Seznam autorů s dokončenými povídkami
DokončenoTitanic - Prolog
Je rok 1912 a Renesmé s rodiči pluje Titanicem do Ameriky. Koho na lodi potká? Do koho se zamiluje? A přežije katastrofu? To se dozvíte, když budete číst moji povídku. Jsem tu nová a tohle je můj úplně první článek. Tak buďte hodní. :) Vaše MartinaBlack P.S. Divíte se, že tam nejsou upíři? Tak to si jen myslíte...
15.11.2010 (19:45) • MartinaBlack • FanFiction na pokračování • komentováno 1×
DokončenoNesprávná láska - prolog
Dohodnutá svatba. Alice ani v nejhorší noční můře nečekala, že by ji mohlo potkat něco takového. Má se vdát za Edwarda Cullena, syna místního bohatého lékaře. Edward je však násilník, kterého nejde mít ani na okamžik rád. Co když ale potká někoho jiného, do koho se okamžitě zamiluje? A co když ten někdo je Edwardův bratr Jasper?
14.11.2010 (21:00) • Squirl45 • FanFiction na pokračování • komentováno 4×
DokončenoAko skrotiť upíra - 1. kapitola
Bella sa za pomoci Emmetta rozhodne zviesť Edwarda. Emm sa zahrá na profesora lásky. V prvej kapitolke sa len rozbiehame. Teším sa na komentáre.
14.11.2010 (20:00) • lolalita • FanFiction na pokračování • komentováno 4×
DokončenoZbouchnutá 1. kapitola
Příběh navazuje na Políbenou a Nepolíbenou. Vypráví o Belle a Edwardovi. Jsou spolu jako pár a milují se. Jenže Bella časem náhle zjistí, že je těhotná, a protože není za Edwarda vdaná, tak je prostě zbouchnutá. Těhotenství je pro ni těžký oříšek, který bude muset zvládnout. O to horší začne být situace, když si dítě v ní začne hrát s její schopností a její okolí postihne vlna smrti.
12.11.2010 (20:00) • EleanorBrandst • FanFiction na pokračování • komentováno 0×
DokončenoPřevýchova 1. kapitola
První díl mé druhé kapitolovky určené jen pro vás. Edward se utrhne ze řetězu a užívá si života plnými doušky. Ale do města přijíždí nová studentka - Bella Swanová. S pomocí hlavně ženské části rodiny Cullenů se Bella pouští do převýchovy Edwarda. Povede se jí to?
10.11.2010 (15:00) • Iva • FanFiction na pokračování • komentováno 1×
DokončenoAlicina dcera - 1. kapitola
Alice s Jasperem opustili svou rodinu, aby zachránili Renesmé. Pátrají po poloupířích dětech. Narazili i na další Johamovo dítě, na týranou holčičku. Alice jí slíbí, že se pro ni vrátí. Jak se holčička začlení do rodiny Cullenových, a jestli se dokáže vyrovnat s utrpením, které zažila, se dočtete v této povídce.
09.11.2010 (20:45) • KristieNessie • FanFiction na pokračování • komentováno 1×
DokončenoTwilight - Jasper Whitlock Hale - 1. kapitola: Miluji jen tebe
Nedoporučujeme číst do 15 let.Stmívání. Známá sága od Stephenie Meyerové. Vše z pohledu Belly, vše je Belliin příběh. Ale co ten blonďák, co vypadá ´jako by ho něco bolelo´? Ten, co má za manželku Alice Cullenovou, malou tmavovlásku, která vidí budoucnost? Rozhodla jsem se napsat Stmívání i z jeho pohledu.
09.11.2010 (18:00) • BreeTanner • FanFiction na pokračování • komentováno 0×
DokončenoPropojené 1. kapitola
Tak toto je má první povídka. Bude o poloupírce, která je napůl čarodějkou. Její život je však obyčejný, což se jednoho dne změní, ale za jakou cenu?
07.11.2010 (16:45) • Veronixika • FanFiction na pokračování • komentováno 0×
DokončenoCaroline - prolog + 1. kapitola
Každý si jistě pamatuje Caroline, sestru Tylera z Remember me. Přemýšlela jsem, jaký by asi měla život deset let po té události. V jedenadvaceti letech už z ní je dospělá žena. Bude to poslušná holčička nebo se vydá ve stopách svého bratra?
Carolinin život ničím nevybočuje ze zavedených kolejí. Studuje, pracuje, má přítele z dobré rodiny. To všechno se změní, když potká jednu osobu. Kdo to je? A jak změní její život?
06.11.2010 (21:00) • zuzka88 • FanFiction na pokračování • komentováno 1×
DokončenoMiluji tě, ale musím tě zničit! (1)
Má druhá povídka je o lovci a jeho kořisti. Ale co se stane, když se lovec do své kořisti zamiluje? V tomto příběhu se sami upíři stávají lovnou zvěří, ale kdo je loví? To se dozvíte jedině, když si to přečtete!
06.11.2010 (15:15) • Veronixika • FanFiction na pokračování • komentováno 0×
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!