Seznam autorů s dokončenými povídkami
DokončenoČerný život otrokyně - 1. díl
Povídka Vás zavede do doby, kdy se vypalovaly různé vesnice a pak ženy, které tam pobývaly prodaly. Toto zrovna dělá Edward a Bella je zrovna ta unesená dívka. Jak se budou k sobě chovat na lodi? Samozřejmě Alice a Rosalie nebudou chybět jako zbytek Cullenů. Avšak, jak do toho všeho zapadá Tanya? A vypořádají se Edward a Bella se svým vztahem? Rozhodně to nebude lehké, protože osud jim moc přát nebude. Vaše Jennush
29.09.2010 (20:45) • Jennush • FanFiction na pokračování • komentováno 0×
Síň slávyPleurs - Prolog
Itálie se nestala. Bella zůstala s Jacobem a jsou šťastní. Minulost ale většinou nějak vypluje na povrch, podobně jako v tomto případě. Bella odjede s univerzitou na pár dní do New Yorku, její normální život ovšem opět naruší stejná osoba.
29.09.2010 (18:00) • JoHarvelle • FanFiction na pokračování • komentováno 0×
DokončenoGirls diaries - Prolog
Takže lidi, přináším vám novou povídku, kterou píši společně s Jane006. Je o čtyřech dívkách z České republiky. Jsou bohaté a je jim čtrnáct. Začnou si psát deníky, ve kterých se navždy uchová jejich příběh. A co je to za příběh? To si předčtěte v povídce Girls diaries. Příjemné čtení přeje simi1918.
29.09.2010 (15:45) • simi1918 • FanFiction na pokračování • komentováno 2×
DokončenoImmortality 1. kapitola
Moje nová povídka. Splní se Belle její přání? A co když všechno dopadne jinak, než si představovala? Prosím o komentáře. I o kritiku. Vaše Alex. ♥♥♥
28.09.2010 (17:45) • Alex00 • FanFiction na pokračování • komentováno 0×
Síň slávyZ pohádky na dno
Zůstat na místě, které nám připomíná tolik bolestného, je těžké. Bella se rozhodne opustit Forks i všechny lidi, které zná. Touží po novém začátku, ale jako v mnoha jiných příbězích, ne vždy to končí dobře.
27.09.2010 (20:49) • JoHarvelle • FanFiction na pokračování • komentováno 0×
DokončenoVlčice: Kapitola 1. – Koho miluji
Belle je 17. Jejímu klukovi Edwardovi taky. Už dlouho jim to ale neklape. Pak se Edward i se svou rodinou odstěhuje. Bella zjišťuje krutou skutečnost, že měl její nejlepší přítel Jacob pravdu. Celou dobu milovala Jacoba a ne Edwarda. Do toho přichází skutečnost, že Leah je první vlčice v dějinách La Push a nikdo neví jaké má schopnosti. Bella ví, že vlkodlaci existují a nedělá jí potíže tu skutečnost, co se stalo Lee, přijmout. Je zde také otravná sestra Jaka - Rachel.
27.09.2010 (19:12) • wolfgirl • FanFiction na pokračování • komentováno 0×
DokončenoJediné přání - 1. kapitola
Nová povídka. Doufám, že se bude líbit. Bella se dozví, že má glaukom (zelený zákal - nemoc očí) a oslepne. Na to jí zemřou rodiče při pádu letadla. Bella zůstane naprosto sama, zdědí rodinný dům, kam se nastěhuje a začne nový život. Rozhodne se chodit na vysokou školu jako normální student. Všichni se k ní chovají odporně až na nějakou tu výjimku. Kdo je ta výjimka? Jak bude Bella zvládat vysokou?
25.09.2010 (14:30) • Han • FanFiction na pokračování • komentováno 1×
DokončenoZůstaň - prolog
Ahoj, přícházím se svou úplně první povídkou, jak tady, tak v životě. :D Obdobím spadá povídka do Zatmění, kdy buduje Victoria armádu, ze stejného důvodu jako v knize. V tomto období je skoro vše stejné, až na to, že Cullenovi neznají Jaspera a Jasper nezná Cullenovi. Jasper byl přeměněn ze stejného důvodu jako Bree, se kterou, jako jedinou z novorozených upírů, jež stvořil Riley, komunikuje. Ovšem, dopadne to s Bree tak, jak to s ní dopadlo? A co s Jasperem?
24.09.2010 (18:00) • SaDiablo • FanFiction na pokračování • komentováno 1×
DokončenoFear itself - 1. kapitola
Tak jo, je tady první kapitola mojí nové povídky. Vznikla vlastně sázkou. Tato celá povídka patří především nessience. Jednou z postav je i ona. Uhádnete?
Co se tady bude dít? Je celosvětová krize, takže všechno bude... zmenšeno. Rodina Cullenů, Denaliů, i smečka. Všechno. Cullenovi se zase stěhovali. Tentokrát se přestěhovali (jak jinak) do Forks. Forks se jim ale stane osudným. Potkají tam osobu, ke které Nessie přilne. Ta osoba se s ní ze začáku vůbec nebude bavit. Bude mít prostě obavy. Nakonec ale Lili povolí a pustí Nessie k sobě blíže a stanou se z nich kamarádky. A co Lili skrývá za tajemství, že se tak bojí?
Snad se vám to bude líbit. Nessie se připravuje na první den do školy. Na střední školu. A strašně vyvádí. Takže přeju hezké počteníčko.
blotik
P.S.: Omlouvám se, ale tu hudbu, kterou jsem vložila, budu dávat ke každé kapitole. Je to povídková písnička. Takže se omlouvám. :)
23.09.2010 (15:00) • Blotik • FanFiction na pokračování • komentováno 0×
DokončenoRace of Life - Prológ + 1. kapitola
Opäť prinášam novú poviedku. A o čom je?
Bella žije vo Forks s Charliem, ale nie je ani zďaleka taká obyčajná, ako ju poznáme. Na školu príde nový študent Edward (poloupír), ktorý je agent FBI s tajnou úlohou preniknúť do sveta ilegálnych, pouličných pretekov áut. Tu má nájsť isté dievča s kriminálnou minulosťou menom Mia, ktoré sa týchto pretekov aktívne zúčastňuje a pravidelne ich vyhráva. Ako to však býva, nie vždy je všetko také, ako sa na prvý pohľad zdá a aj plachá a nevýrazná Bella má s výstrednou a odvážnou Miou spoločné viac ako sa na prvý pohľad zdá. Sú v tom však len ilegálne preteky, alebo ide o niečo oveľa viac? Ako sa zachová Edward, keď ho Mia bude varovať? Prečo ho varuje? Pred čím, alebo pred kým?
Dúfam, že sa aspoň malej hŕstke ľudí táto poviedka zapáči. Budem vďačná za akýkoľvek komentár. Príjemné čítanie praje Nessie. :)
19.09.2010 (15:00) • Nessienka • FanFiction na pokračování • komentováno 0×
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!