Seznam autorů s dokončenými povídkami
DokončenoNezabudni na rúž, kamarát! - 1. kapitola
New York je jedno obrovské a hlučné mesto, v ktorom si naše 'hrdličky' opäť našli miesto vedľa svojich bokov. Teda vedľa svojich izieb. Edwardovo srdce začne patriť Belle už od úplne prvého dňa, kedy sa stanú spolubývajúcimi, ale čo ona? Dokáže ju niekto ako on získať na obyčajný, sladký úsmev? A čo keď si Bella o tom 'niekom' myslí, že je gay? Oddychová poviedka o poloupírovi a mladej dáme, z ktorých sa postupne stanú najlepší priatelia pre všetko. A to doslova. No a, samozrejme, že plná Edwarda, Edwarda, Belly, Edwarda a... A rúžu.
17.06.2012 (15:00) • TeenStar • FanFiction na pokračování • komentováno 33×
DokončenoAsistentka 1. kapitola
Edward Anthony Cullen - miliardár, playboy a obchodník so smrťou. Isabella Swanová - jeho asistentka, anjel strážny jeho diára a harmonogramu. Čisto profesionálny vzťah nebolo nikdy tak ťažké udržať. Ale za príliš dlhý pohyb na tenkom lade musíš niesť následky.
16.06.2012 (19:00) • MaryAngel • FanFiction na pokračování • komentováno 42×
Síň slávyJak převychovat upíra Prolog + 1. kapitola
Spike - jméno, které v upírech budí respekt. Ať už jde kamkoli, zůstává za ním spousta vyhaslých lidských životů a někdy i hromádka popela. Jenže tento obávaný nomád naráží na zvláštní upíří rodinu, jejíž chování ani vztahy mezi nimi mu nedávají smysl. Spíše ze zvědavosti se zapojuje do jejich života a zjišťuje, že role krále střední školy a lamače srdcí mu skvěle vyhovuje.
Cestu mu ale zkříží sedmnáctiletá Melanie, která má starostí nad hlavu. A co se stane, když si Spike umíní, že tuhle holku prostě dostane? Dokáže Mel odolávat jeho upířímu kouzlu?
15.06.2012 (16:00) • Danca11 • FanFiction na pokračování • komentováno 19×
DokončenoThe darkness of a sunny day - Prolog + 1. kapitola
Co když by příběh začal jinak? Bella jako upírka a to ještě s téměř nevymezitelnou mocí, potká Culleny, avšak za jiných okolností. A co se skrývá pod maskou nedotknutelnosti této krásky? Edward na ni může „dělat oči" jak chce, ale zabere to? A jak jsou do toho zapletení Volturiovi? Můžete si být jistí, že Bella bude mít nejedno malé tajemství, a díky svému ojedinělému daru se z ní pomalu stává nepřemožitelná. Ale ne nadarmo se říká, pýcha předchází pád...
14.06.2012 (19:45) • Mcfan • FanFiction na pokračování • komentováno 16×
DokončenoBrána - Prolog
Nedoporučujeme číst do 15 let.Tato nová kapitolová povídka se bude týkat především Renesmé, která se na své osmnácté narozeniny odhodlá, že odejde na nějaký čas z Forks. Rozhodne se zůstat v jednom poklidném městečku ve Virginii. Brzy ale zjistí, že městečko je vše, jen ne poklidné...
Začne se dít řada šílených věcí a Renesmé pochopí, že se sem nedostala jen tak náhodou.
P.S.: Jacob se do ní nikdy neotiskl, takže ho tu rozhodně nečekejte.
Prolog je tak trochu drastický, tak dávám pro klid duše omezení 15+.
Příjemné čtení přeje Veubella.
08.06.2012 (20:00) • Veubella • FanFiction na pokračování • komentováno 16×
DokončenoNeznámá - 1. kapitola
Ano, konečně jsem se odhodlala! Zveřejním to! A tady to máte! Povídka je o dívce, která neví, kdo je, kde je, ani jak se tam dostala. Samozřejmě v tom mají prsty Cullenovi, jako vždy. Užijte si ji!
03.06.2012 (15:00) • AnnieMaryAprilCullen • FanFiction na pokračování • komentováno 13×
DokončenoLedové peklo - 1. kapitola
Max Ryan, syn dvou vlivných lidí, kteří se už předem postarali o to, aby měl přepychový život. Jenže on o to nestojí. Nechce být tím, jakým ho chtějí oni. Jednoho dne se seznámí s dívkou, která mu ukáže svět, který ho okouzlí. Začalo to jako pobavení, legrace, ale zvrtne se to... Max je na dně, závislý na něčem, na co nemá. Snižuje se k něčemu, co by nikdy neudělal, ale jeho tělo vyžaduje to, na co je zvyklé. Jak jeho život změní setkání s Carlislem Cullenem a jeho rodinou? Zachrání se Max a setká se znovu s maminkou, která mu tak chybí?
29.05.2012 (16:00) • IsabelMasen • FanFiction na pokračování • komentováno 10×
DokončenoEternity for Bella - 1
Jedna svatba. Jedno neštěstí, ale úplně jiný konec. Totiž věčnost, po které touží nejeden člověk, a moc, pro kterou by vraždil každý upír. Láska, odpuštění, nenávist...
29.05.2012 (15:00) • KairaTay • FanFiction na pokračování • komentováno 17×
DokončenoJane ako malá 1. kapitola
Aká bola sadistická Jane ako desaťročné dieťa?
28.05.2012 (15:30) • VictoriaJamesLaurent • FanFiction na pokračování • komentováno 6×
DokončenoItálie a Já - 1. kapitola
„Ne, já nikam nechci! Zůstanu s tebou!” křičela jsem. Edward ode mne odvrátil svůj topazový pohled a podíval se někam za mě. Ve tváři se mu zračil smutek. Donutila jsem se odtrhnout od něj oči, abych se podívala, co tam zahlédl. Stála tam, uprostřed uličky, kde jsem se ještě před chvílí nacházela já...
V této kapitolce si Bella bude shánět práci, rozbrečí se v baru a bude mít další sen...
Doufám že se bude líbit a byla bych ráda za komentáře jakéhokoliv typu...
24.05.2012 (17:30) • NessieCullenBlack • FanFiction na pokračování • komentováno 8×
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!