Seznam autorů s dokončenými povídkami
DokončenoSlza pro upíra - Prolog + 1. kapitola
Její síla jí předurčila být upírem. Chtěla být upírem. A její přání bylo vyslyšeno. Její přeměna znamenala pro upíří svět mnoho. Nelítostná, neústupná, chladná zbraň v rukou volterrských pánů. Je tu, aby udržela jejich neporazitelnost. Je tu, aby jim udržela poslušnost. Je tu, aby zajistila jejich nadvládu. Až do dne, kdy se poprvé v životě slituje...
31.08.2012 (17:00) • mmonik • FanFiction na pokračování • komentováno 36×
DokončenoTy patríš ku mne! - 1. kapitola
Bella a Edward. Najlepší priatelia, ktorí stoja pri sebe za všetkých okolností a vedia o sebe takmer úplne všetko. Čo sa však stane, keď sa do ich priateľstva zamieša Jacob, ktorý o Bellu javí záujem? Môže – aj keď len priateľský – vzťah Edwarda a Belly ochladnúť, ako to v niektorých prípadoch býva, keď sa medzi dve osoby zapletie niekto tretí? Všetko je zrazu o niečo iné. Alebo je to vlastne celé úplne inak?
Príjemné čítanie vám praje Jessy! :)
31.08.2012 (15:00) • Jessy • FanFiction na pokračování • komentováno 23×
DokončenoBludiště I. - Nová myšlenka
Pravda, dar, který je spásou i prokletím. Život s darem, jako má Maggie, vyžaduje oběti nejen od ní, ale i od jejího okolí. I pro ty nejodhodlanější se nakonec její společnost stane nesnesitelnou a stejně tak se společnost ostatních stane nesnesitelnou pro ni. Lze ve světě, který je doslova bludištěm lží, najít cestu čisté pravdy? A pokud to jde, najde se někdo, kdo by s ní dokázal po té cestě kráčet a z toho bludiště ji vyvést? Navíc, když nikdo není neomylný... Povídka volně navazuje na můj předchozí počin Man´s world, ale pokud jste nečetli, nevadí, budete se orientovat i tak. Už jsem celou povídku dopsala, takže kapitoly budou přibývat pravidelně bez dlouhého čekání. :)
27.08.2012 (19:00) • SarkaS • FanFiction na pokračování • komentováno 10×
Síň slávyKapitoly ze života s dítětem: Poprvé
Pokud si na mě ještě pamatujete, ráda bych vám představila svou novou povídku, která bude místy vtipná, místy vážná, místy sarkastická a místy násilná. Přesto je to jeden krátký příběh o Belle, jednom malém poloupírovi z rodu Cullenových a jeho bronzovlasém strýci. Bella je požádána, aby dohlédla na novorozené poloupíře, ale jaký je její vztah k vřeštícím tvorečkům z pekel? A co se stane, když její samotářský způsob života naruší Edward? Mají ti dva naději na štěstí uprostřed plenek, dětského pláče a krve?
26.08.2012 (15:00) • 4dd4 • FanFiction na pokračování • komentováno 37×
DokončenoDve stratené holubice Prológ
Bella nájde lúku, kde bola s Edwardom. Čo ak príde namiesto Laurenta niekto iný?
21.08.2012 (15:15) • VictoriaJamesLaurent • FanFiction na pokračování • komentováno 16×
Síň slávyPoslední vůle - Prolog
Po delší době přicházím s novou povídkou. Snad se najde ještě někdo, kdo si na mě vzpomene a povídku si přečte. :)
Při otevírání poslední vůle Charlieho Swana se stane něco, co nikdo nečekal. Celý jeho majetek připadá jeho mladé vnučce Isabelle a nevlastnímu vnukovi Edwardovi. Ovšem má to jeden malý háček, celé dědictví je závislé na podmínce. Dva mladí lidé musí strávit rok života pod jednou střechou a společně hospodařit na ranči, který dědeček založil a vybudoval vlastníma rukama. Někdo by si pomyslel, že je to to nejmenší, ale pro Bellu a Edwarda je to ten nejhorší trest.
17.08.2012 (15:00) • zuzka88 • FanFiction na pokračování • komentováno 54×
DokončenoLáska nikdy neumiera - 1. kapitola
Jacob po svadbe Edwarda a Belly odišiel do Kanady študovať. Samova svorka sa už o Cullenovcov nezaujíma. Bella s Edwardom odleteli na medové týždne na ostrov Esme. Cullenovci sa zatiaľ presťahovali na Aljašku. Bella otehotnela, tak sa vracajú domov. Bella tehotenstvo zvláda ťažko a pri pôrode zomrie, ale na svete ostane ako duch. Prosím, zanechajte komentár. Vaša Alexa.
16.08.2012 (15:45) • Alexa215 • FanFiction na pokračování • komentováno 3×
DokončenoMilujem obe svoje deti - Prológ a 1. kapitola
Dokáže si matka zvoliť utrpenie pre jedno svoje dieťa a šťastie pre to druhé? Ak druhá možnosť je len smrť oboch? Bella porodila dvojičky a žije šťastne so svojim manželom a rodinou už pätnásť rokov. No láska a šťastia netrvajú večne. Volterra nikdy nespí, možnosť skúmať dieťa splodené upírom a ľudskou ženou je pre nich príliš veľká výzva. Alebo je nakoniec všetko trochu inak a účel len svätí prostriedky?
16.08.2012 (15:30) • Ivka77 • FanFiction na pokračování • komentováno 6×
DokončenoPrinc Smrti - Pátý vládce Prolog + 1. kapitola
Ahojky, přidávám novou povídku od Prince Smrti s podnázvem Pátý vládce. V upířím světě nejsou tři vládci, ale je jich pět a Jasper je jedním z nich. Jasper je donucen vzít si ženu, kterou nemiluje.
13.08.2012 (16:15) • looca • FanFiction na pokračování • komentováno 9×
DokončenoUpíri: uver a podľahni - 1. kapitola
„Takže vy nám tvrdíte, že ste našli a to zdôrazňujem, že úplne sama, upíra starého skoro sto rokov?“ Hromový hlas rečníka ma skoro vyhodil zo stoličky. V tvári starého muža sa objavila pochybnosť. Po dlhom vysvetľovaní mojej sestry, ako našla upíra menom Emmett McCarty, prišli na rad otázky...
Ó, mocná láska, ktorá dokáže zmeniť zviera v človeka, rovnako ako človeka v zviera. (William Shakespeare)
10.08.2012 (16:00) • VictoriaCullen • FanFiction na pokračování • komentováno 7×
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!