsem vypadat, jak debil. Nic nového pod Sluncem!
„Však víš. Nemaj rádi česnek, straněj se kostelům a jsou děsně bledý a -“
„- a sexy,“ doplnila ji Peps.
„Aha. A to se ani… nebojíte, že by vám třeba… třeba něco chtěli udělat?“ řekla jsem polohlasem.
„Nemusíš šeptat, Brvno. Tady to všichni vědí!“ okřikla mě Peps. Nejvíc mě dorazilo to, že mi řekla Brvno.
„Aha. Promiň,“ řekla jsem zděšeně, jelikož jsem netušila co říct na to, že jsem se přistěhovala do města plnýho upírů, drog a pubertálních idiotů.
„Ten blondýn, to je Casper. Rodiče ho pojmenovali po tom animovaným duchovi. Cool ne?“ pokračovala Peps zatím, co se snažila vyškubnout ten nehet. Ruka jí vystřelila a nehet jí tam zůstal.
„Proboha!“ zaječela jsem a všichni se na mě v tu chvíli otočili.
„No co?“ otočila jsem se na všechny s výrazem WTF (What The Fuck = Co to doprdele?!) Všichni se na mě vyděšeně dívali a Konzuela mezitím Peps hledala ten nehet v těch rádoby vlasech. Fuj!
„Ne, já jen, že je to strašně, strašně cool!“ snažila jsem se přejít na jiné téma.
„To jo no!“ zabručela Konzuela.
„Je strašně sexy. Dělal fotky ve Vogue a hrál i ve filmu,“ řekla hrdě Peps.
„No jo. Náš Caspie. Ach. Kéž by si mě aspoň někdy všimnul,“ pokračovala Konzuela.
„A co hrál. Teda spíš koho?“ optala jsem se opatrně, protože od těch dvou nikdy nevíte, co máte čekat.
„Hrál v Titanicu. Dělal Leonardovi di Capriovi zadek. Dostal za to cenu NNZ,“ prohlašovala hrdě Peps.
„NNZ, nejhezčí nahatej zadek,“ doplnila ji Konzuela.
„Co? V Titanicu byla nějaká scéna s nahatym zadkem? To bych věděla, je to můj nej film,“ pronesla jsem s kuráží v hlase.
„Právě že nebyl. Ten jeho zadek byl tak krásnej, že v mužích budil pohoršení, a tak to vystřihli,“ řekla smutně Konzuela.
„A to mu i přesto dali tu cenu?“
„No jasně. Vždyť jeho zadek byl od tý doby úplně všude. Víš, jak se v Marketech prodávaj ty Shepperdovy vajíčka?“ kývla jsem na Peps, jako že vím, o čem mluví.
„No. Tak to na obalu, myslím ten potisk. To nejsou vajíčka,“ smála se na mě Konzuela. Vypadalo to, jako že jí ta představa vzrušila a já jsem se málem po…
„A kdo je ta holka co jde s ním?“ optala jsem se náhle, když jsem uviděla tu děsně vychrtlou holku.
„To je Palice Hullenová,“ pronesla Peps.
„Kecáš! Takhle se nejmenuje!“ vyhrkla jsem na ní.
„No fakt. Takhle se jmenuje!“ okřikla mě nazpátek. Konzuela při tom kývala hlavou, jako že souhlasí.
„A ty dva za nima?“ optala jsem se, abych odvrátila konverzaci jiným směrem.
„To je Kroket a Koza-Lee,“ upípla Peps, protože jí ve stejnou chvíli, spadla špageta do výstřihu. Než se tam ale dostala, tak se pěknou chvilku klouzala po těch chlupech lomeno vlasech. Ble! Chtělo se mi zvracet. Zvedla jsem se od stolu, ale nedošlo mi, že to tu neznám, a tak jsem vyděšeně běhala po chodbě a hledala záchod. Záchod jsem neviděla, a tak nebylo jiné řešení, než že zaběhnu ven ze dveří a tam to vypustím.
Tak jsem taky udělala. Vypustila jsem to všechno ze sebe, šlo to ale tak rychle, že jsem celkem dost ohodila jednoho kluka.
„Ježiši, promiň!“ křičela jsem a omylem jsem na něj vyflusla poslední zbytek obsahu mého oběda.
Pane Bože! Byl to ten nejkrásnější kluk na světě. Měl zelené oči, černé vlasy asi k uším. Ne dlouhé, ne krátké. Tak akorát, aby se mu nějaká holka mohla v těch vlasech utopit. Utopit v jeho očích. V jeho krásné rudé puse. Měl na sobě černou košili s malými knoflíčky a černé kalhoty. Elegantní boty. Takové ty do špičky. Černé, jako ty co se nosí v tanečních, ale hezčí. Až na to, že to, co doteď bylo všechno černé, teď připomínalo omáčku ze špaget.
„Co to sakra -“ zaječel na mě.
Stála jsem od něj jen pár kroků a chtěla jsem padnout do jeho krásných paží a umřít. Lepší smrt, bych si nemohla přát. Stála jsem tam a civěla na něj, neschopná cokoli ze sebe dostat. Až na oběd, to šlo snadno. V tu chvíli, kdy promluvil, jsem si přála, aby mi narostla křídla a já odletěla. Bože, ten měl krásný hlas. V těch jeho slovech, bych se utopila asi tak snadno, jako v těch jeho vlasech. Je nádherný.
„Já… já,“ nedokázala jsem dost jasně objasnit, co chci říct, takže jsem utekla. Utíkala jsem po trávníku k autu a po cestě celou dobu ječela, všichni se za mnou otáčeli a já křičela.
„Ahoj tati! Jak jsi věděl, že budu odcházet už teď?“
„Holka, jsi ve Drogs. Když pobliješ nejžhavějšího kluka ve městě, ihned se to dostane na Gossip Girl,“ koukal na mě a přitom mi pokynul, ať si jdu sednout. Cítila jsem se tak trapně. Proboha, vždyť já vážně pozvracela nejžhavějšího kluka ve městě. On… on je prostě tak, tak k sežrání!
Doufám, že se to čekání na další díl vyplatilo a že se vám tahle kapitola líbí.
Děkuji za komentáře a prosím o další!!!
Vaše shena.
Pro ty, kteří nečtou povídku od začátku:
Brva (Brvna Svrbivá) - Bella
Chorarlie - Charlie
Koza-Lee - Rosalie
Casper - Jasper
Kroket - Emmmet
Palice - Alice
Hovnocob Shrek - Jacob
Hnily - Billy
Hené - René
Mhil - Phil
Bike - Mike
Cedric - Eric
Konzuela - Angela
Pepssika (Peps) - Jessika
Hitler - Tayler
Autor: Shena (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction parodie
Diskuse pro článek Všechno je to jenom sen, doufám! 5:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!