Seznam autorů s dokončenými povídkami
DokončenoKdyž už zbývá jenom osud - 1. část
Sto let žije v rodině, ve které má každý někoho milujícího, jen on je stále sám. Toto má vliv na to, že se z Edwarda stala tichá, mrzutá, nepřátelská bytost, která nevěří už vůbec v nic. Jenomže potom se mu do cesty připlete Bella, nová dívka, která se rozhodne vnést do jeho duše trochu klidu a míru. A po vynaložení všech sil se jí to podaří... Stanou se z nich nejlepší přátelé, říkají si úplně vše, avšak jedna věc každému z nich zůstane utajena. Upírství a smrt. V poslední chvilce života si oba dva musí uvědomit své opravdové city. Jenomže čas neúprosně letí. Takže zůstává otázka - stihnou to, nebo už bude navždycky pozdě?
Celou povídku z devadesáti procent psala Shindeen. ;)
06.10.2010 (16:00) • Katie92, Shindeen • FanFiction na pokračování • komentováno 2×
DokončenoBlackovi trochu jinak - Prolog
Prolog druhé řady JTJ se jménem Blackovi trochu jinak. Příběh vypráví o dceře Jacoba a Belly - Taylor. Ona život ve smečce nechce. Její břímě usiluje o to, aby se co nejdříve naplnilo a toho se Taylor bojí a odmítá to. Ještě ke všemu ji otravuje Paul. Prosím, napište do komentíků, jestli mám pokračovat a jaké máte z povídky dojmy.
05.10.2010 (20:15) • Pegas99 • FanFiction na pokračování • komentováno 0×
DokončenoJeště jedna do tuctu II - 1. kapitola
Druhá řada povídky Ještě jedna do tuctu.
Jak už víte, Embry a Caytlin mají MINIMÁLNĚ 4 děti.
Co je u nich nového?
Jak se staví smečka k dané situaci?
První kapitolka jen z pohledu Embryho.
03.10.2010 (20:00) • ThereSSa • FanFiction na pokračování • komentováno 0×
Síň slávyNedobrovolně novorozená - Prolog
Bella žije se svými rodiči, které miluje. Jednoho dne ji promění upír a ona se zcela nedobrovolně vrhá do nového světa, o kterém dřív ani nevěděla. Je novorozená. Stejná, jako všichni ostatní novorození, ovládaná žízní a instinkty. Poté, co zabije pár lidí, si uvědomí, že takto dál žít nechce a pokusí se zabít. Samotná to však nedokáže, a proto hledá jiného upíra. Když narazí na pach Cullenových, rozhodne se na ně zaútočit a doufá, že ji zabijí... V prologu jsem popsala, jak se vlastně Bella proměnila. Nejspíš to nebude moc záživné, ale nějak začít musím. Budu doufat, že se vám bude jak prolog, tak časem i celá povídka líbit :)
03.10.2010 (17:15) • Any12 • FanFiction na pokračování • komentováno 2×
DokončenoZakázaná láska: Prolog
Tenhle příběh je o dívce jménem Lilien, která je dcerou Rose a Emmetta. Je to normální holka, s normálními nenormálními kamarádkami, žijící ve Forks. Ale co se stane, když potká Aleca - upíra a ke všemu syna Ara? Zjistí pravdu, nebo bude žít celý svůj život v hloupých lžích a podvodech?
03.10.2010 (15:45) • Stefka22 • FanFiction na pokračování • komentováno 0×
DokončenoProč trestáš právě mě? - 1. kapitola
S Martinou (martisek) jsme začaly spolupracovat na nové povídce. Snad se vám bude líbit a zanecháte tu hodně komentářů.
Belliny rodiče se nikdy nerozvedli. Bells stále žije ve Forks, ovšem s tou výjimkou, že je až druhé dítě Swanových. Má totiž bratra, který je ale v Izraeli, ve válce. Vždy spolu měli krásný vztah a Bella se o něj moc bojí. Navíc se už tak dlouho neozývá...
Je oblíbená a každý s ní chce kamarádit. Ona se však zdržuje jen u své party.
Spolu jsou už od malička a mají jednu velkou zálibu – hudbu. Každý hraje na nějaký nástroj. Bella zpívá, bohužel jí život moc nepřeje. Má totiž velmi nemocné hlasivky a podle doktorů by vůbec neměla zpívat, protože jinak přijde o hlas. Zpěv je ale její vášní a ona se ho tak lehce nevzdává, takže zpívá dál i za tuto cenu.
V milostném životě jí štěstí také moc nepřeje. Měla kluka, Jacoba, ten jí ale opustil kvůli jedné barbie na škole.
Bella se z toho dostává hlavně pomocí svých písní, které skládá a čím dál víc se oddává svému nejlepšímu příteli Bryanovi, který ji bezmezně miluje už od dětství. Jaké tajemství mají tihle dva?
A co se ovšem stane v tomhle deštivém městě, když se sem přestěhuje tajemná rodinka Cullenových?!
03.10.2010 (15:00) • Rock • FanFiction na pokračování • komentováno 2×
DokončenoOsudová změna - Prolog + 1. kapitola - Objev
Candy žije se svou mámou, která je většinou opilá. Objeví fotografii, kde je se s vým tátou a rozhodne se ho najít. Najde Candy svého tátu? Dozvíte se v příběhu...
02.10.2010 (20:45) • CannyM • FanFiction na pokračování • komentováno 0×
DokončenoZtracený svět - 1. díl
Moje další kapitolovka. Základní poznatky naleznete ve Shrnutí.
Co objeví profesor Cullen na své cestě v Jižní Americe?
Kdo se přidá k jeho družině za objevením ztraceného světa?
Budu vděčná za každý komentář, který říká "Pokračuj!"
01.10.2010 (19:00) • ThereSSa • FanFiction na pokračování • komentováno 0×
Síň slávyThe Reason - prolog
Bella se smířila se všemi fakty, ale upírská rodina jí prostě nedá pokoj. Nejhorší je, když upír neví, co chce a ubližuje tím i těm, které skutečně miluje. Co člověk udělá pro to, aby byl milován, nebo spíše co udělá proto, aby z jeho života zmizela bolest.
01.10.2010 (15:00) • JoHarvelle • FanFiction na pokračování • komentováno 0×
DokončenoPolíbená 1. kapitola
Pokračování povídky Nepolíbená. Plynule navazuje na děj a připravuje Belle a Edwardovi perné chvíle. Jak vyřeší Bella Edwardovu smrt? Zachrání ho? A jak? To vše, se dočtete zde.
P.S.: Chtěli jste Edwarda, máte ho mít, ale neřekli jste v jakém stavu.
30.09.2010 (16:00) • EleanorBrandst • FanFiction na pokračování • komentováno 1×
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!