Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Dokončené povídky

gggggg


Seznam autorů s dokončenými povídkami

Dokončeno

Čierna labuť 1. kapitola

Čierna labuť 1. kapitolaJe to tak, ja a 123Alice123 sme sa rozhodli napísať spoluautorskú poviedočku. Je o Belle, tanečnici, a jej veľkom tajomstve. Samozrejme Cullenovi a pár prekvapení.

Dokončeno

Kapka snů, nebo moře vzpomínek? - 1. kapitola

Kapka snů, nebo moře vzpomínek? - 1. kapitolaNa přání pár jedinců jsme s Never začaly psát pokračování Splněného snu. =) A je tady první kapitola. Verče se moc stýská, takže při Carlisleovo doprovodu přijíždí do Forks. Venku potkají Alice a Jaspera, jenže díky Veroniny nerozvážnosti se vše docela zvrtne. Veronika se probudí až u Cullenových, kde se jí zdá prazvláštní sen...

Dokončeno

Označená - Prolog + 1. kapitola

Označená - Prolog + 1. kapitolaTak první část povídky je na světě. Renesmé žije už od narození ve Volteře. Nikdy nevěděla, kdo je její rodina. Jednou se Renesmé odstěhuje do města jménem Carlisle ve Velké Británii. Nastoupí zde na střední školu Mountain, kde potká záhadnou rodinu Cullenů. Renesmé bude mít už od narození na ruce náramek se znakem lva. Jednou v jídelně bude Renesmé sedět u stolu a kolem ní bude procházet tato záhadná rodina. Všimnou si jejího náramku, zděsí se. Dají se do řeči? Řeknou Renesmé, kdo je její rodina? PS: Tuto povídku chci věnovat Shindeen za to, že mi kontroluje články.

Dokončeno

Rebecca Black - Prolog

Rebecca Black - PrologUž o mně bylo řečeno mnohé: že jsem jako z divokých vajec, že neuznávám autority nebo že jsem provokatérka. Možná je to pravda a možná ne. Faktem ale je, že moji rodiče Jacob a Nessie si se mnou dost často neví rady. Moje cesta životem je přímá a jasná, ale co když si někdo pohraje s mým osudem? To nedovolím, protože Rebecce Black se nikdo do cesty stavět nebude!

Dokončeno

Upíří tábor - prolog

Upíří tábor - prologEdward je upír, ale zlý, a tak ho Cullenovi pošlou do tábora pro upíry. Edward bude týrán od jiných upírů. Změní se, nebo zůstane nadosmrti zlý? A co když tam potká krásnou upírku Bellu Swanovou, která není tak obyčejná, jak se zdá? To si musíte přečíst a prosím komenty. Děkuji

Dokončeno

Týraná 1. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Týraná 1. kapitolaPrvní kapitola je tady, dokopala jsem se k jejímu napsání již dávno, ale musela jsme si řádně promyslet osnovu. Tak, copak je vůbec tahle povídka zač?
Do Cullenovic domu se vrátí Edward. Otázkou však je, zdali je zde jen na návštěvě, nebo má určitý plán... Není to ani týden, co Carlisle na zemi před nemocnicí našel zmlácenou, zakrvácenou a k tomu těhotnou dívku. Kdyby neměla modřiny a nebyla od krve, vypadala by, jako by vypadla z titulní strany Vogue nebo Playboye - ono zase nejsme daleko od pravdy, že?
Jak daleko bude tahle dívka schopná zajít, aby se ubránila svému manželovi? Jakto, že se zná s Edwardem? Je to náhoda, nebo jen nešťastná nehoda?
Moc otázek, málo odpovědí... Musíte si počkat, snad to vydržíte...
Hezké počtení, přeje
Kimi ♥ PS: 15+ za sprosté výrazy...
PPS: Prosím o komentáře. :´)

Dokončeno

Alec a... Nessie?! - 1. kapitola

Alec a... Nessie?! - 1. kapitolaRenesmé je donucena přidat se k Volturiům, kdyby to neudělala, její rodina zemře. Volterra však nebude tak hrozná, jak si myslela. Potká tam někoho, koho bude mít ráda ještě víc než Jacoba.

Dokončeno

Tam, kde sa neumiera - 1. kapitola

Tam, kde sa neumiera - 1. kapitolaTáto poviedka leží v mojom počítači už dlhšie. Je to niečo iné, než som písala doteraz. Mala to byť jednorázovka, no nakoniec sa nazbieralo pár kapitol. Bella nie je človek. Bella je niečo mocnejšie než upír. Prosím o komentáre. Pekné čítanie. Lolalita

Síň slávy

Seznamte se

Seznamte seEdward má v tuhle chvíli jediný úkol. Seznámit se s dcerou. Jaké to bude? A jak to vidí Renesmee?

Dokončeno

Tiše, rychle, spolehlivě 1

Tiše, rychle, spolehlivě 1Bella Swanová, člověk s regenerační schopností. Edward Cullen, upír. Oba mají společnou pouze jednu věc a to práci. Oba pracují v utajené agentuře pro nájemné vrahy a vytrvale spolu soupeří. Kdo nakonec vyhraje a ukořistí větší skalp?
V povídce můžete najít podobnost s filmem Mr. & Mrs. Smith a i přesto doufáme, že se bude líbit. Vaše kacikacka a Huny.

« Předchozí  1 ... 26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  36 ... 84   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!