Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Filmy » Rozbřesk » Ostrov Esme? Možná...

Stephenie Meyer


Ostrov Esme? Možná...Na internetu se objevil obrázek ostrova, který bude místem líbánek Edwarda a Belly. Zatím není jisté, jestli je to opravdu on, ale je to víc než možné. :)

Na Twitteru se objevily všeobecné zprávy, že Rozbřesk by se měl natáčet v Brazílii. Prezident společnosti jménem "RioFilme's Sérgio Sá Leito" na twitteru oznámil, že dosud nemají žádné zprávy o natáčení Breaking Dawn na jejich ostrově, který leží částečně u města Rio de Janeiro a jeho okolí.

Film je v režii Billa Condona, který se objevil na filmovém festivalu v Riu minulý týden. Zajisté ve filmu budou Kristen Stewart, Robert Pattinson a Taylor Lautner. Už je mezi nimi napětí z natáčení. Přípravy na líbánky Belly a Edwarda trvaly několik týdnů a jsou už téměř u konce.

Ostrov v Brazílii je místo, které zmínili jako možnost pro ostrov Esme - kde Bella zjistí, že je těhotná. Nejspíš vybrali ostrov, který se nachází 240 km od Rio de Janeira, někteří ho označují jako že se ještě rozléhá na Brazilské Riviéře.

Protože příběh Stephenie na ostrově Esme by měl být právě to: malý, tropický ostrůvek, na kterém byl postaven jeden z velkých domů. Ale na celém pobřeží státu Rio jsou i jiné tropické ostrůvky, takže není jasné, jestli hovoříme o správném ostrově...

Terra.com prohlásili, že: „V první řadě musíme vědět, kolik dní štáb stráví ve městě Rio de Janeiro, protože pak budeme vědět, kolik věcí je zapotřebí přivést do města pro každý natáčecí den. Také Brazílli zajímá, kolik hodlají investovat do filmu. Zadruhé je zajímá, kolik může Summit nabídnout pracovních míst pro kompars. Město se zajímá také o to, jaký bude případný nával fanoušků čekajících, že spatří něco z natáčení Breaking Dawn.

Zdroj



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Ostrov Esme? Možná...:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!