Seznam autorů s dokončenými povídkami
DokončenoHero, love and vampires 1. kapitola
Isabella Volturi, poloupír, princezná, jediný priamy potomok Ara, ktorý sa rozhodne, že je načase prijať nových panovníkov. Bellu, Jane a Aleca. No čo ak si na trón robí nárok aj niekto iný? Čo urobí Aro? A ako do toho zapadajú Cullenovci?
PS: Tešte sa na romantiku. :D
Prajem príjemné čítanie. Vaša Pinky!
20.10.2010 (18:00) • PinkVolturi • FanFiction na pokračování • komentováno 0×
DokončenoDieťa si nedám! - 1. kapitola
Toto je moja prvotina, tak buďte zhovievaví. Napadlo mi, čo by sa stalo, ak by v Breaking Dawn Belle Rose nepomáhala. Edward a Carlisle by mali voľnú ruku. Chceli by jej vziať dieťa, ktoré jej rastie pod srdcom. Musela by sa o záchranu dieťatka postarať sama a to tak, že utečie od Edwarda. Prosím, zanechajte komentíky, či sa oplatí pokračovať. Ďakujem.
18.10.2010 (17:30) • lolalita • FanFiction na pokračování • komentováno 3×
DokončenoVšechno naruby tu je - 1. kapitola
Tak, je tady první kapitola k mé nové povídce Všechno naruby tu je. Edward a Cullenovi jsou lidé, Bella a Swanovi jsou upíři - co z toho všeho může vyplynout, když se tyto dvě rodiny setkají v malém, neustále deštivém městečku na západě USA, ve Forks? Jaký bude vztah mezi Edwardem a Bellou? Má vůbec obyčejný kluk šanci získat srdce 150-ti leté upírky?
No, snad se vám tedy kapitola bude líbit a necháte mi dole nějaký ten komentář.
17.10.2010 (17:00) • Petronela (vybraný autor) • FanFiction na pokračování • komentováno 4×
DokončenoJohamovy dcery - 1. - Johamova smrt
Když Volturiovi opustili Cullenovi, vydali se za Johamem. Jak probíhal soud s ním a jaké jsou vlastně Johamovy dcery?
Povídku na tohle téma jsem tady ještě nečetla. Původně to měla být jednorázovka, ale jak jsem začala psát, nějak se to rozrostlo. Budu ráda, když necháte komentář, jestli mám pokračovat.16.10.2010 (21:00) • Aalex • FanFiction na pokračování • komentováno 0×
DokončenoMiluji tě, Bello! - Prolog
Tak toto je 2. série povídky Nemiluji tě, Bello! O čem to vlastně je? Je to hlavně o vztahu mezi Jacobem a Bellou. V první sérii Bella přijela do Forks a zamilovala se do Jaka, ten jí však řekl, že ji nemiluje a... A tak to skončilo. Jak to bude pokračovat? A jak se s tím Bella smíří? To si můžete přečíst níže. Prosím o komentáře a přeji příjemné čtení. Kacennnka.
16.10.2010 (17:00) • Kacennnka • FanFiction na pokračování • komentováno 0×
DokončenoForkský anděl - Prolog
Další nápad na spojení dvou knih. Tentokrát to však není Hostitel, ale jiná kniha od jiné spisovatelky. Nechci vám toho moc prozrazovat, tu knihu budete muset poznat sami, možná vám asi tak ve 3. díle něco málo řeknu a možná to někomu dojde podle fotky, ale pro ty, komu ne, to bude překvapení. A něco k ději? Po několika letech se Cullenovi a smečka vrací do Fork a nastupují na střední školu. Jinak vás musím upozornit, že v této povídce je otisk jen výjimečná věc! A bude to z pohledu Nessie. Prosím o komentáře (o chválu i kritiku), jestli mám dál pokračovat. Přeji příjemné čtení. Kacennnka.
16.10.2010 (15:00) • Kacennnka • FanFiction na pokračování • komentováno 0×
DokončenoCarlisle - Prolog
Prolog mé nové povídky. Vše je tak, jak má být, nebo snad ne? Carlisle má svou rodinu hezky po kupě a je šťastná, nebo je to jen na oko? Příběh vypráví o Carlisleovi a obecně o všech Cullenových, ale o Carlisleovi obzvláště. Carlisle je zkrátka Carlisle, ale není takový, jak ho znáte, nebo jste ho znali, před lety se stala jedna taková nemilá věc a od té doby se vše změnilo... Jaký je vlastně ve skutečnosti Carlisle a všichni Cullenovi? Co se tehdy vlastně doopravdy stalo? Co skrývá dívka, která se přistěhovala? Je snad pro Cullenovy nějak nebezpečná? Proč mají pocit, jakoby je někdo, od doby, co se objevila, sledoval? Jaké je její tajemství? Proč jim tato dívka připomíná někoho tak blízce známého? Kdo to je a proč přišel? Co se skrývá za nádherným jménem? Perfektním vzhledem? Luxusními předměty? Co skrývá Soledat?
11.10.2010 (16:00) • Kimberly • FanFiction na pokračování • komentováno 0×
DokončenoHra na schovávanou Prolog + 1. kapitola
Bella se stane upírkou, ale Edward ji opustil. Jak se s tím vyrovná. Bude žít nebo se vším skončí? Je to má první povídka, tak budu ráda za kritiku, jestli má cenu pokračovat.
09.10.2010 (15:30) • enchantress • FanFiction na pokračování • komentováno 4×
DokončenoSmrt je pouhý začátek, Jacobe Blacku - prolog + 1
Náš příběh začíná ve chvíli, kdy se mladý pár setkává v kostele při svatebním obřadu. Ženich ale na poslední chvíli řekne NE! On se zamiloval do jiné. Bella, tak se ona opuštěná nevěsta jmenovala, věděla o jeho podstatě.
Nemohla snést tu potupu, že ji její snoubenec opustil. Vydává se na cestu po pomstě. Vyhledává mocnou skupinu, která na objednávku dělá vraždy, jejich jméno je tajné. Pomstí se Bella za tu potupu? Bude mít tolik štěstí, že potká opravdovou lásku?
07.10.2010 (16:00) • Huny, Azeret • FanFiction na pokračování • komentováno 2×
DokončenoVýjimečná - Prolog + 1. kapitola
07.10.2010 (15:00) • Mee • FanFiction na pokračování • komentováno 0×
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!