Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Dokončené povídky

Stephenie Meyer


Seznam autorů s dokončenými povídkami

Dokončeno

Dvojí láska - Prolog + 1. kapitola

Dokončeno

Arova odplata - Prolog

Arova odplata - PrologJe to pokračování Rozbřesku z pohledu Volturiových. Aro se nesmíří s tím, že by měl zůstat poražený a sotva co odloží masku lítosti, už plánuje pomstu obrovských měřítek. Doufám, že se Vám má verze bude líbit a budu vděčný za jakékoli komentáře.

Dokončeno

Není hvězda jako hvězda - 1. kapitola

Není hvězda jako hvězda - 1. kapitolaKdyž Bella porodí Renesmé, umře. Pokaždé, když se zrodí poloupír, napůl člověk a napůl upír, spadne z oblohy hvězda a poloupír musí sníst její srdce, aby byl nesmrtelný. V tomto případě je na řadě Neil, která ale nechce být nějaká potrava pro poloupíra. Její matka ji proto schodí z oblohy. Neil se potkává s Cullenovými a pomalu se začíná smiřovat se svým koncem. Jen jedna osoba ji před tím může pomoct. Jen jedna osoba ji může před tím zachránit. Kdo?

Dokončeno

Když kočka není pes - 1. kapitola

Když kočka není pes - 1. kapitolaŽe kočka není pes, že včera není dnes, že hip-hop není swing a louka není les. To každý ví, to každý zná ... a přesto se do toho dá tak lehce zamotat...

Dokončeno

Emmettovy prázdniny - prolog

Emmettovy prázdniny - prologO prázdninách jsme se s nejlepší kámoškou nudily, tak jsme začaly vymýšlet nesmysly. Je to zatím jen o Emmettovi a jeho "trestu". Víme, že počáteční prolog není moc dlouhý a zajímavý, ale příště to bude lepší. Doufáme, že se Vám to bude alespoň trochu líbit a prosím, zanechte komentíky.

Dokončeno

Láskou teprve vše začíná - Prolog

Láskou teprve vše začíná - PrologAhoj, toto je má první povídka, tak na mě buďte hodní. Prolog je z pohledu Edwarda, ale zbytek povídky bude z pohledu Belly. Bella tu není taková, jakou ji známe. Je to blond dívka s modrýma očima a kapitánka roztleskávaček na East high střední v městečku Magic City. U kluků je velmi žádaná, ale Bella nikoho nemá. Chce se totiž zamilovat, a to se jí ještě nestalo. Co s ní udělá příjezd nového studenta. Zamiluje se? A jak se bude její život odvíjet dál. To se dočtete v mé povídce Láskou teprve vše začíná. Budu moc šťastná, když mi tam necháte alespoň smajlíka. Děkuji, vaše simi1918

Dokončeno

Nemiluji tě, Bello! - Prolog

Nemiluji tě, Bello! - PrologTak nakonec jsem se rozhodla začít s novým příběhem. Doufám, že tu nic podobného ještě nebylo. Odehrává se to na začátku celé ságy, tedy v Stmívání. Tedy začíná to ještě dříve, den před příjezdem Belly. Jaké to bude, když Jake opravdu není nadšený z příjezdu jeho dětské lásky Belly? Co si vlastně udělali? A co budou říkat ostatní?

Dokončeno

Nerozluční! - Prolog

Nerozluční! - PrologA je tady prolog k vámi vymodlené povídce, snad se vám bude líbit... Povídka vypráví o Belle, která je dcerou Marcuse a Jasperovi, synovi Ara. Jsou to nástupníci trůnů, ale jednou už je život ve Volteře omrzí a oni se rohodnou, žít jinde a jinak...

Dokončeno

Whitlock brothers - Prolog

Whitlock brothers - PrologTři bratři, tři upíři, tři různé životy, odehrávající se pod jednou střechou. Jasper, žijící ve spokojeném manželství s úchvatnou Alice. Emmett, otec malé Cassie, která je poloupírka. Její matka zemřela při porodu. Edward, proutník, který miluje život, ženy, svobodu a svou rodinu. Najde Emmett nějakou ženu, která bude ochotná vychovávat společně s ním jeho dceru? Usadí se konečně Edward? Bude manželství Jaspera a Alice pořád idylické nebo budou muset o svou lásku bojovat?

Dokončeno

Slepá a pošetilá 1/4 - Po andělsku

Slepá a pošetilá 1/4 - Po andělskuMyslela jsem si, že když si člověk vezme život, nečeká ho už nic pěkného. Přijde do pekla, kde bude navždy přikládat pod kotle ostatním hříšníkům a bude ho sžírat myšlenka, že kdyby se neunáhlil a nespáchal sebevraždu, mohl by teď sedět na obláčku a hezky z výšky koukat na svět pod sebou. Čekala jsem, že nějak takhle skončím i já, jenže opak byl pravdou. Aneb Klasický romatický cajdák o jedné novorozené, dvou andělech, třech možnostecc a deníku, v němž je celý příběh zapsaný.

« Předchozí  1 ... 36  37  38  39  40  41  42  43  44  45  46 ... 84   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!