Seznam autorů s dokončenými povídkami
DokončenoZpívající krev - Prolog
Co by se stalo, kdyby Edward nedokázal tak snadno
odolávat krvi, nejen té Bellině? Jaké by pro něj bylo zůstávat s Bellou? Mohli
by spolu být? A co kdyby se navrch objevil někdo, kdo by Edwardovi jeho vnitřní
boj znesnadňoval, či dokonce ho chtěl využít ve svůj vlastní prospěch? Jak by to
nesl Edward a jak Bella? Jak velké by to pokušení bylo? A co kdyby mu někdo
připravil ještě řadu dalších nástrah a pokoušel se ho zlomit?
V téhle povídce není vše tak uhlazené a průhledné jako v podání Stephenie, i
když děj vychází přímo z prvního dílu ságy. Edward se musí potýkat se svými
vášněmi a prochází si peklem. Vše se to v něm probudí ve chvíli, kdy musí poprvé
ochutnat Bellinu krev. Vyhraje Edward sám nad sebou nebo tomu podlehne? A co na
to Bella?
To a ještě mnohem víc v této sérii povídek.
02.11.2010 (21:00) • Cathlin • FanFiction na pokračování • komentováno 1×
DokončenoSplněný sen? Ne, to se jen zdá... - 1. kapitola
Já (BreeTanner), LuCcKa a Never ve Forks - co kdyby Cullenovi existovali? Co by z toho vzniklo? Celý román bude z mého pohledu. V první kapitole poprvé potkám Cullenovi... =)
02.11.2010 (19:00) • BreeTanner • FanFiction na pokračování • komentováno 0×
DokončenoNevyřčená přání - 1. kapitola
Isabella Volturi příjíždí do Forks, aby získala zpět svou bývalou lásku (Jaspera), o kterého přišla vlastní blbostí. Když se s Jasperem setká, pochopí, že věci se změnily a už není nic, jak bývalo, ale to jí rozhodně nepřiměje přestat bojovat. Jak nakonec všechno skončí? Co se stane, když pozná Jasperova bratra? Zjistí, že získala lásku, ale bude to láska od Jaspera? A hlavně, bude opětována?
02.11.2010 (18:00) • Terisekk • FanFiction na pokračování • komentováno 1×
DokončenoAndie Black (Prolog)
Nikdy jsem moc nepřemýšlela nad tím, co mému životu přinese budoucnost. Chtěla jsem prostě žít přítomností, užívat si každý moment svého života a ne jako moji rodiče Jacob a Nessie stále řešit, co se ze mě stane. Netušila jsem, jak moc se můj život změní po letošních prázdninách. Jmenuji se Andie Black a tohle je můj příběh.
31.10.2010 (15:00) • Moshisha • FanFiction na pokračování • komentováno 1×
DokončenoDievčenská škola 1. kapitola + prológ
Takže Vám chcem predstaviť moju novú poviedku. Bella je študentka, trochu iná od ostatných. Chodí totižto do dievčenskej školy, je vzorná študentka a téma chalani je pre ňu niečo nepoznané. Jej život sa zmení až potom, ako im riaditeľka oznámi, že niektoré odchádzajú na chlapčenskú školu, kde Bella stretne záhadného a krásneho študenta Edwarda, ktorý ju uvedie do úplne iného života ako mala predtým. Dúfam, že sa Vám bude páčiť a prosím o komenty, aby som vedela, či v nej mám pokračovať.
29.10.2010 (15:00) • Chipanddales • FanFiction na pokračování • komentováno 2×
Síň slávyGood bye! - 1.
Běžný život rodiny Cullenů se změní k nepoznání, když do jejich života vstoupí cizinka.
Jak si Edward poradí s tím, že ho nějaká dívka učarovala? A kdo je vůbec ta dívka?
Edward není takový bručoun, je normální. :)
Věnováno mým milovaným adminkám a přátelům z chatu.
27.10.2010 (17:00) • Pajam • FanFiction na pokračování • komentováno 0×
DokončenoŽivotní zkouška ~ Prolog + 1. kapitola
Nikdy jsem nepřemýšlela o svém životě. Bylo to tak lepší. Přetrpět každý nekonečně dlouhý den a neohlížet se na minulost. Teď to ale udělám, abych vám mohla vyprávět svůj příběh...
Bella se stěhuje spolu se svými rodiči, bratrem Jacobem a nafoukanou sestrou Dylan do Forks. Dotěď v nadpřirozeno něvěřila, jenže co když se něco začně dít s jejím bratrem? Příjde na to, co je její rodina vlastně zač? A co když se jí do života přimotá ještě Edward Masen a upíři? Má obyčejný člověk nějakou šanci?
27.10.2010 (15:15) • alfa • FanFiction na pokračování • komentováno 0×
DokončenoNavždy ty a já - Prolog
Takže, přidávám svoji novou povídku Navždy Ty a Já. Vypráví o Belle, když jí byly čtyři roky a byla napadena upírem. Edward ji zachránil a stali se z nich nejlepší přátelé. Vázalo je doopravdy velmi silné pouto. Celé další čtyři roky se každý den výdali. Prožívali spolu velmi důležité okamžiky jako třeba první Bellin den ve školce, nebo její první den ve škole a tak různě. Dělali spolu vše, co je napadlo. Bella znala jeho tajemství i celé jeho rodiny. Celou jeho rodinu brala i za svou. Jenže po čtyřech letech se museli Cullenovi odstěhovat. Edward jí slíbil, že se ještě někdy potkají, ale kdy to bude? A setkají se vůbec? Jak bude Bellin osud pokračovat? To se dozvíte v mé povídce. Přeji příjemné čtení, vaše simi1918.
26.10.2010 (15:15) • simi1918 • FanFiction na pokračování • komentováno 9×
DokončenoMemento Mori - Prológ + 1. diel
Toto je moja úplne prvá poviedka na tejto stránke. Sophie, sesternica Belly, chce žiť úplne normálny život. Po niekoľkých rokoch sa Sohpie dozvie o Bellinom stave a stojí pred neľahkou situáciou. Majú to v génoch dostať sa do nečakane zlých situácii, do tajomstiev a večne strkať do všetkého nos. Môže však aj Sophie žiť tak aby neohrozila Bellu a podarí sa jej utiecť minulosti? Príbeh začína stredom deja, kde budú postupne dokladané začiatky. Pevne verím, že sa v tom nestratíte.
Príbeh sa začína odohrávať popri deji v New Moon. Dej sa sa odohráva popri knižnej predlohy.
25.10.2010 (15:15) • PrincessCaroline • FanFiction na pokračování • komentováno 0×
DokončenoBez tebe - kapitola 1. - Nesetkání
Jasper je voják, který se snaží utéct před děsivou minulostí. Alice mladá dívka hledající lepší budoucnost. Jejich cesty se měly potkat, ale vlivem náhod se sotva dotkly a zase rozpojily. Existuje cosi jako osud, co jim pomůže najít cestu k sobě? Nebo se budou muset snažit sami? Či snad budou až do skonání věků žít, aniž by zjistili, že postrádají jeden druhého? Má druhá povídka na kapitoly, tak snad se bude líbit aspoň, jako ta minulá. Vaše Deedee.
23.10.2010 (17:00) • Deedee • FanFiction na pokračování • komentováno 1×
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!