Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Dokončené povídky

New Moon Triko ( které mám i já : D)


Seznam autorů s dokončenými povídkami

Dokončeno

Neštvi mě, Nessie! Prolog

Neštvi mě, Nessie!  PrologBella je upírka. Co se však stane, když dostane na hlídání pubertální a naprosto neposlušnou dívku? A jak do příběhu zapadá Edward?

Dokončeno

Nenávist vs. Láska 2: Nezkrotná Selena 1. kapitola

Nenávist vs. Láska 2: Nezkrotná Selena 1. kapitolaPokračování NvL. Selena je dcera Jacoba a Sam. Má schopnost měnit se ve vlka, štít a ovládat vítr. Její nejlepší kamarádkou je Nessie. Když jí je 16 let, tak ji děda Carlisle vezme do Volterry. Selena se ve Volteře zamiluje. Rodičům se to nebude líbit a budou proti. Vydrží nakonec její láska vše, co jí osud připraví?

Dokončeno

Beze slova - 1. kapitola - Změna

Beze slova - 1. kapitola - ZměnaJe tu první díl mé nové kapitolovky. Není nic moc, ale nějak jsem musela začít. Doufám, že se vám to bude líbit alespoň trošku. Prosím o komentáře, alespoň smajlík, jestli je o to zájem. Celá Cullenovic rodina je požádána Arem o laskavost. Mají do své rodiny začlenit dívku, která nevydá ze sebe ani jednu hlásku. Jak Bella zapadne a jak se bude líbit Edwardovi si přečtěte.

Síň slávy

Nejsilnější jed - Prolog + 1. kapitola

Nejsilnější jed - Prolog + 1. kapitola

Po sto letech, které Bella prožila po boku Edwarda, se svět změnil. Svět lidí i svět upírů. Lidé čelí novým problémům a mezi upíry se objevila mocná temná skupina Stínů, která zamíchala karty upíří existence. Její vůdce Venome má schopnosti tak speciální, že to i v upířím měřítku překračuje obvyklé meze. A zatímco Cullenovi, kteří mají mezi upíry také svoje zásadní místo, stojí na straně světla, Stíny kolem sebe šíří tmu a strach.

Jaké by bylo pro Edwarda, kdyby přišel o Bellu a přitom musel stále žít v její blízkosti? A jaké by pro něj bylo odložit své obvyklé zásady, aby ji získal zpět?

Román je rozdělen na tři části a každá část je úplně jiná. Příběh se mi na části rozpadl tak nějak samovolně už v konceptu... Vážně doufám, že všichni si přijdou na své. Objeví se nové postavy (nejen Venome, ale třeba i Happy a Dizzy...), dobro, zlo, napětí, tajemno, akce, sem tam i kus pohody a humoru a samozřejmě romantika a nesmrtelný okouzlující vztah Belly a Edwarda!

Dokončeno

Náhoda je blbec - 1. část

Náhoda je blbec - 1. částBella se svou existencí není spokojená a je ráda, že se nemusí potýkat s upíry. Je pod ochrannými křídly Stvořitele. Naše mladá hrdinka je pěkné kvítko, ráda si užívá a nezná hranice. Stvořitele to jednoho krásného dne přestane bavit a s Bellou udělá rychlý proces.
Vše není jen o vzhledu, zvuk srdce hraje velkou roli též...
Roxana

Dokončeno

Sladký únosce 1. kapitola

Sladký únosce 1. kapitolaPo delší době přicházím s novou povídkou. Bella je normální studentka, možná jen trochu víc drzá a svérázná. Vše se ale změní, když se jí do cesty připlete kluk jménem Edward, který ji neuvěřitelně snadno dokáže vyvést z míry. Aby to nebylo tak jednoduché, tak on pracuje pro rumunské upíry, kteří mu dali za úkol ji získat. Co se všechno stane? Dokáže splnit úkol?

Dokončeno

Edward a Bella ako Romeo a Júlia - Prológ + 1. kapitola

Edward a Bella ako Romeo a Júlia - Prológ + 1. kapitolaPrinášam Vám novú poviedku. Bella žije od desiatich rokoch s indiánmi. Keď sa do mesta vrátia Cullenovci, indiáni sa začnú meniť. Bella nastúpi na strednú školu mimo rezerváciu, aby mala väčšie šance na vysokú školu. Tu sa stretne s upírmi, o ktorých vie len to, čo jej povedali indiáni. Čo nastane, keď Bella zistí, že Edward nie je taký zlý a Edward zistí, že ho Bella priťahuje viac, než by mala. Poviedka plná lásky, nehy, ale aj intríg. Len treba dúfať, že to dopadne lepšie, než Romeo a Júlia. Pekné čítanie. Lolalita

Dokončeno

Mé oči se nepletou I. - Prolog

Mé oči se nepletou I. - PrologZa naším světem se prý skrývá jiný, který je našimi touhami a fantazií. Je to místo, v němž žijí oblíbení představitelé našich knih a filmů. Jenže, co když se za jednou z nejslavnějších ság poslední doby, skrývá neuvěřitelné tajemství?
Příběh z pera Stephenie Meyerové se stal skutečností, ale jen velmi málo lidí ví, že právě autorka toho celosvětového fenoménu popsala pouze pravdu, která se začala odvíjet na místě, kde to všechno stejně mělo začít.
Kdo by čekal, že by se příběh měl odvíjel stejně, tak se hluboce mýlí. Knihy se od skutečnosti velmi liší a to samé pozná dívka, která je vržena do světa, pro který by miliony jiných vraždilo, jen aby sem mohlo nahlédnout.
Bohužel všechno není tak skvělé, jak to vypadá a skutečný příběh je daleko temnější a zlověstnější než jeho knižní předloha.
Jste ochotni poznat skutečnou pravdu?

Síň slávy

Šmarjá, Edwarde, tak už se zamiluj! Prolog a 1. kapitola

Šmarjá, Edwarde, tak už se zamiluj! Prolog a 1. kapitolaLáska není žádná věda, jak vědí výrobci Kofoly a jak si myslí bohyně Athéna. Myslet si to může, ale pravda to zjevně není, protože ten zatracený mladík si není schopen vybrat ze zástupu sličných panen, které mu podstrkuje. Proto si v zájmu zachování svého duševního zdraví najme pomocnou sílu, aby ho už konečně někde udala.

Dokončeno

Ublížils mi! Opustils mě! Co chceš víc, Edwarde? - I. část

Ublížils mi! Opustils mě! Co chceš víc, Edwarde? - I. částBella Edwardův odchod psychicky nezvládá, a tak se odhodlá k nejhoršímu – k sebevraždě. Charlie ji najde včas a všichni doufají, že je to za nimi. Jenže Bella si po probuzení nepamatuje důvod svého jednání. Zlepší se její stav, když na Edwarda dočista zapomene? Nebo to bude ještě horší? Dostane Jake šanci, nebo Bellino srdce patří navždy Edwardovi?

« Předchozí  1 ... 27  28  29  30  31  32  33  34  35  36  37 ... 84   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!