Text, překlad a download písně ze soundtracku k New Moon od Anya Marina "Satellite heart" a Anyin příběh o tom, jak vznikla.
06.10.2009 (09:33) • AliceBrandon • Filmy » Nový měsíc • komentováno 0× • zobrazeno 9515×
Tento úryvek zřejmě inspiroval zpěvačku a textařku Anyu Marinu pro napsání písně Satellite Heart, kterou budete moci slyšet ve filmu New Moon i na soundtracku k němu.
Stáhnout si ji můžete zde.
K poslechu:
Text písně
Satellite Heart
by Anya Marina
Překlad
Anyiny úvahy o New Moon
Ahoj, přátelé!
Před pár měsíci jsem byla požádána Chrisem Weitzem (režisér filmu New Moon), abych přišla do jeho kanceláře shlédnout poslední Twilight film New Moon. Hádala jsem, že slyšel mou verzi TIovy písně „Whatever You Like“ a líbilo se mu to. Přirozeně jsem byla nadšená. Slyšela jsem, že pro soundtrack bylo uvažováno o všech mých oblíbených skupinách (Thom Yorke, Death Cab, Grizzly Bear, etc). Ve skutečnosti, ve dne mého soukromého promítání, jakmile jsem vstoupila The Killers odešli.
Oh.
Em.
Jé.
Bude stačit, když řeknu, že film byl skvělý a poskytnul mi inspiraci přizpůsobit novou píseň příběhu Belly a Edwarda a jejich soukromému dramatu. Dala jsem se dohromady s mým přítelem, producentem Kenem Andrewsem (také mi mixoval album Slow & Steady...) a natočili jsme půvabně míněnou verzi nové písně nazvanou „Satellite Heart“ (Oběžné srdce).
Když jsem slyšela, že se Chris rozhodl nejenom použít „Satellite Heart“ v mé oblíbené scéně v New Moon, ale také na soudtracku, byla jsem – promiňte tu hříčku – z toho na měsíci. Nemohu se dočkat, až to uvidím ve filmu. Do té doby si užijte píseň na MySpace.
Ať se líbí. Uvidíme se v listopadu.
Anya
Za případné chyby v překladu se moc omlouvám.
Autor: AliceBrandon (Shrnutí povídek), v rubrice: Filmy » Nový měsíc
Diskuse pro článek Anya Marina - Satellite heart - NM Soudtrack:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!